Resultat 1 till 12 av 12

Ämne: Rocker -09 bakljus, var köper man?

  1. #1

    Rocker -09 bakljus, var köper man?

    Hej

    Blev idag ägare till en Rocker -09, flyttade ner nummerplåten på sidan, men original bakljus ser ju helt galet ut, har letat runt en del men inte hittat ett enda alternativ att byta till, någon som vet om och isf var dom säljer baklysen passande att montera direkt i gamla hålen på skärmen?

    Originalsadel va som tur va redan utbytt
    If your phone gets wet, try placing it in a bag of rice. At the night, the rice will attract asians who will fix your electronics for you.

    En del är för dumma för att ha ångest, det är smart.

  2. #2
    Jag monterade kellerman 3 i ett och satte ett HD-emblem som täckte dem 3 undre hålen.
    Det övre hålet blev det en kromad täckbricka för.
    Enkel och hyfsat snygg lösning istället för att lacka om hela bakskärmen.

  3. #3
    Bra ide, blinkers tänkte jag ju endå byta, får nog bli en sån variant, var köpte du emblemet?
    If your phone gets wet, try placing it in a bag of rice. At the night, the rice will attract asians who will fix your electronics for you.

    En del är för dumma för att ha ångest, det är smart.

  4. #4
    Kom på en sak till, hur gjorde du med motstånd, med tanke på att man då även kopplar bort bakljuset, körde du ett separat motstånd till varje lampa, eller en central modul? hört att det ska finnas nån klump som man bara kopplar in i nån snabbkontakt och så kan man byta alla blinkers till LED.
    If your phone gets wet, try placing it in a bag of rice. At the night, the rice will attract asians who will fix your electronics for you.

    En del är för dumma för att ha ångest, det är smart.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Kicken Visa inlägg
    Kom på en sak till, hur gjorde du med motstånd, med tanke på att man då även kopplar bort bakljuset, körde du ett separat motstånd till varje lampa, eller en central modul? hört att det ska finnas nån klump som man bara kopplar in i nån snabbkontakt och så kan man byta alla blinkers till LED.
    Klumpen du tänker på är nog en badlands Load Equalizer box.

  6. #6
    Emblemet jag använde var faktiskt ett bältspänne jag köpte på mothers i GBG.
    Jag hade inga problem att byta blinkers då dessa ändå var diodblinkers.
    Skall tillägga att jag har en 2010:a
    Vet ej hur det är med tidigare årsmodeller.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av RockerC10 Visa inlägg
    Emblemet jag använde var faktiskt ett bältspänne jag köpte på mothers i GBG.
    Jag hade inga problem att byta blinkers då dessa ändå var diodblinkers.
    Skall tillägga att jag har en 2010:a
    Vet ej hur det är med tidigare årsmodeller.
    Snygg hoj
    Timeo Danaos Et Dona Ferentes

  8. #8
    Ser riktigt fint ut det där! Tackar för tipsen
    If your phone gets wet, try placing it in a bag of rice. At the night, the rice will attract asians who will fix your electronics for you.

    En del är för dumma för att ha ångest, det är smart.

  9. #9
    La en beställning idag på 3 in 1 blinkers och har lagt en stund i garaget idag och tagit loss bakskärm, tydligen är bakljus och bakblinkers LED men inte fram på rocker, lustig lösning kan man tycka, men skönt att slippa loud eq eller andra motstånd, skruvade ur dom 3 skruvarna som sitter skruvade från insidan av skärmen för att hålla fast baklyset men får inte loss det, sitter som satan, kan inte se att det finns några fler skruvar, finns ju inget från utsidan. har försökt ta i ordentligt men nu vågar jag inte bråka mer, hur gjorde du Gonza? har jag missat nått?
    If your phone gets wet, try placing it in a bag of rice. At the night, the rice will attract asians who will fix your electronics for you.

    En del är för dumma för att ha ångest, det är smart.

  10. #10
    Nu fick lag loss den, jävlar va den satt, fick med mig lite klarlack också, hela lyskypan va detsutom full med smuts och grus = hd original gissar jag
    If your phone gets wet, try placing it in a bag of rice. At the night, the rice will attract asians who will fix your electronics for you.

    En del är för dumma för att ha ångest, det är smart.

  11. #11
    Vinkelslipen åkte fram iaf Blev såhär, in på lack nu i vinter.Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_0690.jpg 
Visningar:	75 
Storlek:	96,0 KB 
Id:	15698
    If your phone gets wet, try placing it in a bag of rice. At the night, the rice will attract asians who will fix your electronics for you.

    En del är för dumma för att ha ångest, det är smart.

  12. #12
    Snyggt, vilken fär blir det?

Liknande ämnen

  1. Tombstone bakljus
    Av dynamit i forum Säljes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2014-05-02, 01:47
  2. Bakljus LED!--Problem
    Av Milfhunter i forum Harley-Davidson VRSC
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-01-28, 15:22
  3. Byta bakljus på en Xl1200c -04
    Av Tarvid i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2013-05-20, 23:23
  4. Art nr på Bakljus/blinkers i ett
    Av mankanh i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-05-31, 20:59
  5. Kuryakyn Led bakljus
    Av Sparzanza i forum Harley-Davidson Softail
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-05-30, 10:10

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •