Resultat 1 till 15 av 15

Ämne: Mc roadtrip med camping/fiske ungångspunkt örebro summer 2012

  1. #1

    Mc roadtrip med camping/fiske ungångspunkt örebro summer 2012

    Tänker mest kolla intresset då jag planerar att dra å campa å fiska nånstans. Tänkte väl börja med 1 natt för att "värma upp" lite. Datum ej satt då man kan dra vilken helg som helst. Öppen för förslag på destination.

    Frågan är, finns det någon mer som delar detta intresse?

  2. #2
    men shit va tråkiga ni är...

  3. #3
    Hagis
    Guest
    Jag vill inte såga dig broder! Men det saknas en hel del information!
    Vart har du tänkt åka?
    När?

    Det finns inte en enda referens till något i ditt inlägg! Jag är intresserad MEN jag åker inte med på någon trålare i 6 månader i nord norge! Så kom med mer information så tror jag du får mer svar

    L&R

  4. #4
    Kommer ni i närheten av onsala kan jag ordna makrillfiske

  5. #5
    jag tänkte inte slå upp tältet på nån fisketrålare, spika fast tältet på däck lär inte bli populärt.

    om ni läser igen så skriver jag att jag är flexibel, men ingen har ju visat det minsta intresset. det kan bli norrut, västerut, österut, söderut. Tanken är att man ska träffas å åka tillsammans å göra någe mer än att ta en fika.

    Om ingen ens är intresserad av idén av att dra en helg är det ingen ide å gå å spika någe datum eller destination. Vore kul å träffa nya vänner men tror folk är lite för lata här. Kanske ska regga mig på ett fiskeforum istället?

  6. #6
    Läste i en annan tråd att du ska ut i Europa i sommar? Isf ska jag visa mig olat och iaf bjuda på bärs om ni har vägarna förbi Hamburg. Samma ålder.

  7. #7
    Ja jag har snackat med en polare som sagt ja i 4 månader nu till den trippen men snart börjar jag bli osäker. Fortfarande ingen hoj. Känner massor med folk som påstår sig åka hoj men folk har den bara i garaget verkar det som.

  8. #8
    Haha. Du kan hänvisa honom till en av mina polare som har hoj men snackat körkort i ett år och fortfarande inget körkort. Tanken var att även vi skulle dra en roadtrip i sommar men då han failade teorin för en vecka sen och min semester börjar om två känns det reeelativt osäkert. Mycket snack som sagt. Ska tyvärr spendera min semester i Sverige annars hade jag lätt hakat på en eurotrip.

  9. #9
    inte ens säkert det blir europa nu, ska du dra runt på hoj i sverige? vart å när?

  10. #10
    Återstår att se om det blir någon längre tur. Tycker inte Sverige är överdrivet kul att åka runt i. Kommer dock ta hojen hem på semestern som jag har v27-v29. Har en annan polare som jag isf ska åka med och hans familj har kåk i Örebro-trakten så mycket möjligt att vi tar den vägen på en ev längre trip. Isf är du givetvis välkommen att följa med, så länge du dricker bärs och kan snacka skit. Hör av mig om det blir något!

  11. #11
    ja är jag inte å åker hoj på annat håll redan då (om polaren till slut skaffa hoj) så kan man säkert haka på. Men exakt vad definierar du som bra åkning? Norge lr?

  12. #12
    Ja hänger gärna på å åker, ganska kass på både fiske å trålare då...

  13. #13
    sportster smocken: härligt, nu äre ju midsommar å jag har fullt upp men har ju lång semester så kan kika på nått efter det. Har en polare som snart fått ihop sin hoj efter 7 månaders mekande, ska höra om man e sugen också. Men han har säkert nån bra ursäkt.

  14. #14
    kom precis hem från en 5 dagars fiske semester med 2 hojpolare. Först fiske runt Klarälvens camping i 2 dagar. Klarälven var död men fanns en put'n'take (inplanterad fisk i liten sjö) där vi hade riktigt roliga fighter å fick 3 fina fiskar. Sedan stack vi vidare nord-öst mot Sollerön strax söder om Mora där vi stanna på Solleröns camping. Fiska först i siljan men också helt dött. Då drog vi till en put'n'take igen för en liten fight. Blev ett par fiskar där med så efter det kände vi oss ganska nöjda och rullade de ca 25 milen hemmåt idag fredag.

    Lite synd att man ska behöva "fusk-fiska" för att få bra fisk men det kan bli så när man inte känner till alla gädd-ställen osv. Men vi tyckte ändå det var grymt kul att komma iväg på hoj å fiska lite. Det är ju trots allt semester...

  15. #15
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Var glad att du slapp denna konkurrens om firrarna.

    http://www.expressen.se/tv/galna-kli...n-snor-fisken/


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-07-03, 22:53
  2. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-07-02, 19:04
  3. Drop-in besiktning i Örebro 5maj
    Av Tyrre i forum Off Topic
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-05-05, 11:39
  4. Örebro springmeet!
    Av robbbull i forum Träffar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-24, 08:32
  5. Örebro Springmeet 7:e maj
    Av D-mann i forum Träffar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-05-08, 08:46

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •