Sidan 3 av 7 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 41 till 60 av 134

Ämne: Harleyforum träff 2013

  1. #41
    Sjuuukt snygg affisch!!! Älskar den!!!
    Priset kan du skriva 300:- på... Det är vad det kommer kosta... Datumen får jag återkomma med när dom blivit spikade...

  2. #42
    Grymt snygg affisch

  3. #43

  4. #44
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 124
    Tackad: 2

    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Bara på skoj plocka jag fram besöksstatistik från olika delar av Sverige (20 högsta och senaste månaden/30 dagar).



    Statistik om besökare till forumet är inte samma sak som aktiva medlemmar IRL, hur många aktiva medlemmar eller grupper finns det i Stockholm område jämfört med resten av Sverige ? Det skulle vara en intressant statistik

  5. #45
    Aktiva medlemmar suger getballe.... Det är dom som dyker upp på träffen som räknas!!!
    The rest can eat my dust!!!!

  6. #46
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av DeaDSexY Visa inlägg
    Aktiva medlemmar suger getballe.... Det är dom som dyker upp på träffen som räknas!!!
    The rest can eat my dust!!!!
    Så är det DS
    There are no problemsonly solutions

  7. #47
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 124
    Tackad: 2

    Detta handlar inte om planering och arbete som har gjorts för att få detta gjort, full respekt för alla som låg bakom det och som deltog Det handlade om där det var och kanske i framtiden planera Träffen genom att kolla där medlemmarna är och inte av Forum träffar statistics, kanske det skulle bli fler deltagare. Vettigt eller ? Makes sense.... and without active forum members this forum would eat dust

  8. #48
    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Detta handlar inte om planering och arbete som har gjorts för att få detta gjort, full respekt för alla som låg bakom det och som deltog Det handlade om där det var och kanske i framtiden planera Träffen genom att kolla där medlemmarna är och inte av Forum träffar statistics, kanske det skulle bli fler deltagare. Vettigt eller ? Makes sense.... and without active forum members this forum would eat dust
    Viktigt att notera: Det är inte aktiva medlemmar utan ALLA besök som loggas. Även gästbesökare reggas från resp region. Därmed inte sagt att alla dessa kör H-D givetvis. Notera även att ca 1.5 miljoner av svenskarna bor i Stockholmområdet!


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  9. #49
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av DeaDSexY Visa inlägg
    Aktiva medlemmar suger getballe.... Det är dom som dyker upp på träffen som räknas!!!
    The rest can eat my dust!!!!
    Misstänker du får äta mitt "dust" då...
    Det är ju mycket som skall passa, om man skall kunna sticka iväg...
    Och jag har svårt nog, att matcha maken mellan varven ändå... Sedan har man ju djuren med...
    Plus att jag hoppas få kvar pengar till mig själv i år, när väl pengar trillar tillbaks efter ett nytt surt arbetsår.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  10. #50
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 124
    Tackad: 2

    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Viktigt att notera: Det är inte aktiva medlemmar utan ALLA besök som loggas. Även gästbesökare reggas från resp region. Därmed inte sagt att alla dessa kör H-D givetvis. Notera även att ca 1.5 miljoner av svenskarna bor i Stockholmområdet!
    Exactly what I was sayin'

    Det var en statistik om hur många besökare forumet har haft, inte av medlemmarna. Kanske Stockholm har 1,5 miljoner invånare men hur många av Stockholmsområdet finns representerade i detta forum jämfört med resten av Sverige ? Ett forum Träff bör vara för medlemmar och lite hänsyn till där medlemmarna är börde beaktas.

    Jag är inte den enda att fråga..
    xbones Började fundera på eventuell träff 2013. Finns det intresse o isf kunde vi haft träffen lite mer centralt så att så många som möjligt kan vara med. Vad tycker ni?
    Ok kör med Harleyforum Träff 2013 eftersom det var redan i förväg bestämt men kanske 2014 om det är möjligt en annan Träff plats kunde hittas så att fler medlemmar kan komma .. det är hela poängen. Om folk kan inte dela sina synpunkter och förväntar sig en vuxen svar eller debatt om detta ämne ....... I won't bother.


    There ya go..in my best swedish

  11. #51
    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Exactly what I was sayin'

    Det var en statistik om hur många besökare forumet har haft, inte av medlemmarna. Kanske Stockholm har 1,5 miljoner invånare men hur många av Stockholmsområdet finns representerade i detta forum jämfört med resten av Sverige ? Ett forum Träff bör vara för medlemmar och lite hänsyn till där medlemmarna är börde beaktas.

    Jag är inte den enda att fråga..


    Ok kör med Harleyforum Träff 2013 eftersom det var redan i förväg bestämt men kanske 2014 om det är möjligt en annan Träff plats kunde hittas så att fler medlemmar kan komma .. det är hela poängen. Om folk kan inte dela sina synpunkter och förväntar sig en vuxen svar eller debatt om detta ämne ....... I won't bother.


    There ya go..in my best swedish
    Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
    (källa: Mark Twain)

  12. #52
    Önskvärt vore en träff LITE mer centralt i sverige ...
    Trägen vinner!

  13. #53
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Adrenaline Visa inlägg
    Önskvärt vore en träff LITE mer centralt i sverige ...
    Tror inte sådan s k central träff blir högre upp än Stockholmsområdet... Om det skall passa "hela landet".
    Det säger jag av erfarenhet från islandshästtävlingar på SM nivå... Norrlänningarna fick vackert tugga mil med sina ekipage... Och många i södra delarna klagade när det hamnade runt Eskilstuna-Stockholm. Men norrlänningarna var allt tuffast... Inte ett pip de få gånger tävlingarna landade i Skåne.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  14. #54
    V.I.B
    Reg.datum
    Dec 2011
    Ort
    Alunda,Östhammars kommun
    Inlägg
    185
    Tackad: 2

    Kör två träffar då!!!!

    En Syd och en "Norr", jag kommer på båda.....

  15. #55
    V.I.B indy 500s avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Ödesböle Jämtland
    Inlägg
    570
    Tackad: 1
    Nejdå, vi gillar o tugga mil!
    Det är inte kriminellt om det utförs med vänner.

  16. #56
    Ja det märks Juh vilka som är bikers å vilka som bara äger en symbol...
    Det är alltid någon som kommer bli missnöjd oavsett vart festen anordnas...
    Och för att förtydliga en del saker, festen ordnas inte i Stockholm för att jag tyckte det skulle vara nära hem för mej själv eller så... Jag har själv 45 mil till träffen och lika långt hem... Festen ordnades i Stockholm av flera orsaker...

    Relativt centralt i Sverige... Alltså inte relativt centralt i Göteborg som en del gnölar om att det ska vara... Att det skulle vara relativt centralt i Sverige är givetvis för att så många som möjligt ska kunna komma från HELA Sverige... Inte bara södra Sverige... Att sitta och åka från Norrland till Stockholm är en sak men att åka från Norrland till götet är en helt annan femma.... Och jag ville inte utesluta medlemmar norrifrån bara för att götet är det nya svenska gnällbältet...

    En annan orsak är att i Stockholm hade vi faktiskt störst möjligheter att göra festen så bra som den blev, flest sponsorer ställde upp med både material, plats, personal, priser och mycket mycket mer... Sånt som ni som inte var där missade att se... Vi satt alltså inte bara i det lokala folkets hus å drack öl... Det var mycket mer planerat och utarbetat än så... Sånt som jag inte hade kunnat ordna i götelaborg...
    Och ni som åkte å fikade i götet för att det var för långt kan inget säga för ni var inte med å såg hur bra det blev...

    Kort sagt, jag åker 45 mil till festen (och lika långt hem) som jag själv anordnar för att jag faktiskt GILLAR att åka hoj... Och uppenbarligen var det flera som tyckte som jag... Om det inte passar att åka hoj några mil till en hojträff så kan man juh åka å fika nånstans...
    Senast redigerat av DeaDSexY den 2012-12-13 klockan 23:50.

  17. #57
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    För min del blir Järfälla hur bra som helst Började den här tråden om mer central plats för träffen innan jag visste att du hade allt på line redanDS Så jag ser fram till träffen
    There are no problemsonly solutions

  18. #58
    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    För min del blir Järfälla hur bra som helst Började den här tråden om mer central plats för träffen innan jag visste att du hade allt på line redanDS Så jag ser fram till träffen
    Men du är Juh faktiskt oxå en som kan kallas biker! (Trots att du bor i "nya gnällbältet") ...du är Juh inte rädd för att lägga några mil bakom dej å komma på hojträff...
    Gallan jag spydde var mer riktad mot nissarna västerut som ofta har glappat om att det är för långt att åka när det är längre än till kvarterskrogen, och skippar just bara därför...

    För övrigt är jag ovanligt tjurig idag... För min rygg har generalpajjat igen... Så ingen behöver ta åt sej personligen... Det är nog jag själv som gnölar mest tror jag... :P
    Senast redigerat av DeaDSexY den 2012-12-14 klockan 00:24.

  19. #59
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Alla vi har våra dåliga dagar Andreas! Krya på dej ! Hörs o ses!
    There are no problemsonly solutions

  20. #60
    V.I.B jossis avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    324
    Tackad: 0
    Ja nu väntar vi bara på datumet , ser framemot festen

Sidan 3 av 7 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Trike regler 2013
    Av bloppa i forum Custom & Byggen
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2013-04-07, 00:27
  2. Payback Resistance Run 2013!
    Av Darkforce i forum Träffar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-09-09, 14:30
  3. E're här en 2013 kanske?
    Av Draken i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-06-07, 09:37
  4. 2013 HD FXDX ??
    Av Bikebandit i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-04-19, 23:49
  5. The all new 2013 Vsrcm
    Av Lars Nilsson i forum Harley-Davidson VRSC
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-02-06, 12:38

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •