Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 35

Ämne: HojRock / Västervik 2012

  1. #1

    HojRock / Västervik 2012

    Dags igen för HojRock i Västervik. 26-29 juli 2012.

    www.hojrock.se



    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  2. #2
    Redan bokat campingen

  3. #3
    V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kolmården
    Inlägg
    882
    Tackad: 0

    Vi får se om vi åker dit, men förra året regnade det i stort sätt hela tiden. Bra musik i år dok.

  4. #4
    Hagis
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av Fritte Visa inlägg
    Vi får se om vi åker dit, men förra året regnade det i stort sätt hela tiden. Bra musik i år dok.
    Jo tack, vi kom ner redan på tisdagen och hade 2 dagar kanon väder, sen åkte våtdräkten på! Och när 90% av besökarna var där för September och röjde loss till henne som om det vore Motorhead.... där och då döpte jag om det till fjollrock och bestämde mig för att inte åka dit igen haha... En "tuff biker" skulle nita en seglare för att han råkade knuffa till honom under detta "underbara" uppträdande från September haha... weekend warriors

  5. #5
    haha fast seglarna ska bara ha spö så äre D vad har dom på land å göra lixom ;D

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av whiskeythrottle Visa inlägg
    haha fast seglarna ska bara ha spö så äre D vad har dom på land å göra lixom ;D
    Det där är helt klart veckans bästa citat! Jag kanske inte håller med men fan vad jag garva

  7. #7
    Var där med förra året.Genomblöt som fan.Och värre blev det för jag vände hemåt lördagkvällen(gillade inte heller bandet septembar,oktombar eller vilken fan månad dem hette)åkte i regn 2 timmar till.Men hemma fanns det som vanligt varm dusch några öl och klassiskt hojrock.Då kändes livet gott igen.Och dit ska jag igen,missar aldrig.Men är nåt jag gillar inte där då vet jag var öl och rätt musik finns..

  8. #8
    Förra året frågade jag en polare vad han trodde om regnet innan jag och tanten skulle ta hojarna till rocken. Han svarade "tro inte, bara åk!". En mening jag håller fast vid och kommer självklart i år igen, corroded spelar ju så vad gör det om det "skvätter lite"

  9. #9
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Har vart tillfrågad, om att åka dit i år... Men vet ej ännu om pengarna räcker till det.
    Ledig är jag dock...

    Rydell & Quick är alltid kul att se... Ganska kul, att se att videon på Hojrocks sida, med dom, är inspelad i Borås.
    Dom brukade alltid spela under sommartorsdagarna i Borås, men i år verkar de dock inte finnas med på programmet.


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  10. #10
    Ska nog ditt jag har juh bara 6-7mil att åka.........

  11. #11
    Missa inte Handelsbodens specialerbjudande till alla er som ska till HojRock.
    20 % rabatt på 4BIKERS-tält.
    Förbeställ nu och få levererat till HojRock.

  12. #12

  13. #13

  14. #14
    Nu följer du med oss TJ

  15. #15
    Blir det ett "HF-läger" på friåkar-campen, eller tältar alla på club-campen, med någon klubb? Åker ev. på Hojrock på torsdag, inte bestämt mig ännu....

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av Vajtan Visa inlägg
    Blir det ett "HF-läger" på friåkar-campen, eller tältar alla på club-campen, med någon klubb? Åker ev. på Hojrock på torsdag, inte bestämt mig ännu....
    Jag och några till ligger på club campen mitt emot Vulcan riders plats. Jag har bokat det under Absolut Riders namn. Vi åker upp på torsdag och är väl framme mellan 15-16:00. Har bara en ruta för 10 tält så vi får se när vi kommer dit om det går att utöka ytan lite till så du också får plats.

  17. #17
    Citat Ursprungligen postat av Pulare Visa inlägg
    Jag och några till ligger på club campen mitt emot Vulcan riders plats. Jag har bokat det under Absolut Riders namn. Vi åker upp på torsdag och är väl framme mellan 15-16:00. Har bara en ruta för 10 tält så vi får se när vi kommer dit om det går att utöka ytan lite till så du också får plats.
    Gött mos!

  18. #18
    V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kolmården
    Inlägg
    882
    Tackad: 0

    Jag och frun åker ned på fredag fm och bor granne med Absolut Rider. Vårt gäng kallas Östergyllen bikers (plats 334). Då får man komma över och skåla med er bröder & systrar.

  19. #19
    Citat Ursprungligen postat av Fritte Visa inlägg
    Jag och frun åker ned på fredag fm och bor granne med Absolut Rider. Vårt gäng kallas Östergyllen bikers (plats 334). Då får man komma över och skåla med er bröder & systrar.

  20. #20
    V.I.B Contributor
    cybercounts avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    UPPSALA
    Inlägg
    553
    Tackad: 0

    Jobbar hela helgen, slut på semestern
    A.K.A Masen

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande ämnen

  1. Välkomna PERSEUS MC, Västervik
    Av admin i forum Träffar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-24, 17:01
  2. MC-Dagarna Västervik 28-31 Juli 2011 ???
    Av Bikebandit i forum Träffar
    Svar: 44
    Senaste inlägg: 2011-08-05, 21:18
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 12:29
  4. Västervik
    Av tolfan i forum Träffar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-01, 10:17

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •