Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 24 av 24

Ämne: Parkering/ Förvaring av din hoj

  1. #21
    Se där ja, fick tag i ett stort fint garage jag får ha den i istället, där är det varmt och gött åt sulan. Den flyttas i morgon, och gudarna ska veta att jag är sugen på att köra ut den själv, tänkte göra det, men då lär jag väl bli stoppad förstår jag och möjligheterna att ta kortet i vår ryker väl. Har vart av med och fått tagit om bilkortet en gång, riskerar det inte igen.

  2. #22
    Citat Ursprungligen postat av ElMilagro. Visa inlägg
    Inlåst på min tomt i ett varmförråd, behövs inte mer där jag bor. Samt en Glock 17.
    Hehehehe...

  3. #23
    Jag bor i en lägenhet på en liten innergård, vi är tre hojar bredvid varandra.

    Det enda jag har gjort är att ha ett ABUS-lås med inbyggt med larm.

  4. #24
    Nykomling
    Reg.datum
    Jun 2016
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10
    Tackad: 4
    Det bästa man kan göra är att inte ha hojen exponerad, de flesta hojar som stjäls av småbus är i stundens ingivelse. Fick en ny BMW 1200 GSA stulen
    för något år sedan (de väger som en harley och har elektronisk startspärr mm), den dök upp tre månader senare när småbusarna insett att de inte kommer
    få igång den utan nyckel (hade gett sig på elektroniken, annars var den i stort sett oskadad).

    Hojen ovan stod i ett flerbilsgarage (kallgarage, med galler), och det var väl någon buse som gick o tittade på den varje dag tills han inte kunde hålla sina
    smutsiga fingrar i styr. Nu står pärlan i enbilsgarage endast exponerad mot granngaraget.

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande ämnen

  1. Annorlunda parkering..
    Av Jason Brack i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-15, 14:29

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •