Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Hjälp kan ngn hjälpa mej. Motorlampa som lyser Harley Night Train

  1. #1

    Hjälp kan ngn hjälpa mej. Motorlampa som lyser Harley Night Train

    Hej jag har Harley Night train 02.a med Screaming Eagle, har precis bytt till ett Big Radius system, när jag startade mc så gick allt normalt. när jag provade ngn dag senare så startade den men började gå ojämnt/ryckigt motorlampan tändes, nu får jag inte igång den!!, finns det några hjälpsamma själar här på forumet som kan ge mej tips och råd vad jag ska göra. tacksam för alla tips och råd. jag är nybörjare i Hd-familjen

    Mvh Thomas

  2. #2
    Finns det lamdasonder på hojen? Glömt kontakterna kanske......

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av PAINTERN Visa inlägg
    Finns det lamdasonder på hojen? Glömt kontakterna kanske......
    Nej det finns inga lamdasonder.

    Thomas

  4. #4
    V.I.B Contributor
    Jonasbaggens avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    Ort
    Sigtuna
    Inlägg
    872
    Tackad: 43

    Lövlund49: Är det en förgasar hoj? Orginal tändmodul eller annat fabrikat? Det finns ett antal saker det kan bero på. Är hojen välservad med bra stift etc?

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Jonasbaggen Visa inlägg
    Lövlund49: Är det en förgasar hoj? Orginal tändmodul eller annat fabrikat? Det finns ett antal saker det kan bero på. Är hojen välservad med bra stift etc?
    Hej,det är en förgasar hoj. tror att det är orginal tändmodul (var sitter den så man kan kolla) Stiften som sitter i är Screamin Eagle stift. ska kolla med den tidigare ägaren om mer fakata också. kan det förändras bara för att jag satt på ett big radius system?

    Hälsningar Thomas

  6. #6
    V.I.B Contributor
    Jonasbaggens avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    Ort
    Sigtuna
    Inlägg
    872
    Tackad: 43