Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Vilken tv köper man?

  1. #1
    Hagis
    Guest

    Vilken tv köper man?

    Jaha då var det dags att byta ut tjocktvn, men jag har ärligt inte en aning om vilken tv man bör välja! LED eller LCD? Det kommer förmodligen en spelkonsoll till satyget i sinom tid så vad har ni för erfarenheter?

  2. #2
    Köp en H-D klar tv


    Nä skämtar bara, men köp en som drar lite ström (LED)
    Gärna en HD tv för det är bättre bild i dom
    If I need help I`ll ask you!If you need help call me!!

  3. #3
    Hagis
    Guest
    Ha ha haaaaa vad du än gör, säg inte upp dig för att bli komiker hehe...

    Ja jag var inne på LED då jag hört bra om dom, bättre bild och drar mindre ström. Får se om det blir HD tv eller inte, beror på priset! Har en annan HD som har högre prio att få hem till garaget

  4. #4
    Klämde för en timme sen upp en SAMSUNG 40 tums LED tv i sovrummet. Blev kanon. Dessutom var det bra pris på Mediamarkt. 4990 spänn sålde de ut demoex för. Hade kostat 10.

  5. #5
    Jag slår absolut ett slag för denna! http://www.netonnet.se/art/startpage...n/128564.4790/
    Ska du huvudsakligen titta på tv och film med den, då är plasma faktiskt oslagbart fortfarande. Den är dessutom tunn så det räcker.
    LED och LCD är egentligen samma teknik, ska du välja mellan dessa så välj LED.
    LED och LCD har inte samma svärta som plasma, och är inte lika snabb, vilket märks vid snabba rörelser.
    Som jag ser det så finns det ingen anledning att välja en HD ready, de flesta som säljs är full HD nuförtiden.
    Trevlig helg!

  6. #6
    Hagis
    Guest
    Man tackar för tipsen, ser ut att bli en LED i o med att det kommer en spelkonsoll inom en snar framtid!

    Hoppas alla haft en trevlig valborg.

  7. #7
    Köp en beggad tjock-tv så blir det mer pengar över till hojen

Liknande ämnen

  1. Vilken "färgtyp" är du?
    Av admin i forum Omröstningstrådar
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2012-06-18, 00:17
  2. Vilken stil på hojen gillar ni??
    Av Fetpöjken i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 66
    Senaste inlägg: 2012-05-20, 18:05
  3. Vilken cam för en 96" Dyna ??
    Av Bikebandit i forum Motor, Luft, Buller ,Ventiler, Kammar, Förgasare
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-03-29, 00:03

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •