Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 35 av 35

Ämne: Nomineringar till BOTM - Månadens motorcykel november 2012

  1. #21

  2. #22
    Citat Ursprungligen postat av TCKalle Visa inlägg
    Och jag vill nominera den här Bobber Frisco http://harleyforum.se/garage-attach-1656.html
    Såg att min kärlek hamnat här, tackar ödmjukast....men bara bilden och svår att hitta. Här är en bättre länk...

  3. #23
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    När börjar omröstningen för November?
    There are no problemsonly solutions

  4. #24
    Det serut som vi skippar November och går rakt på December
    Trägen vinner!

  5. #25

  6. #26
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Hur gick det med detta då?


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  7. #27
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    Folks!!
    Finns det ingen som kan hjälpa till här, vi ska ha både en nov och dec vinnare annat vore fel på ett forum som detta.

    Jag är gärna behjälplig som bollplank å så men det behövs någon som sitter vid en pc och kan klippa å klistra, samt är inne en hel del mer än jag är nuförtiden.

    Sanniz, xbones, mfl kom igen nu

  8. #28
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av JohnnyRocker Visa inlägg
    Folks!!
    Finns det ingen som kan hjälpa till här, vi ska ha både en nov och dec vinnare annat vore fel på ett forum som detta.

    Jag är gärna behjälplig som bollplank å så men det behövs någon som sitter vid en pc och kan klippa å klistra, samt är inne en hel del mer än jag är nuförtiden.

    Sanniz, xbones, mfl kom igen nu
    Tjena JR! Hade gärna gjort det men är ju så jävla kass på data så jag klarar inte o klippa o klistra! Kan ju inte lägga in bilder ens Mvh. Bill Gates
    There are no problemsonly solutions

  9. #29
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    Haha, xbones jag med men med lite hjälp fick jag till det, kanske inte adminklass men wtf. Med utgångsläge i det lilla jag känner dig så är ju pallet rätt påskruvat, även om något dimmigt ibland

    Jag hoppas alla håller med om att vi borde få BOTM att rulla, även på frivilliga insatser. Dem personer jag föreslog är bara några som jag vet är lite mer engagerade i denna tråd men det finns en himla massa fler som borde kunna stötta just nu iaf.
    Senast redigerat av JohnnyRocker den 2012-12-16 klockan 11:49.

  10. #30
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av JohnnyRocker Visa inlägg
    Folks!!
    Finns det ingen som kan hjälpa till här, vi ska ha både en nov och dec vinnare annat vore fel på ett forum som detta.

    Jag är gärna behjälplig som bollplank å så men det behövs någon som sitter vid en pc och kan klippa å klistra, samt är inne en hel del mer än jag är nuförtiden.

    Sanniz, xbones, mfl kom igen nu
    *s*
    Tror iofs grabbarna på forumet föredrar att få det i admins och din tappning med en hiskelig massa, krångliga, interna, tekniska fakta. Personligen är jag rätt usel på det.
    Jag gillar mer att veta om saker fungerar och om de ser bra ut (iofs beror det ju på var och ens tycke och smak).
    Vi kanske borde fråga alla, hur de vill ha hojarna presenterade?
    Vill de ha det á la som brukligt, då får man kanske välja en person som är "fakta-teknik-nörd"... Men duger enklare presentationer, så kanske fler kan ta åtagandet.
    En idé skulle även kunna vara för nästa år, 2013, att man kör "samma typ av hoj månad för månad", för att avsluta med en Decemberröstning där man låter de olika varianterna som vunnit slåss mot varandra. På så vis kanske man får mer spritt av sorterna/märkena som är representerade på forumet. Lite som typ större och finare (viktigare á la Cruft) hundutställningar som har en BIS-vinnare till slut.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  11. #31
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    Sanniz, du ser, du e ju både full av idéer o uppkopplad, i övrigt så är tekniken inte på någon rymdforskningsnivå så den klarar alla som sagt.

    Till alla,
    Det är ju inget livsåtagande, om vi blir fler BOTM moddare så får vi det säkert att rulla. Jag la ungefär 2 timmar per månad så man drunknar ju inte, det enda problemet är att man måste ha en bra pc, inte iPhone o iPad som jag har numera.

  12. #32
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av JohnnyRocker Visa inlägg
    Haha, xbones jag med men med lite hjälp fick jag till det, kanske inte adminklass men wtf. Med utgångsläge i det lilla jag känner dig så är ju pallet rätt påskruvat, även om något dimmigt ibland

    Jag hoppas alla håller med om att vi borde få BOTM att rulla, även på frivilliga insatser. Dem personer jag föreslog är bara några som jag vet är lite mer engagerade i denna tråd men det finns en himla massa fler som borde kunna stötta just nu iaf.
    för komplimanget Det klart att BOTM måste rulla på Sanniz,du behöver bara lägga in bilderna. Teknisk data o så hittar man om man tittar på ev deltagares profil eller i garaget!
    There are no problemsonly solutions

  13. #33
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    för komplimanget Det klart att BOTM måste rulla på Sanniz,du behöver bara lägga in bilderna. Teknisk data o så hittar man om man tittar på ev deltagares profil eller i garaget!
    Tackar för förtroendet benan...
    Får kolla hur jag känner för det efter denna veckan... Ska avklara ikväll och fyra kvällar till på jobbet, innan jag får 2,5 veckor ledigt.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  14. #34
    V.I.B 350ZZZs avatar
    Reg.datum
    Oct 2012
    Ort
    Nordingrå och Taipei
    Inlägg
    18
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av Lars Nilsson Visa inlägg
    Vill härmed nominera 350ZZZ :s fina 1978 shovel electra
    Bifogad fil 9589
    Tackar så mycket

  15. #35
    Ajaj...var visst ett tag sen jag var inne på forumet. Även om det aldrig verkade bli någon röstning känns det hedrande att blivit nominerad. Tack Adrenaline.

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande ämnen

  1. Nomineringar till BOTM - Månadens motorcykel oktober 2012
    Av admin i forum BOTM - Bike of the Month
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2012-10-17, 21:50
  2. Nomineringar till BOTM - Månadens motorcykel september 2012
    Av JohnnyRocker i forum BOTM - Bike of the Month
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-09-15, 22:51
  3. Nomineringar till BOTM - Månadens motorcykel maj 2012
    Av JohnnyRocker i forum BOTM - Bike of the Month
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2012-07-05, 16:48
  4. Nomineringar till BOTM - Månadens motorcykel april 2012
    Av JohnnyRocker i forum BOTM - Bike of the Month
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-05-25, 00:59
  5. Nomineringar för BOTM - Månadens Motorcykel Mars 2012
    Av JohnnyRocker i forum BOTM - Bike of the Month
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-04-11, 15:09

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •