Resultat 1 till 11 av 11

Ämne: Opel 1931

  1. #1

    Opel 1931

    Säljes eller bytes mot hoj, eller hojprojekt. EJ sportster!

    Trägen vinner!

  2. #2

  3. #3
    Vad kan man tänkas begära för en sådant litet smutt Rod ämne? Papper pån?

  4. #4
    Ja det finns papper på den och den är besiktad livet ut. Priset är svårt eftersom jag har hittat två som inte är till salu längre och dom har varit ute för 100 och 320tkr
    Vad slutsumman blev är ju svårt veta. Men ja tycker 80 är inget överpris.
    Trägen vinner!

  5. #5
    Det va lite dyrt för min del, nu är detta visserligen en nyare modell men oplarna står ju inte så högt. För 80 får du ju nästan en tudor i räddningsbart skick..Http://www.blocket.se,/Vi/49591590.htm

  6. #6
    Ja det är möjligt. men om man gör sin hemläxa och tar reda på saker och ting så får man lära sig att min bil gjordes i 3600ex och den du länka till i betydligt fler.
    Den bilen har dessutom självbärande kaross, men fin bil om man bara är ute efter en gammal bil.
    Trägen vinner!

  7. #7
    Svårt att göra hemläxa på den bild och info som gavs oxå svårt att få sålt bilen till det priset baserat på given info.. Men för fasen, vore skit kul om du får 80k! Tror dock det kan va svårt här, känns som de flesta, däribland jag endast ser den som ett substitut till tex en tudor, när den då kostar lika mycket känns det svårsålt..men va fan vet jag, kanske kryllar av Opel fantaster här

  8. #8
    Tjaa om man googlar lite på Opel och 1931 så finns det inte så många modeller att välja på faktiskt Men jag ska göra det enkelt för dig.. http://www.autogallery.org.ru/opel12l.htm
    känner man nu för en rat så kanske en olympia från -37 vore nått, eller en ford i plast... Men ja vet inte hur jag ska förklara på ett bättre sätt så du förstår att dom ej är jämförbara
    Trägen vinner!

  9. #9
    Jo då jag fattar visste faktiskt inte att det fanns dyrgripar från Opel men jag tror fort den blir svårsåld här är nog lättare på ett opelforum då det ju verkar va en väldigt ovanlig modell hade bara hoppats att den skulle va i samma prisklass som dom gamla kadetterna, va nära att köpa en sån för 15papp för några år sedan men fick inte till det med transport, grämer mig lite hade blivit en frän rod men som sagt hoppas du får sålt den, eller tar och glr iordning den!

  10. #10
    Hahaha nää en opel kaputt är prismässigt inte jämförbart ens nästan. Det är som att jämföra en Peashoter mot en -00 dyna. Det är som inte i samma liga riktigt, även om det är samma märke. Och visst finns det billigare betydligt vanligare bilar. Jag vet tex av en rostfri och komplett -34 Ford junior utan papper men med chassiplåt för 10. Men den hade ja ev tänkt köpa själv.
    Trägen vinner!

  11. #11
    Ja juniorbilarna går att få billigt men det va ett riktigt bra pris, bara köpa

Liknande ämnen

  1. Harley 1931 bobber
    Av Mikedenim i forum Säljes
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-09-07, 15:45

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •