Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Nordiske myndigheters krig mot motorcyklister

  1. #1
    V.I.B Contributor
    hegtors avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    South/West
    Inlägg
    492
    Tackad: 1

    Nordiske myndigheters krig mot motorcyklister

    Politi og regjeringer i alle de nordiske landene synes å gå stadig hardere til verks mot antatt kriminelle. Ofte så rammer det helt uskyldige eller at det ikke er bevist at en kriminell handling er begått. Vi som kjörer Harley er spesielt utsatt med grensekontroller,veikontroller eller klubbtilhörighet og myndighetene er Norden synes å väre samkjört når det gjelder jakten på motorsykkelförere. I denne tråden kan vi poste saker i fra media,selvopplevde möter med politi/tull/UP osv. slik at vi samler endel dokumentasjon om overgrep. Saker fra Sverige,Danmark,Finland og Norge.

    Fra Norge nylig; Kastet MC-koner på glattcelle
    Lærer Monja Rosenberg har aldri vært medlem av noen MC-klubb. Da hun ble med ektemannen på MC-fest i Bergen, endte hun på glattcellen og første fly ut av landet.
    http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Kast...l#.UUsR_BxhW9I
    There are drunk riders. There are old riders. There are no old, drunk riders.

  2. #2
    V.I.B Ljung76s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    9
    Tackad: 0
    Fy fan,,,,,,

  3. #3
    Vaddå?
    Kvinnan är blond och av nordisk härkomst, då får man finna sig i sådant här.

    Hade det däremot varit en stackars muslim som dom hade dristat sig till att kontrollera passet för, DÅ hade det minsann varit en kränkning värd att skriva om.
    Det hade varit oerhört! Fruktansvärt! Och borde naturligtvis ha renderat sexsiffriga belopp i skadestånd.

    Att dessa två nordiska kvinnor hade mage till att uppta polisens resurser på det här viset tycker jag bara tyder på dålig smak från kvinnornas sida. Hoppas verkligen dom själva får betala polisens insats ur egen ficka!
    Snylta till sig en gratis övernattning på skattebetalarnas bekostnad... Jävla parasiter! Och så fick dom säkert mat också.
    Nej, usch, säger jag!

  4. #4
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Jävla griseri o övergrepp av purkjävlarna!
    There are no problemsonly solutions

  5. #5
    V.I.B Contributor
    hegtors avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    South/West
    Inlägg
    492
    Tackad: 1





    Er dette kriminelle MC-klubber? De har tredelte ryggmerker som er symbolet på 1% klubber,men det er faktisk de som jakter på oss og kaller OSS kriminelle fordi vi har vester,kjörer amerikanske v-twin og reiser på treff.

    Se hvem de er her;
    http://www.blueknights.se/
    http://ironpigs.info/intro.html
    Svenske Ironcrew har fjernet sin nettside etter at de ble "outet" i en avisartikkel.
    There are drunk riders. There are old riders. There are no old, drunk riders.

  6. #6
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Det är bara det att dom är snutar o kan bära sej åt hur dom vill! IronPigs är ju ett passande namn på en snutklubb
    Senast redigerat av xbones den 2013-03-22 klockan 18:04.
    There are no problemsonly solutions

  7. #7
    FUCK ALL THEM COPS

  8. #8
    För Jävligt....

  9. #9
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Tillhör vardagen... Speciellt om man skall på mc fest och liknande...
    Kan säga som så... Jag har alltid med mig körkortet... De skall åtminstone inte lyckas med att låsa in mig någonstans, för att de "inte råkar veta vem jag är"...


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •