Hemkommen från Eskil swapet men det blev inga fynd![]()
Hemkommen från Eskil swapet men det blev inga fynd![]()
Var det mycket prytlar, bilder?robbbull: från Eskil swapet
Ar det ingen som har bilder fran massan pa nagot sensationellt som visade dar, som de kan dela med sig av till oss stackare som inte kunde besoka den?
Tack för en kort men trevlig stund idag på Rockbaren people
Kommer gå på mässan imorgon pga att jag va jätte trött i morseom jag inte blir för slirig inatt vill säga.
Fuck it,lets ride
Go big or go home
Jag är inte den skarpaste kniven i lådan alltid .Ljuset e tänt men ingen hemma.
Och här är släckt men fullt av folk........![]()
Fuck it,lets ride
Go big or go home
Okey, gor inget. Det visade sig att det har lilla alphotellet ar samlingsplats for bikermeetings under sommaren sa fick en ny anhalt att satta upp i fardplanen.robbbull: mindre grejer än förra året!Inga bilder
Idag blir det galciarakning pa 2500 moh.skall kolla pa en alpinisttavling ocksa, dem gar hela vagen upp med stighudar o aker ner pa 5cm skidor de e har pa brostet, undrar om en hillclimb pa mc skulle kunna va natt ..
![]()
Dax att runda av helgen, sitter på tåget igen denna gång på väg norrut. Tycker inte det var så mycket nytt på mässan, det mesta har man redan sett och i mitt tycke för många t-shirt och hoodies säljare. Missade tyvärr Rockbaren vilket var lite tråkigt men blev så jäkla slö på kvällen så jag orkade bara inte lämna hotellrummet
Idag är man lite hängig efter mässan o efterfesten med Bröderna TörstVi hade jävligt trevligt
![]()
There are no problemsonly solutions
Word
Och grymt trevligt att ses![]()
Fuck it,lets ride
Go big or go home
Måste bara tacka hela gänget inkl. ladys! Nästa gång får det ju bli nåt bättre ställe så att man kan sitta mer samlat o bättre käk!
There are no problemsonly solutions
Fick hem cargopants helkevlar, vattentäta från Bikeline idag, night camo. Brukar vara klurigt att beställa byxor på nätet men storleken vart klockren, och både sköna och jäkligt snygga var dom med! Vet intee hur vattentätt det är när det står waterproof, men förhoppningsvis tar det väl bort det mesta!
Ja det vet jag, skulle ha förtydligat mig och skrivit hur pass vattentäta dom är, alltså om dom håller vad dom lovar!
Bokmärken