Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Problemet nyckeln/larmet.

  1. #1

    Problemet nyckeln/larmet.

    Skulle starta hojen , softail Slim , med "nyckeln i fickan. Nyckellöst system.. Larmet kände inte nyckeln så larmet löste ut.. Är det batteriet i "nyckeln" som är slut? Visar i displayen, PIN.. Förstår att jag måste programmera in en kod som jag förhoppningsvis har ..
    Är tacksam om någon har kunskap om vad som händer...

  2. #2
    Har löst det!! Nytt batteri i larmoucken och lyckats fnula in PIN koden MEN håller inte koden när jag ska starta om. Vet någon hur jag låser inställningen??

  3. #3
    Jag fick precis samma problem i går..kul om någon här kan lösa det

  4. #4

    Har du löst detta???

    Citat Ursprungligen postat av Hans G Visa inlägg
    Skulle starta hojen , softail Slim , med "nyckeln i fickan. Nyckellöst system.. Larmet kände inte nyckeln så larmet löste ut.. Är det batteriet i "nyckeln" som är slut? Visar i displayen, PIN.. Förstår att jag måste programmera in en kod som jag förhoppningsvis har ..
    Är tacksam om någon har kunskap om vad som händer...
    har du löst det

  5. #5
    Japp, bytte batteriet ilarmpucken,, sedan ok. MEN det visade sig att när jag senare skulle starta fick jag mata in pin igen, kan inte låsa/bekräfta den. Nu efter att jag har startat den ett antal gånger verkar den ha taget PIN koden.
    Bra att veta; med vä blinkersknapp trycker du fram rätt nummer, å med höger blinkersknapp flyttar du fram "markören". Sedan givet rätt kod , annars låter det illa

  6. #6

    Hoppas det funkar för mig med då

    Citat Ursprungligen postat av Hans G Visa inlägg
    Japp, bytte batteriet ilarmpucken,, sedan ok. MEN det visade sig att när jag senare skulle starta fick jag mata in pin igen, kan inte låsa/bekräfta den. Nu efter att jag har startat den ett antal gånger verkar den ha taget PIN koden.
    Bra att veta; med vä blinkersknapp trycker du fram rätt nummer, å med höger blinkersknapp flyttar du fram "markören". Sedan givet rätt kod , annars låter det illa
    Ska prova min idag med ..tackar

  7. #7
    Detta kanske kan hjälpa er , mitt har strulat som fan också....
    http://www.youtube.com/watch?v=aw_87JtRy8U&app=desktop

Liknande ämnen

  1. Varningslampan för larmet slutat blinka trots fullt batteri
    Av DG65 i forum El, Tändning, ECM, EFI, Tuner
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2014-02-24, 21:33
  2. Aktivera larmet?
    Av Canario i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2013-08-20, 19:13
  3. Hur byta batteri utan att larmet drar i gång.
    Av DG65 i forum El, Tändning, ECM, EFI, Tuner
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-11-01, 20:10
  4. påverkar lampbyte larmet?
    Av Wicce i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-03-07, 08:23

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •