Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 61 till 71 av 71

Ämne: järnsportster bobber

  1. #61
    Ja du milesquasd3954. Det står ganska still med sporre bygget.. Fick tag i en 750 sida som tar upp garagetiden istället. Sportstern står dock kvar och kommer antagligen börja skruvas på nästa vinter och kanske lite små pill på sommaren oxå tack för visat intresse

  2. #62
    V.I.B Hd1340s avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    249
    Tackad: 0
    nu får du fan ta å köra igång igen med bygget

  3. #63
    Usch ja.. Har ju en lill-sida som bråkar med mig oxå.. Efter idag är jag dock sugen på att sälja alla hojar jag har och satsa på bilarna istället.. Skulle köra upp idag.. Efter ett jävla stress med hoj på gammal lt31 5mil till uppkörningen och ytterligare stress med trilskande blinkers på biltemas parkering svänger jag in och lastar av hojen med 10min tillgodo..Bara för att bli avvisad pga för låg effekt på cykeln.. Bara mig själv att skylla pga för dåligt koll på papprena men ändå jävligt less just nu.. Saknade dessutom bara 2kw..

    Skickat från min D6603 via Tapatalk
    Senast redigerat av alex.johansson den 2015-07-29 klockan 19:09.

  4. #64
    Slängde på nya däck på järnisen..
    Och här är dom ute och får frisk luft ihop



    Skickat från min D6603 via Tapatalk

  5. #65
    Citat Ursprungligen postat av alex.johansson Visa inlägg
    ...saknade dessutom bara 2kw ...
    Säg att du skojar 2,68 kameler o de kan inte se lite mellan fingrarna, suck !!

  6. #66
    Tydligen ska allt gå genom datorn och det gick inte manipulera siffrorna från transportstyrelsen.. Va för uppgiven för att ens dividera med dom. Lastade upp hojen igen och åkte hem.. Har sålt den nu.. Men ger inte upp på kortet. Har körlektion bokad imorgon och torsdag så hyr jag körskolans hoj sen.. Så jädra tråkigt bara för jag sitter som en jävla ostbåge på dom där små er6 hojarna med min 192cm.. Därför jag ville köra upp med en offroadare, mycket mer kontroll på en högre hoj..

    Skickat från min D6603 via Tapatalk

  7. #67
    Idag togs körkortet så till helgen ska jag ut på riktig premier tur med lillsidan!!

  8. #68

  9. #69
    Citat Ursprungligen postat av alex.johansson Visa inlägg
    Idag togs körkortet så till helgen ska jag ut på riktig premier tur med lillsidan!!
    Grattis

  10. #70
    Tackar!

  11. #71
    Är för övrigt i tankarna på att lägga upp em bytes annons på järnsporren mot en evo sportster om nån är sugen.. Gärna en risig eller isärplockad evo så det slipper bli nån större mellanskillnad vid ev byte

Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234

Liknande ämnen

  1. järnsportster delar
    Av alex.johansson i forum Säljes
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2014-06-26, 01:06
  2. Hardtail järnsportster
    Av Liemannen i forum Säljes
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2014-06-23, 10:55
  3. järnsportster motor
    Av Erik_Johansson i forum Köpes
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-09-03, 09:59
  4. Järnsportster motor köpes
    Av JimmyChopper i forum Köpes
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-01-11, 15:50

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •