Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Nysnickrat

  1. #1

    Nysnickrat

    Måste bara få utlopp för mallighet och stolthet över mitt senaste lilla byggprojekt. Lagt ut bilder på det hela här:

    http://garagefilosofi.blogspot.se/20...lvfardigt.html

    Det finns några bilder på min hoj samt mitt pågående garageskjul-bygge också så lite relevans till H-D finns.

  2. #2
    Havremoppe?
    Trägen vinner!

  3. #3

  4. #4
    Havre Davidson. Den var bra! Haha!
    Den åker inte jag på utan det är min kära fru. Sagt åt henne å byta mot hoj men hon lyssnar inte på det örat. Begriper inte detta med hästar. Massa jobb bara.

  5. #5
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Man kan allt kombinera de olika hästkrafterna.

    Tjusigt bygge... Men en fråga... Bredden i gången där hästarna går, har du kollat att det är min. avstånd?
    Tyckte det såg lite tajt ut... Och ibland finns det de som älskar att skicka inspektörer på hästgårdar.
    Tjusig Tinker i stallet. Du får ta en bättre bild!
    Gillade hur du gjort "box dörrarna".


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  6. #6

  7. #7
    Tack!

    Den där gången är mest till för mig själv för att ta mig mellan garage och mitt arbetsrum. Hästarna har en STOR stallgång från andra hållet där grindarna är. Senare ska det bli en box där längst inne till vänster men det är till en mindre häst Alla mått är tilltagna i överkant. Man skulle kunna leda en elefant där inne
    Kan ta en bättre bild å lägga upp. Den var tagen i alla hast. Eller häst. Jag är inte så bra på att fota.

    Idag är min kära fru ute å åker traktor. hon ska åka å hämta en betesplog. Ska ta hojen efter om en stund å titta på när hon åker. Det är en gammal Victor från 1957. Ser lite rolig tut när hon tuffar fram på den.

  8. #8
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av modestrick Visa inlägg
    Tack!

    Den där gången är mest till för mig själv för att ta mig mellan garage och mitt arbetsrum. Hästarna har en STOR stallgång från andra hållet där grindarna är. Senare ska det bli en box där längst inne till vänster men det är till en mindre häst Alla mått är tilltagna i överkant. Man skulle kunna leda en elefant där inne
    Kan ta en bättre bild å lägga upp. Den var tagen i alla hast. Eller häst. Jag är inte så bra på att fota.

    Idag är min kära fru ute å åker traktor. hon ska åka å hämta en betesplog. Ska ta hojen efter om en stund å titta på när hon åker. Det är en gammal Victor från 1957. Ser lite rolig tut när hon tuffar fram på den.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •