Resultat 1 till 14 av 14

Ämne: Medelålders, torsk på custom...

  1. #1

    Medelålders, torsk på custom...

    Tjena,
    Medelålders man från slätten (den Östgötska) som har en förkärlek för byggen.. custom, chopper, bobber, brat style, trackers. Kort sagt, allt som inte är orginal och helst inte för nytt!

    Hoppas att det här forumet kan axla manteln istället för portalens långsamt insomnande verksamhet...

    MVH/ Jonas

  2. #2
    Hej Jonas! Välkommen hit! Stilar som absolut passar här!

    Vi ska absolut försöka allt vad vi kan att hålla det brinnande och vi söker dessutom lite fler moderatorer just nu... behövs för att hålla lågan brinnande!

    http://harleyforum.se/showthread.php...harleyforum.se!

  3. #3
    Gött med en till östgöte! Välkommen! =)

  4. #4

  5. #5

  6. #6

  7. #7

  8. #8
    Snygga hojar! Bor själv i Östergötland, Norrköping närmare bestämt. Åker en softail 06:a. Men har på senare tid börjat drömma och fundera på en bobber. Men än så länge är det bara en dröm.

  9. #9
    Klart Macke ska bygga Bobber.. Skaffa en stelbensram. Flytta över mycket av dina Softy 06-delar...Nästan klart Tar en helg eller 30....

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Klart Macke ska bygga Bobber.. Skaffa en stelbensram. Flytta över mycket av dina Softy 06-delar...Nästan klart Tar en helg eller 30....
    Haha En helg eller 30....

    Skulle kunna tänka mig en hoj till, då jag har en sambo som vill följa med ibland. Men en svart (hatar att putsa) bobber med lite aphäng å solo sadel. Mmmmm det skulle inte vara helt fel de!

  11. #11
    Bygg på Sportster! Du kommer långt med mycket mindre pengar!








  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Bygg på Sportster! Du kommer långt med mycket mindre pengar!







    Very Nice!!

  13. #13
    Absolut.. ramen kan man handla på www.flyritechoppers.com. Bra pris, bra grejer. Flytta över ramnumret från Sportstern tillsammans med motor och delar. Du har ett bygge klart för max 60,000,- INKL Sportstern du köpte på blocket! Årsmodell upp till 03 är att föredra till dessa byggen (avsaknad av gummiupphängning av motor)

  14. #14
    Tack tack,
    Jag kan inte ta åt mig för mycket credd.. En mycket god vän har byggt den vita och delvis den röda men va fanken, även om jag inte byggt hojarna så gillar jag dom

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •