Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 32 av 32

Ämne: springmeet

  1. #21
    Tjoho! Nu är hojen besiktad. Bara meka på avgaseriet igen så borde jag kunna ta mig till springmeet


  2. #22
    nice, ja vädret verkar ju bli ok nu i alla fall. Fy fan va de spår dåligt nu för tiden. på 1 veckan kan de shifta 10 grader i deras prognoser.
    mullemeck: din hoj påminner mycket om en vrod tycker jag. vi kanske ses i helgen i alla fall.

  3. #23
    Tycker du? Nja han är skabbig å inkontinent... Men jag gillar min "härke" ;-)

  4. #24
    Gratts alltid lika skönt när det går bra hos dom därHoppas vi ses i morgon om nu väder helvetet ville ge några grader o uppehållHär spö regnar det nu

  5. #25
    V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kolmården
    Inlägg
    882
    Tackad: 0

    Är sugen också på sticka upp men vid regn vete fan. Har ingen lust att ta traktorn dit

  6. #26
    Ser ju ut att bli uppehåll iaf. Jag har svarta skinnkläder, är hårlös. Ser ni någon utan ögonbryn så e det garanterat jag :-) säg gärna hej å byt några ord

  7. #27
    Det va lite småkyligt hurrni

  8. #28
    Jaaa fy fan blev inte kvar längeResan mot Katrineholm gick i stark medvind,men där i från var det 5mil i total motvind hem

  9. #29
    V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kolmården
    Inlägg
    882
    Tackad: 0

    Fick du något regn på dig Robert? Skyn öppnade sig när jag kom till Carlbarks Mc, så det vart att slänga på sig regn byxorna. Sen åkte jag in till firman och modifierade min väskbygel. Det vart att kapa lite med rondell, lacka och montera. Sitter hemma nu med en kall i näven

  10. #30
    Jag bor typ 1 km därifrån så jag ska väl inte gnälla ;-)

  11. #31
    såg din hoj mullemeck men inte dig. Dock så drog du innan regnskuren kom? nä vädret var inte kul. På väg hem vid gällersta tittar jag ut över åkrarna och ser en jättelik sandstorm. Coolt som fan har aldrig sett så mycket sand/damm i luften. Vid det laget blev jag nästan tvungen att åka med fotpinneskrap på rakstreckorna för att inte blåsa ikull.

    Nä men skulle vara kul att dra en tur med ett gäng på 5-10 pers som är från örebro. På vårmönstringen träffa jag inte heller nån från forumet Blev nästan för många på samma gång. Hänger gärna med på nån fika tur när temperaturen står över 15 grader. Man kan aldrig ha för många hojpolare.

  12. #32
    Ja jag drog precis innan. Va ju inget toppenväder precis. Jag håller med, hojpolare är alltid kul!

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande ämnen

  1. Örebro springmeet!
    Av robbbull i forum Träffar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-24, 08:32
  2. Örebro Springmeet 7:e maj
    Av D-mann i forum Träffar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-05-08, 08:46

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •