Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 25 av 25

Ämne: Sänkning av Roadking

  1. #21
    Jo jag har fått många kommentarer om hur snygg hojen blev med sänkningen Meeeen den är inte skön i 120 på dåliga norrlandsvägar fy fan va jag flög igår i vissa lägen trodde jag att vi skulle bli med i tvprogrammet "Ett med naturen"! Men den går stabilt och bra på bra vägar i alla farter som tur är!! (man kanske skulle anpassa farten lite efter vägstandarden)NEEEEEEJ för fan!!! Man lever bara en gång så det gäller att skynda sig och erkänn aldrig för era kära vänner att ni har ont i kroppen av allt "flygande" utan skyll på jobbet
    If I need help I`ll ask you!If you need help call me!!

  2. #22

    Sänkning av RoadKing-99 med luftassistans ?

    Hej, jagköpte en sänkningsats hos Bikeline. Men när den kom hem stog det på kartongen att den inte skulle används på roadking med luftassistans. Den verkr fungera på alla andra gafflar. Någon som vet hur man ska göra eftersom de på Bikeline svarade att det inte finns någon sats till gafflar med luftassistans.
    // Anders

  3. #23
    Får man fråga vad det där kittet kostade dig?

  4. #24
    Jag har ett Burly kit för road king till salu då jag har byggt riktig luftfjädring i vinter med 5" slaglängd bak och 3" fram + 1.5" sänksats, totalt 4.5" dvs riktigt lågt.
    Burly kitet blir ganska lågt men tyvärr okomfortabelt som fan.
    Slå mig en signal på 070-5864595 om du vill veta mer

  5. #25
    Tack för svaren, jag löste problemet med att korta orginalfjädern något och ersätta den biten med en något längre men vekare fjäder. Det verkar bli riktigt bra men jag har inte kunnat provköra ännu.

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande ämnen

  1. Vindruta + div till roadking
    Av Norrland i forum Säljes
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-04-22, 11:12
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-01-28, 18:16

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •