Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 34 av 34

Ämne: Har du tips på bra övernattningar, sevärdheter, bra matstop och annat Sthlm - Ystad?

  1. #21

  2. #22
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Faan dricker ni öl hmm jag som trodde ni åkte helnykterhetsrun

    Hoppas allt går väl för er ute på vägarna, vi ses!!

  3. #23
    Om ni ska åka genom Småland så ta med er cyklop och grodfötter om ni huvudtaget ska komma fram hihihi

    - - - Uppdaterad - - -

    Tar ni vägen förbi Kinna och Skene har vi en liten stuga på 47 kvadrat som är till uthyrning för en billig peng. :-)

  4. #24
    V.I.B tyskjävels avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Småland
    Inlägg
    190
    Tackad: 0
    Citat Ursprungligen postat av slycke Visa inlägg
    Faan dricker ni öl hmm jag som trodde ni åkte helnykterhetsrun

    Hoppas allt går väl för er ute på vägarna, vi ses!!
    Kylskåpet är laddat......!

  5. #25
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Citat Ursprungligen postat av tyskjävel Visa inlägg
    Kylskåpet är laddat......!
    Ja bra jobbat, för du menade väl att du minerat kylskåpet för det är nog bäst när dessa herrar kommer på besök

  6. #26
    Illa att man varit inaktiv på forumet ett tag, när man bor i Västervik och vi nu har finbesök Antar att ni åker eller redan har åkt härifrån idag..
    Kör Street Bob -09 & Knucklehead -47.

  7. #27
    Kul att träffa er när ni stod o tryckte ner grillad korv i Rinkaby mä Tyskafan....som jag sa,är ni i närheten på tisdag så hör av er

    Ha de gött

  8. #28
    V.I.B tyskjävels avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Småland
    Inlägg
    190
    Tackad: 0
    DU hade nog ALDRIG sedd oss - var väl chefen eller hur??

  9. #29
    Det blev ju kanon väder igår kväll. Det blev en runda på ca 10 mil runt Oppmannasjön och Ivösjön med ett avslut vid Bellas Place. En grillning med tillhörande dryck avslutade en trevlig dag.

  10. #30
    Visst hade jag det ....alltid trevligt att träffa likasinnade eller hur

  11. #31
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    Tjena, Ulli & Mona och Christer & Mia med respektive familjer!

    Ni helt underbart generösa härliga vänner som gjorde vår repa söderut till en helt oslagbar upplevelse rakt igenom på alla plan!

    Ni skall veta att även om vi (Skuggan och jag) här försöker uttrycka den glädje, värme vi upplevede med er och vi hoppas snart få göra igen, så kommer det inte ens i närheten av det vi känner inom oss.

    Vi förstår om ni är lättade och pustar ut, just nu, men vi är som ett tuggummi under skon så slappna inte av för mycket. Vi är på i alla lägen och med på alla era upptåg, så vi ses snart igen det är ett hot och inget annat. Vi ser fram emot att umgås, skratta, skåla (med Firebrawl) och köra ihop med er igen.

    Det är ju inte helt enkelt, att ta sig fram här i livet som 99%are men nu har vi fått ny tro och hopp om livet, för vi vet var Absolut 100%arna och -Rockarna finns och kör ikring.


    Än en gång Det Största Tack! för allt ni gjorde för oss och bjöd på!



    PS. Vi är på för Super Rallyt 2013! DS.
    Senast redigerat av JohnnyRocker den 2012-07-14 klockan 11:51.

  12. #32
    John och Tommy det var jättekul och träffa 2 verkligen trevliga "FISKMÅSAR" som vi brukar kalla 99:orna för. Det är inte sista gången vi gör något kul ihop det lovar jag. Hoppas det inte blev mer blötväder efter Linköping då ni måste ha kört halva natten.

  13. #33
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    Hehe, jo man vet, skränar och skitar ner.

    Blötväder är vårt mellannamn numera, men som sagt det började med Custom Bike Show (Norrtälje) i år och sen har det bara varit sånt väder som gör visa sjuka, men vi är två måsar som inte är gjorda av socker så det så

    Absolut så ska vi hitta på mer gemensamma upptåg, vadå hjärntvättade

    Tommy har vaknat nu, hihi, å jag har hunnit med en repa med sporren, lagom för att få en himladusch även idag.

    Ride on
    Senast redigerat av JohnnyRocker den 2012-07-14 klockan 16:36.

  14. #34
    V.I.B Skuggans avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    194
    Tackad: 0

    Ulli & Mona och Christer & MammaMia, jag har inte fler ord än: jättesupertack! Ni gjorde min första MC semester till något väldigt speciellt, tack tack tack!! Var helt otroligt, trots lite "dugg" då och då som snabbt glömdes bort av fantastiska körningar och ett fantastiskt bemötande.
    Jag har ont i smilbanden, och kanske lite ont i kroppen av gårdagens 13 timmars i sadeln Blev trots det en liten sväng idag i alla fall, tvungen att åka till Biltema och inhandla 25 liter avfettning hahaha.

    Det är så grymt att få komma hem och bo hos människor man aldrig träffat, vi hade ju även fler inbjudningar som vi säger tack för. (De kommer utnyttjas

    Frågan om varför man bor i Stockholm är rätt påtaglig....någon i Småland / Skåne som behöver en datatekniker?

    Jag längtar tills nästa gång vi ses, ni är helt underbara!

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande ämnen

  1. Däckfirma i STHLM
    Av gronvit i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2014-06-27, 15:31
  2. ZZ-TOP ÖJA/YSTAD 23 JULI
    Av Sportsterdansken i forum Träffar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-07-06, 13:35
  3. Kådisbrillor i sthlm
    Av 883r i forum Off Topic
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-06-29, 18:40
  4. Tips på vägar,sevärdheter och träffar i skåne!!
    Av Killer Klown i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2012-01-21, 19:55
  5. Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-08-16, 13:44

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •