Resultat 1 till 14 av 14

Ämne: H-d flstsb

  1. #1
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    H-d flstsb

    Tjena folks! Inte för att vara tjötig men jag undrar hur många crossbones det finns eller sålts i sverige? Köpte min i maj förra året och naturligtvis så kikar man efter modellen på vägarna,men har inte sett en enda i trafiken???? Dom kan ju inte vara så opopulära heller,eller? Folk allmänt i alla åldrar har ju visat uppskattning
    There are no problemsonly solutions

  2. #2
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Pengar Jag antar .. men de är en riktigt fin höj, jag gillar dem och faktiskt har funderat om att köpa en kanske nästa år ?? Jag tycker egentligen inte om 2011 års modeller utan pinstripes så jag skulle nog leta efter en 2010 eller äldre.Några HD återförsäljare har sänkt priserna på de som de har kvar.. Jag tror att HD kommer att stoppa produktionen av Cross Bones i år eller 2012.. Jävla dum beslut från dem samma dumma beslut de hade när de avslutade producera Night Train
    Senast redigerat av Bikebandit den 2011-05-13 klockan 01:56.

  3. #3
    Håller med tidigare talare, troligtvis är priset för högt.
    Jag tror att de flesta känner för denna som de kände för FatBoy när den kom ut, att den är lite färdigcustad. Däri ligger ju också hojens "moment 22", eftersom den egentligen inte är detta. Jag menar att de köpare den vänder sig till är de som vill ha en "färdig" hoj, men efter att ha provat den så inser man att den bör ändras på ett antal punkter, (Högst subjektivt enl min åsikt) vilket troligen dämpar köplusten.
    Med detta sagt så tycker jag iaf att den är utséendemässigt en av de justaste hojarna HD gjort, tagen direkt från bandet. Skulle gärna ge mig på en sådan under en vinter för att se vad som kunde komma fram till våren.

  4. #4
    V.I.B
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Kungliga Åsen Hägersten
    Inlägg
    211
    Tackad: 0
    Den modellen blev nog inte vad HD hoppades på här i Sverige.
    Jobbade i hojbutik ett tag för ett par år sen och vet att den sålde riktigt dåligt. Många tyckte att den var ball men få kom längre än så.

    Har en bekant som har en som var moddad redan vid köpet (ny), riktigt ball hoj.
    http://avatars.ibsrv.net/ibsrv/res/src:<a href=http://www.hdforums.com/get/forum/image.php?u=50077&type=sigpic&dateline=1218153804 target=_blank>http://www.hdforums.com/get/forum/im...ine=1218153804</a>
    Fet Bob 08 med lite krimskrams. Fulreflexen på bilden är borta och baklampan bytt

  5. #5
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Tackar för svaren. Det finns tydligen folk med god smak Faktum är att jag blev ju helsåld när jag såg bild på den förra våren. Visste inte att den fanns ens Min är en 2009 som jag fick för sänkt pris med posten till garagetÄr mäkta nöjd!!!
    There are no problemsonly solutions

  6. #6
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Ombyggda Xbones e;


  7. #7
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Ja,det är ju inte mycket man behöver gjöra för att det ska bli ännu bättre men har ju frugan som ska åka med och det begränsar ju.
    There are no problemsonly solutions

  8. #8
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Ja Bandit det stuket är ju i min smak. Har ju svarta big shoots o den bakskärmen frestar ju men...passagerarsätet ska ju få plats
    There are no problemsonly solutions

  9. #9
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Hade också det problemet men jag löste det .. hejdå flickvän

  10. #10
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Heheh det är ju en omfattande modifiering
    There are no problemsonly solutions

  11. #11
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    nej .. Jag var tvungen att lida och betala för passagerarsäten och sissy bar mm haha! ...men man lär sig,aldrig igen.. nästa tjej ska äga sin egen hoj eller stanna hemma

  12. #12
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Man talking Bandit
    There are no problemsonly solutions

  13. #13
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    ja .. men din xbones är bättre för två, jag har en Street Bob,fungerade ok men såg ut som skit haha! Verkligen inte utseendet som drog mig till det från början e;

  14. #14
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Ja, det är nog så.
    There are no problemsonly solutions

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •