Jag var i garaget ikväll och skulle göra klart det sista med sissyn innan den ska lackas, skulle då borra 2 hål och gäng med m4 gängtapp.
På nått jävla vänster så nöp den och gick av inne i hålet, förmodligen för att jag haft för lite olja.

Men dum som jag var så tänkte jag att om jag borrar på den från andra hållet så kanske den skruvas ut om borren får fäste i den... Jo, borren fick fäste i skären och gick av den djävulen också, och efter som borrfan spräcks i massa skärvor så har den nypit fast inne i det satans hålet den med.
Så nu är frågan, hur i hela helvetet får jag ut skiten, om jag får ut gängtappen så borde det gå att banka ut borren men hur ska jag lyckas med det?
Jag tror jag har provat med allt jag kunde komma på ut myggpitt, jag har kylt med frysspray och jag har värmt med gas och jag har bankat och fan vet vad.

Tror ni att det kan gå med myggpitt, menar gängtappen borde ju vara av ganska hårt material plus att den inte är plan där den gått av så det blir nog jävligt svårt att borra där.

Kom med alla tänkbara förslag för det är det sista som ska göras med den så jag har ingen lust att börja om och om jag skulle göra nytt hål så stämmer inte det med fästena etc. gängtappsdjävulen och borrhelvetet måste ut på nått jävla vänster!