Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 32

Ämne: springmeet

  1. #1

    springmeet

    Halloj vänner! Ska ni till springmeet i år?
    Chop what u got

  2. #2
    Japp var förra året trevlig tillställning

  3. #3
    jodå, finns nog ingen större anledning att missa det som det ser ut nu iaf..

  4. #4
    Gött mos, då ses man kanske där då!

  5. #5
    Hmm självklart ett krockdatum, ska på bröllopsfest på kvällen men kanske en vända på förmiddagen skulle funka
    Vad händer annars i byn? Lowbrow Goes Demented har ju varit en skoj bil/hoj/punk-grej i ett par år men inte hört nåt om det i år

  6. #6
    V.I.B Frittes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kolmården
    Inlägg
    882
    Tackad: 0

    Kanske kan hänga med boysen från Åby dit? Hör av er så kan vi samåka.

  7. #7
    Har jäkligt dålig koll på evenemang mm. Vi får tipsa varandra så gott det går.

  8. #8
    Det är väl vårmönstring på Holmen på första maj tror jag.

  9. #9
    springmeet jodå om vädret lockar, d-Mann äre nån träff utanför genuine bike parts eller vad menar du?

  10. #10
    Jo det är väl HDCS och en bunt klubbar som ordnar det. Samling utanför GBP och sen körs det en tur och avslutar vid Big Twins har jag för mig.

    Hittade på HDCS sida:

    VÅRMÖNSTRING 1 maj i Örebro

    Samling hos ”GARAGET”, Osmundgatan 3 kl. 13.00.

    MC-kortege med start 14.00. Stort lotteri och MC-utställning med peoples shoice.

    Till förmån för Barncancerfonden.

    Arr: H-DCS, Garaget, Grisnit Bikers, South Side MC, Big Twins MC m.fl.

    Info: 019-26 54 00, 070-609 91 16.
    Senast redigerat av D-mann den 2012-04-20 klockan 10:31.

  11. #11
    Peking mc kör sin årliga 1maj tåg genom norrköpingSammling vid Herstaberg(bilprovningen)kl11.00 rullar i väg 13.00!

  12. #12
    mc-kortege askersund på valborg 1 maj`? äre den som startar vid Genuine Bike Parts å sen går ner till askersund eller?

  13. #13
    Citat Ursprungligen postat av whiskeythrottle Visa inlägg
    mc-kortege askersund på valborg 1 maj`? äre den som startar vid Genuine Bike Parts å sen går ner till askersund eller?
    Tror det är två olika, Askersund på Valborg och GBP dagen efter dvs 1:a maj.

  14. #14
    åfan, verkar ju som det blir guldväder på måndag och tisdag. Åker nog på båda om jag orkar. Nån mer som är sugen på askersund? Skulle vilja ha mer info om askersunds kortegen tack.

  15. #15
    Nä inget Askersund, frugan jobbar så jag är fast. Får se om det blir första maj, jag har inte bestämt mig (läs bett om permission ) än. Men jag lyckades i alla fall ta årets första riktiga tur idag, blev ett par timmar runt länet, gött som stryk!

  16. #16
    ujujuj, mycket åkning 2 dagar på raken nu. Var på både träffen i askersund (starta på kumlatorg) och på vårmönstringen runt örebro idag. Skönt väder idag, värre blire till helgen. Kanske är det så att bara snöskotrar kommer dyka upp på springmeet??? *håller tummarna för lite sommarvärme*

  17. #17
    Götta! Jag har faktiskt också varit ute, tog ett varv runt länet i lördags och så vårmönstringen idag. Såg din hoj Whiskey men det var ingen förare inom synhåll...

  18. #18
    Ska iaf försöka mig på en ombesiktning i morgon. Om den går igenom måste jag "bara" byta oljepumps packning.... Läcker som ett såll :-(

  19. #19
    hjasså, du får hojta till nästa gång om du ser mig då. Fick inte med mig en enda kompis på vårmönstringen å då vet jag 5-6 st som åker glidare. Hade hoppats på att träffa lite nytt folk men det var svårt att hitta ägarna till de hojjar man ville fråga lite på.

  20. #20
    Citat Ursprungligen postat av mullemeck Visa inlägg
    Har jäkligt dålig koll på evenemang mm. Vi får tipsa varandra så gott det går.
    Jag har skrivit ner några här på forat!Några har jag varit på o anndra är nya för mig

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande ämnen

  1. Örebro springmeet!
    Av robbbull i forum Träffar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-24, 08:32
  2. Örebro Springmeet 7:e maj
    Av D-mann i forum Träffar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-05-08, 08:46

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •