Sidan 5 av 16 FörstaFörsta ... 3456715 ... SistaSista
Resultat 81 till 100 av 305

Ämne: Sportsterbilder

  1. #81
    Det är en Hella 500 lampa och tanken är en liten original -95 som är höjd i framkant ja, bara ett par plattjärn och en distans mellan tankfästerna (som nu ligger precis ovanför ramen).

  2. #82
    Citat Ursprungligen postat av opehrson Visa inlägg
    Det är en Hella 500 lampa och tanken är en liten original -95 som är höjd i framkant ja, bara ett par plattjärn och en distans mellan tankfästerna (som nu ligger precis ovanför ramen).
    Jag försöker få ihop det, du har ungefär samma moddar som jag själv men dem ser så helt annorlunda, vi har lixom tvärtom. Jag har stor tank o liten lampa. O stuket blir helt annorlunda. Trodde jag skulle gilla din mycket för jag vill gå åt det hållet men nu måste jag kanske fundera om för din föll mig inte alls i smaken, men jag kan inte sätta fingret på vad det är som gör det. Ta inte illa upp, det är inte kritik på något sätt o smaken är ju som baken, fett delad.

  3. #83
    fasen den här är frän, blir att börja om i vinter igen kanske

  4. #84
    Citat Ursprungligen postat av fenrik Visa inlägg
    fasen den h�r �r fr�n, blir att b�rja om i vinter igen kanske
    Jo denna är ju läcker. Håller på att fixa min lite också. Sänkning fram o bak. Bytt styre. Men vad skulle dom säga på bilprovningen om kapad ram baktill. Tex en regbesiktning....Har ju läst att en del här har fixat med en vanlig besiktning. Vill man ha en kort skärm, så får man ju kapa lite i ramen o flytta tillbaka blinkarna lite

  5. #85
    Då ska du råka ut för en besiktigare som personligen vet hur den delen på ramen ser ut original. Måla inte fan på väggen nu, kör ba o kapa på!

  6. #86
    Citat Ursprungligen postat av fenrik Visa inlägg
    Då ska du råka ut för en besiktigare som personligen vet hur den delen på ramen ser ut original. Måla inte fan på väggen nu, kör ba o kapa på!
    Har besiktigat flera olika modeller med kapade skärmstag, inte ett ljud nån gång av SBP. Däremot har de vid något tillfälle klagat om jag haft stelbensstag istället för dämpare, men detta har gått bra ibland det också.


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  7. #87

  8. #88

  9. #89

  10. #90
    He he, det händer något hela tiden med dina sporrar!

  11. #91
    Haha o mera blir detHar just köpt ett överliggande till Speedhoran samma som Olivias fast kromat

  12. #92

  13. Följande användare tackar Jompa för detta inlägg:

    flip (2017-01-24)

  14. #93

  15. #94
    vad r det fr bakskrm p den hr?
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Av nån anledning har jag råkat radera hela den gamla tråden
    Bara att börja om där vi slutade.

    Harley-Davidson Sportster 2006, Sverige.

    FÖRE:


    EFTER:



  16. #95
    Citat Ursprungligen postat av musclegear Visa inlägg
    frän
    Tack 😁

  17. #96
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    Admin: Ny Sportster från SHAW SPEED & CUSTOM
    Helt underbar Sportster, kanske ngt låg bak men annars ett super snyggt bygge! Undrar just om det är en RC sadel?

  18. #97
    Hej på er! Ny här, så min första post blir på hojjen "före" och "efter". Köpte den för 3 år sedan men nu ska den rivas igen. Gör om gör "rätt"Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Bild 002.jpg 
Visningar:	188 
Storlek:	98,9 KB 
Id:	9161Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	34119_406836408086_753968086_4466829_355492_n.jpg 
Visningar:	217 
Storlek:	56,7 KB 
Id:	9162

  19. #98
    Tuff

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av fenrik Visa inlägg
    Jag försöker få ihop det, du har ungefär samma moddar som jag själv men dem ser så helt annorlunda, vi har lixom tvärtom. Jag har stor tank o liten lampa. O stuket blir helt annorlunda. Trodde jag skulle gilla din mycket för jag vill gå åt det hållet men nu måste jag kanske fundera om för din föll mig inte alls i smaken, men jag kan inte sätta fingret på vad det är som gör det. Ta inte illa upp, det är inte kritik på något sätt o smaken är ju som baken, fett delad.
    tuff

  20. #99

    Sportsterbilder

    Citat Ursprungligen postat av Niklas Svensson Visa inlägg
    Hej på er! Ny här, så min första post blir på hojjen "före" och "efter". Köpte den för 3 år sedan men nu ska den rivas igen. Gör om gör "rätt"Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	Bild 002.jpg 
Visningar:	188 
Storlek:	98,9 KB 
Id:	9161Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	34119_406836408086_753968086_4466829_355492_n.jpg 
Visningar:	217 
Storlek:	56,7 KB 
Id:	9162
    Frän. Vad ska du göra rätt?

  21. #100


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


Sidan 5 av 16 FörstaFörsta ... 3456715 ... SistaSista

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •