Resultat 1 till 15 av 15

Ämne: Nån som testat postväska från mcklader.eu?

  1. #1

    Nån som testat postväska från mcklader.eu?

    Tja! Jag är ute efter en hyfsad postväska till min dyna. Hitta den här väskan http://www.mcklader.eu/epages/mcklad...ostväska-0047 . Va tror ni om den? Är det nån som vet hur den är i kvalité? Nån som kanske har den till och med?
    Tack för svar!
    //Lars

  2. #2
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    357
    Tackad: 32

    Såg ju prisvärd ut. Fanns visst i 2 storlekar ochså

    "Klassisk Postväska ,Tillverkas i Hög Kvalite på 4 mm Läder, Extra ficka under locket,Finns i två storlekar: XL - Storlek 42*40*24 cm (volym ca 36 liter) och L - Storlek 39*37*22 cm (volym ca 30 liter)). 1 års garanti."

  3. #3
    Ja hoppas den håller för lite regn o sol bara.. Får nog ta o beställa en imorgon..

  4. #4
    Verkar riktigt intressant det där! är ute efter en till min NSR.

  5. #5
    Har en den är bra men den tar in vatten på sidan finns ingen extra läpp som en del andra väskor, är nöjd ändå det går och packa vattentätt med plastpåsar! Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	ImageUploadedByTapatalk1341520836.845209.jpg 
Visningar:	144 
Storlek:	31,6 KB 
Id:	7900

  6. #6
    Har också en, fick sätta in en plåtskiva bak för att få lite styrsel i den men med tanke på att en lejonkula kostar 4000:- och uppåt så e den definitivt prisvärd

  7. #7

  8. #8
    Jag har haft en och va nöjd med tanke på pris. Dum som jag va skickade jag med den med cykeln jag hade då :-(

    Jag gjorde en egen väskhållare... Pimpade väskan med ett omgjort bältesspänne... Blev coolt ;-)

  9. #9

  10. #10
    Vet en kille som kan ha ett par väskor i riktigt bra kvalite och stora Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_0826.jpg 
Visningar:	89 
Storlek:	72,1 KB 
Id:	7901 3000:- tror jag han ville ha . har en själv hela bakstycket har en stål skiva = lätt montering och hållbart + ned vikta kanter med kardborre band = inget vatten kommer in i väskan....

  11. #11
    3000 och 900 är en viss skillnad. Självklart är det bättre kvalité om man köper en dyrare väska. Men jag själv som är snål som fan skulle aldrig betala 3000 kr för en väska

  12. #12
    Riktigt najs med alla svar! Då e de klubbat att de blir en sån väska och en rulle plastpåsar.. Tack så mycket!

  13. #13
    Citat Ursprungligen postat av slapside69 Visa inlägg
    Har en den är bra men den tar in vatten på sidan finns ingen extra läpp som en del andra väskor, är nöjd ändå det går och packa vattentätt med plastpåsar! Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	ImageUploadedByTapatalk1341520836.845209.jpg 
Visningar:	144 
Storlek:	31,6 KB 
Id:	7900
    Vilken storlek tog du på väskan? Skrapar den i? (låg hoj?) många frågor men jag skulle behövt en väska igår eller nåt

  14. #14
    Nån som vet om den är enkel att fästa på en SB, eller måste man mecka och hålla på?

  15. #15
    V.I.B
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    Västsverige
    Inlägg
    8
    Tackad: 0

    Jag beställde två väskor därifrån men skickade tillbaka dem. De uppfyllde inte vad jag ville ha.
    Visserligen rätt billiga men kvalisorten var inte vad jag ville ha. Tunt skinn som såg ut som pressad papp...
    Lägger nog lite mer på något annat, typ Lejonkulan.
    Returnerade och det tog ca 14 dagar innan jag fick pengarna tillbaka.

Liknande ämnen

  1. Postväska
    Av softailmike i forum Säljes
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-01-30, 10:39
  2. Någon som testat dessa däck?
    Av Json i forum Ram, Fjädring, Bromsar, Hjul, Däck
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-05-30, 08:50
  3. Väska säljes (postväska?)
    Av Ozzy i forum Säljes
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-03-24, 18:38
  4. Postväska
    Av Denso i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2011-11-28, 19:31
  5. Sliten postväska
    Av DeaDSexY i forum Köpes
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-10-18, 23:13

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •