Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Stil på väska till Sportster

  1. #1

    Stil på väska till Sportster

    Tjena

    Väska eller inte är frågan och själv skulle jag vilja vara utan väskan för utseendets skull men jag vill gärna ha en väska för att det så förbannat praktiskt med en väska på hojjen.

    Jag kompromissade och hittade denna pärla på blocket, vad tycks, vad för stil på väska gillas?

  2. #2
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 124
    Tackad: 2

    Ser bra ut, speciellt på din stil sportster .. du kan även ha en militär gasmask väska..
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer SB Sweden 093.jpg   SB Sweden 094.jpg  

  3. #3
    V.I.B - Vinnare BOTM Feb 2012 ElMilagro.s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Shitlake.
    Inlägg
    438
    Tackad: 0

    Klockren! Nått sånt skulle jag med tänka mig.
    Bobber 883 -06

  4. #4
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 124
    Tackad: 2

    Jag tror att du kan få dem i grått också med brunt läder..du kan få dem billigt från militärt överskott .

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Ser bra ut, speciellt på din stil sporster .. du kan även ha en militär gasmask väska..
    Schysst, riktigt schysst.

  6. #6
    Jag köpte väskan beggad o ser nu att det står skrivet med tusch på insidan "Nisse Nyttas trashbag" . Någon som känner till den filuren?

  7. #7
    V.I.B Naspers avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Spoke island (Ekerö)
    Inlägg
    68
    Tackad: 0

    @ Bikebandit eller någon annan som känner sig träffad, finns det någon länk där man kan hitta gasmaskväskorna. Jag har letat men tydligen inte tillräckligt bra. De är ju hur schyssta som helst...

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av Nasper Visa inlägg
    @ Bikebandit eller någon annan som känner sig träffad, finns det någon länk där man kan hitta gasmaskväskorna. Jag har letat men tydligen inte tillräckligt bra. De är ju hur schyssta som helst...
    Nasper, jag ser ingen "lägg i kundvagnen" knapp men dem här påstår att dem säljer den väskan http://www.olundtrading.com/militar/favoriter.html

  9. #9
    Nu har väskan fått vara en sväng hos skomakaren som satte dit nya spännen med mera. Kanon blev det för det syns inte vilka spännen som är nya eller gamla. Efter det har skinnet fått sig några rejäla insmorningar och rengörningar. Kan tipsa om EKOLs produkter inom ridsportens värld till det. Ekol läderolja och ekol lädertvål.
    Så här blev det till slut.


    Citat Ursprungligen postat av fenrik Visa inlägg
    Tjena

    Väska eller inte är frågan och själv skulle jag vilja vara utan väskan för utseendets skull men jag vill gärna ha en väska för att det så förbannat praktiskt med en väska på hojjen.

    Jag kompromissade och hittade denna pärla på blocket, vad tycks, vad för stil på väska gillas?
    Bifogade miniatyrer Bifogade miniatyrer bild.jpg  
    Senast redigerat av Henrik Forslund den 2011-04-27 klockan 00:05.

  10. #10
    V.I.B Naspers avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Spoke island (Ekerö)
    Inlägg
    68
    Tackad: 0

    Citat Ursprungligen postat av fenrik Visa inlägg
    Nasper, jag ser ingen "lägg i kundvagnen" knapp men dem här påstår att dem säljer den väskan http://www.olundtrading.com/militar/favoriter.html
    Tack fenrik! Jag ska kontakta dem för priser och lite storleksfrågor.

Liknande ämnen

  1. Vilken stil på hojen gillar ni??
    Av Fetpöjken i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 66
    Senaste inlägg: 2012-05-20, 18:05
  2. H-D Dyna 2004 i SoA stil...
    Av admin i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-06-03, 02:13
  3. Kick till Sportster
    Av valdemarsson i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-03-08, 01:50
  4. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-28, 18:16

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •