Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Electra glide 67

  1. #1

    Electra glide 67

    Hej,

    Min farsa har en Electra Glide 67 i källaren. Den är halvt isärplockad, men alla delar finns. Han körde den nog senast för 15 år sedan, men han har ägt den i ca 35. Känns inte som att han kommer ta sig tid att få ihop den igen. Slöseri med en underbar motorcykel tycker jag. Så jag tänkte kolla om det finns någon som är intresserad att köpa den eller hjälpa till att fixa ihop den? Finns i Göteborg

    Mvh Emil

  2. #2

  3. #3
    V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kolmården
    Inlägg
    882
    Tackad: 0

    Vad har han tänkt sig för pris?

  4. #4
    Vet inte, ska kolla med honom ikväll vad han skulle tycka är intressant

  5. #5
    Hur går det? Bilder och lite mer info skulle bättra på köpglädjen. Hur isärplockad är den? Kan man komma och titta?

  6. #6
    Du frågar efter hjälp av att sätta ihop den. Hur gammal är du? Hur mycket kan du göra? Är din far duktig på att meka, kan väl vara ett bra far-son projekt? Vid specifika frågor hjälper vi till med svar här.

    Jag lämnade ett bud lite halvallvarligt som jag kan stå för. 35000 kan låta lite men jag vet vad det kostar och även om allt är komplett och bra så är man snart uppe i ganska stora summor. Förr eller senare bör man gå igenom motor växellåda och allt och till slut har man lätt 80 000 i hojjen eller mycket mer. Så med tanke på risken och allt arbete så är det inget snabbt sätt att tjäna pengar om man köper ett bra "basket case" för 35 loppor. Nä, behåll den som den familjeklenod den är. Om du får 35 eller kanske mycket mer så är de borta snabbt men en gammal shovel håller eller stiger i värde!

  7. #7
    Jag brudar 40 000 kr, men vill ha svar tämligen omg.

  8. #8
    Hej igen,

    jag kollade med honom och han var inte intresserad av att sälja. Jag förstår honom.
    Om han skulle ändra sig så vet jag iaf att det finns intresse.
    Kanske startar en ny tråd om några år. Ha d gott

Liknande ämnen

  1. Rejka en Electra Glide?
    Av admin i forum Harley-Davidson Touring
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2014-05-23, 23:07
  2. stötdämpare electra glide
    Av bengtmek i forum Harley-Davidson Touring
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-08-06, 15:14
  3. electra glide, shovelhead och div delar
    Av Tuna i forum Säljes
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-02-27, 20:12
  4. Electra glide 1965-1984 köpes
    Av j-hov i forum Köpes
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-02-27, 08:27
  5. Electra glide
    Av j-hov i forum Köpes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-08-30, 18:47

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •