Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Torrington nållager till kam 07 och upp

  1. #1

    Torrington nållager till kam 07 och upp

    Torrington nållager till kam 07 och upp. Hittar inga hos Bikeline är det någon som har en beteckning på detta lager så jag kan fixa dom genom Momentum. Harley OEM nummer är 9215 men det är ju ett INA lager med färre nålar. Obs jag har googlat men hittar ingen konverteringstabell för det.

  2. #2
    V.I.B Contributor
    Jonasbaggens avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    Ort
    Sigtuna
    Inlägg
    872
    Tackad: 43

    Pulare: Flitens lampa lyser konstant hos dig förmodar jag Beteckningen på Torrington (Koyo numera som köpte Torrington av Timken 2011) för TC 96 är B-168 http://www.ebay.com/itm/Harley-David...item484eec6392

  3. #3
    Tackar för detta.
    Har köpt kammar till Streetgliden S&S 551 Easy Start på Ebay och satsen var inte komplett med lagren och packningen. Packning har man ju liggande på hyllan och faktiskt lager med men bara fram till 06 ( B-148)

  4. #4
    V.I.B Contributor
    Jonasbaggens avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    Ort
    Sigtuna
    Inlägg
    872
    Tackad: 43

    Tror dom satt helt fel fraktpris, då B-148 kostar 2.90 dollar i frakt Köpte själv deras kompletta kamlager verktyg för 1 år sedan (både demont och mont) då ingick 2st B-148 lager. Schysst firma med bra produkter.

  5. #5
    Jag mailade dom och upplyste om att jag ville ha samma frakt som för B-148 lagren. Får se om dom svarar på det. Lite skillnad på $2.90 och $26.95

  6. #6
    Så då var det beställt och jag köpte också 2 st styrningar för centrering av oljepumpen samtidigt och brevportot blev $7.90 för allt.

  7. #7
    V.I.B Contributor
    Jonasbaggens avatar
    Reg.datum
    Nov 2011
    Ort
    Sigtuna
    Inlägg
    872
    Tackad: 43

    Du ser Christer, ibland blir man glad trots snöblasket Köpte själv oxå de 2 styrningarna ihop med kamlager verktyget. De är kanon att ha i verktygslådan + att veta att ojepumpen sitter rakt. En annan kanon firma i USA om du jagar rostfria bult satser till dina hojar. http://stores.ebay.com/AlloyBoltz-St...=p4634.c0.m322. Grym kvalitet och mkt bra priser

  8. #8
    Jag vet har köpt av dom ett tag nu senast för 2 veckor sedan. Har ett bra urval med bultar och även satser. Kamlager verktygen har jag sen innan, som jag gjort själv på jobbet allt för att spara pengar.

Liknande ämnen

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •