Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Annonser...

  1. #1

    Annonser...

    Rensas det aldrig på annons sidan . Ligger ju grejor från 2012....

  2. #2
    Önskar jag kunde hinna med detta men tiden räcker inte för en person (med vanligt jobb sidan av) att hantera detta.
    Det som hjälper oss alla är att den som säljer/köper osv skriver ett sista inlägg att varan är SÅLD / KÖPT.

    Har provat ett annonsprogram tidigare med automatik men detta blev för komplicerat för de flesta.

    Vi får hjälpas åt och "stå ut". Allt är gratis så man får ta lite skit i hörnen.


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  3. #3
    Borde man inte kunna göra så att annonsen försvinner automatiskt efter 90 dagar ? Har man kvar bråten får man sänka pris och lägga ut igen. Sen vore det fint med en liten bild bredvid texten som man kan se vad som säljs utan att gå in på annonsen.

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Johangastorp Visa inlägg
    Borde man inte kunna göra så att annonsen försvinner automatiskt efter 90 dagar ? Har man kvar bråten får man sänka pris och lägga ut igen. Sen vore det fint med en liten bild bredvid texten som man kan se vad som säljs utan att gå in på annonsen.
    Absolut, men som jag nämnde ovan, finns bara en annonsplugin/app med alla dessa funktionerna du nämner till forummotorn och denna testade vi första året utan nån vidare resultat. Dessutom nerlagd såg jag. Det finns ett par man kan köpa, och det är väl ok, men oftast är de anpassade för USA samt att nåt externt bolag ska ha en viss procent på alla transaktioner. Ointressant.

    Som det är nu är det är det vanliga foruminlägg, på gott och ont. Tills nåt bättre dyker upp får det vara så. Även viktigt att det är, och ska förbli gratis för privatpersoner.

    Ska dock kolla om det går att autoarkivera inlägg efter typ 90 dagar.

    Och som också jag nämnde ovan, det hjälper om säljaren, köparen skriver att varan är såld, köpt.


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


Liknande ämnen

  1. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-03-21, 14:12

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •