Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Resultat 81 till 100 av 100

Ämne: HF-träffen 2013 - INFO

  1. #81
    V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kolmården
    Inlägg
    882
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av slycke Visa inlägg
    Ok vad pratar vi isåfall, Borlänge? Eller var ska vi hålls? Förslag mottages öppenhjärtigt.. jag ställer gärna upp och roddar lite om intresse finns
    Det vore trevligt om det vart en träff i år igen med lite flera deltagare, och som inte krockar med någon annan stor träff. Linköping är ju ett bra alternativ. Jag är på
    Senast redigerat av Fritte den 2014-03-02 klockan 10:05.

  2. #82
    V.I.B indy 500s avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Ödesböle Jämtland
    Inlägg
    570
    Tackad: 1
    Heheh,om det ska vara lit centralt för Norrlänningarna så borde det vara runt Östersund eller nåt Men större delen av folket bor väl längre söderut så det borde ju vara iaf i södra halvan av Sverige. Som sagt kom med förslag folks.
    Nja. Östersund känns nog lite för nästgårds! Hitta en plats du o ordna en fest så blir de nog bra ska du se.
    Det är inte kriminellt om det utförs med vänner.

  3. #83
    Jag åker gärna på träff och nu har jag prickat in Hanksville 4-6/7. Jag tänkte göra min stora Skånetour den helgen ändå så det passar bra . Internationella HDCS träffen i Eskilstuna 1-3/8 är nog också en träff jag åker på. Eskilstuna är ju ganska nära för dom flesta eller??

  4. #84
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av waconda62 Visa inlägg
    Jag åker gärna på träff och nu har jag prickat in Hanksville 4-6/7. Jag tänkte göra min stora Skånetour den helgen ändå så det passar bra . Internationella HDCS träffen i Eskilstuna 1-3/8 är nog också en träff jag åker på. Eskilstuna är ju ganska nära för dom flesta eller??
    Ja,det kunde ju vara nåt
    There are no problemsonly solutions

  5. #85
    Man kan ju träffas på någon hoj fest så finns det allt pillser,rock n roll,campingJag vet flera bra bra fester i sommar inga jävla lakritsremms partyn typ Västervik det kan poser bikers ha för sig självaNää mera en stuga i skogen med hoj folk med ett skramligt band o där röken ligger tät
    Jag har lagt ut några shyssta fester här på träffar o det kommer mera när jag vet datum

  6. #86
    På tal om träff, eller rättare sagt HF-träff, någon som har ett par solglasögon kvar från första träffen och inte använder/behöver dom? Dom som JimmyJazz sponsra med tänker jag på...som sagt, jag är ute efter ett par...give me a call...eller skrik till...

  7. #87
    Citat Ursprungligen postat av Vajtan Visa inlägg
    På tal om träff, eller rättare sagt HF-träff, någon som har ett par solglasögon kvar från första träffen och inte använder/behöver dom? Dom som JimmyJazz sponsra med tänker jag på...som sagt, jag är ute efter ett par...give me a call...eller skrik till...
    ja, jag lyckades supa bort mina med under denförsta träffen... så jag skulle oxå gärna vilja ha om någon har flera par!

  8. #88
    V.I.B indy 500s avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Ödesböle Jämtland
    Inlägg
    570
    Tackad: 1
    bump
    Det är inte kriminellt om det utförs med vänner.

  9. #89
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Ja,finns det intresse folks så kom med förslag Sist jag var hos Sten o Bambi så pratade Sten om att han hade lust på o köra Siljan runt i sommar så det kanske hade varit nåt o fixa HF Träff i samband med?
    There are no problemsonly solutions

  10. #90
    Det va lite sånt här som gjorde att jag hoppade på det här tåget, festa, åka hoj å ha kul!
    Jag är hur på som helst! !!


  11. #91
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av B-Twin Visa inlägg
    Det va lite sånt här som gjorde att jag hoppade på det här tåget, festa, åka hoj å ha kul!
    Jag är hur på som helst! !!

    ja,vi får försöka få till nåt ball. Kolla även gruppen HF Riders.
    There are no problemsonly solutions

  12. #92
    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    ja,vi får försöka få till nåt ball. Kolla även gruppen HF Riders.
    Det tycker jag!!

  13. #93
    V.I.B indy 500s avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Ödesböle Jämtland
    Inlägg
    570
    Tackad: 1
    Kanske här.Vid Red Wings, Mora MC-klubbs klubbstuga alldeles intill Europaväg 45/riksväg 2,6 km väster om Mora på vägen mot Malung/Vansbro. Se karta.

    Campingen och klubbstugan är öppen från 8 juni-16 augusti kl 18.00-22.00,
    Dusch-, tvätt-, disk- och kokmöjligheter. Toaletter, kylskåp och torkskåp finnes. Servering i klubbstugan, som har det som behövs, såsom kaffe, läsk, godis, snabbmat av olika slag liksom grillkött mm. Grillmöjligheter finns.

    Klubbstugan är utrustad med TV, stereo, darttavla, biljardbord, tidskrifter och turistinfo. Låg campingavgift. OBS. Övernattningsmöjligheter inomhus i rum och campingstugor.

    .
    Det är inte kriminellt om det utförs med vänner.

  14. #94
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av indy 500 Visa inlägg
    Kanske här.Vid Red Wings, Mora MC-klubbs klubbstuga alldeles intill Europaväg 45/riksväg 2,6 km väster om Mora på vägen mot Malung/Vansbro. Se karta.

    Campingen och klubbstugan är öppen från 8 juni-16 augusti kl 18.00-22.00,
    Dusch-, tvätt-, disk- och kokmöjligheter. Toaletter, kylskåp och torkskåp finnes. Servering i klubbstugan, som har det som behövs, såsom kaffe, läsk, godis, snabbmat av olika slag liksom grillkött mm. Grillmöjligheter finns.

    Klubbstugan är utrustad med TV, stereo, darttavla, biljardbord, tidskrifter och turistinfo. Låg campingavgift. OBS. Övernattningsmöjligheter inomhus i rum och campingstugor.

    .
    Låter ju inte helt fel Gäller bara o hitta en helg som inte krockar med andra träffar
    There are no problemsonly solutions

  15. #95
    V.I.B Contributor
    Casphers avatar
    Reg.datum
    Sep 2013
    Ort
    Södra Dalsland
    Inlägg
    606
    Tackad: 60

    Citat Ursprungligen postat av robbbull Visa inlägg
    Man kan ju träffas på någon hoj fest så finns det allt pillser,rock n roll,campingJag vet flera bra bra fester i sommar inga jävla lakritsremms partyn typ Västervik det kan poser bikers ha för sig självaNää mera en stuga i skogen med hoj folk med ett skramligt band o där röken ligger tät
    Jag har lagt ut några shyssta fester här på träffar o det kommer mera när jag vet datum
    Vad i hela friden är "lakritsremspartyn a'la Västervik med poser bikers????
    Låter som det är nåt man bör undvika, men jag fattar inte vad det är ens!!!!
    Ska det bli nåt för mej i sommar vore det ju bra om det blir..bra ju

  16. #96
    Du vet kanalyran fast med motorcyklar, det Bullen vill ha är nog lite mer som det var för 20 år sen innan nasarna tog över


    Skickas från min iPhone via Tapatalk

  17. #97
    Mitt i prick Hasse

  18. #98
    V.I.B Contributor
    Casphers avatar
    Reg.datum
    Sep 2013
    Ort
    Södra Dalsland
    Inlägg
    606
    Tackad: 60

    Citat Ursprungligen postat av hasse diesel Visa inlägg
    Du vet kanalyran fast med motorcyklar, det Bullen vill ha är nog lite mer som det var för 20 år sen innan nasarna tog över


    Skickas från min iPhone via Tapatalk
    Ok, ja då trillade poletten ner! :-)

  19. #99
    Red Wings är trevligt. Finns en bra camping på Sollerön också i de där trakterna, tältplatserna är alldeles nere vid vattnet.

  20. #100
    V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kolmården
    Inlägg
    882
    Tackad: 0

    Blir det något eller? Jag tycker att det vore trevligt

Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345

Liknande ämnen

  1. Artikel: Postern inför HarleyForumTräffen 2013 är klar!
    Av admin i forum Artiklar från ForumBladet
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2014-05-10, 20:08
  2. Svar: 13
    Senaste inlägg: 2013-02-16, 21:17
  3. Norgesträffen 2013
    Av xbones i forum Träffar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-11-18, 22:38
  4. Info Road King
    Av Kajen i forum Harley-Davidson Touring
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-08-03, 12:48
  5. bra info om hur kamaxlar funkar
    Av crank i forum Harley-Davidson Tekniska frågor
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-05-18, 00:41

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •