Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 20 av 34

Ämne: Västförbudet är nu avklarat i rätten!

  1. #1
    Hagis
    Guest

    Västförbudet är nu avklarat i rätten!

    VI VANN
    Nu är det fritt fram som jag förstått det att bära väst på allmän plats, krog/pub osv!
    http://www.payback.name/?p=5938

    Tillsammans kan vi faktiskt påverka!

  2. #2

  3. #3
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    VI VANN
    Nu är det fritt fram som jag förstått det att bära väst på allmän plats, krog/pub osv!
    http://www.payback.name/?p=5938

    Tillsammans kan vi faktiskt påverka!
    Ja, frälsningsarmen har ju uniformer! Plus att alla andra föreningar o klubbar får ha sina jackor o sånt! Röda Korset är ju kriminella! Deras högsta chef torska ju för miljonsvindel förra året! Vad fan är skillnaden?
    Senast redigerat av xbones den 2012-03-22 klockan 21:57.
    There are no problemsonly solutions

  4. #4
    Hagis
    Guest
    Ja att vi alla står på samma sida i denna fråga är inte någon nyhet! Att myndigheterna lägger mer energi på att få stopp på oss än på våldtäcktsmänn och pedofiler är inte heller någon nyhet! MEN det är äntligen så att vi kanske kan se ett slut på häxjakten på oss! Storebrors farsa har sagt åt storebror att ge fan i oss

  5. #5
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Helt rätt! För snuten kan ju inte jaga partier o politiker som håller på med mygel o korruption o torskar för det ser ju inte bra ut i allmänhetens ögon!
    There are no problemsonly solutions

  6. #6
    Hagis
    Guest
    Du har så rätt så rätt Broder!
    Det är som jag sagt tidigare! Maffian idag är dom som sitter högst upp i "näringskedjan" för svensson svensson!
    Under dom har dom sina torpeder, snuten och dom gör det dom blir tillsagda! Menar vad fan är skillnaden? Förutom att svensson svensson väljer maffia topp utan att inse vad det är dom röstar på! Sen försöker staten skylla på div klubbar och övriga enskilda grupper, dom vill helt enkelt ha monopol på att sitta på toppen och DOM om några är totalt hänsynslösa!

  7. #7
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    Du har så rätt så rätt Broder!
    Det är som jag sagt tidigare! Maffian idag är dom som sitter högst upp i "näringskedjan" för svensson svensson!
    Under dom har dom sina torpeder, snuten och dom gör det dom blir tillsagda! Menar vad fan är skillnaden? Förutom att svensson svensson väljer maffia topp utan att inse vad det är dom röstar på! Sen försöker staten skylla på div klubbar och övriga enskilda grupper, dom vill helt enkelt ha monopol på att sitta på toppen och DOM om några är totalt hänsynslösa!
    Ja för dom värsta myglarna har ju den Korrumperade Våldsapparaten bakom sej!
    There are no problemsonly solutions

  8. #8
    V.I.B indy 500s avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Ödesböle Jämtland
    Inlägg
    570
    Tackad: 1
    Datalagringsdirektivet
    Det är inte kriminellt om det utförs med vänner.

  9. #9
    Hagis
    Guest
    Ja jag hörde att ALL data trafik via mobiler ska EVENTUELLT lagras i 6 månader för att kunna sätta åt busarna! Men frågan är väll egentligen vem fan som är busar!? Jag VET att vi i stockholm har sjukt mycket kameror som snutarna sitter och eftersöker folk på, precis som i england! Hur jag vet det, jag kände en som jobbade med att sitta o övervaka "Trafik kameror".... Så undrar folk varför jag står bakom FTW!? Till den graden att jag till o med brutit med min biologiska familj med undantag för en bror som är likasinnad men älskar plastraketer!

    EDIT:
    personen som jobbade med detta var då inte snut utan personens jobb var att övervaka trafik kameror, men personen berätta ingående hur snuten nyttjar detta system för att bla sätta åt fotbollshulliganer som slåss runt och i solna!
    Senast redigerat av Hagis den 2012-03-22 klockan 22:29.

  10. #10
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Det är ju bra att dom jagar sportintresserade också för dom är ju fan inte riktiga i hövvet
    There are no problemsonly solutions

  11. #11
    Hagis
    Guest
    Som fd sådan så håller jag faktiskt med! Men samtidigt så vet "torpederna" att dom inte kan stoppa dom! Det är yngre personer med förbannat snabba hojar. Då är det lättare att jävlas med 0,1 tons personer och hojar som inte går lika fort! MIN personliga åsikt om myndigheter och regering är inget jag tänker publicera på nätet då det garanterat förevigas i dataregister osv.

  12. #12
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    Som fd sådan så håller jag faktiskt med! Men samtidigt så vet "torpederna" att dom inte kan stoppa dom! Det är yngre personer med förbannat snabba hojar. Då är det lättare att jävlas med 0,1 tons personer och hojar som inte går lika fort! MIN personliga åsikt om myndigheter och regering är inget jag tänker publicera på nätet då det garanterat förevigas i dataregister osv.
    Heheh, tänkte mest på fotbollhuliganerna
    There are no problemsonly solutions

  13. #13
    Hagis
    Guest
    ahhh jo du har rätt! Jag är dock bekant med många från sk firma bla grundrarna av aiks firma och det är hyvens grabbar! Men dom får sota på samma sätt som vi får göra i media! Hypotes!

    OM 2 grupper av personer med menings skilljaktigheter möts på en bestämd tid på en bestämd plats och gör upp, vem lider av det?! Men media målar upp allt som händer runt en fotbolls/hockey match som hulliganer... Media är korrupt och säger vad dom vill och folk tror på det! Jag vet för jag har själv varit orsaken till två sådana upplopp och det var fan inget som stämde i det dom skrev! Det dom utelämnar är att snuten startar hettset mot folkgrupp! Ena gången var i köpenham den andra var mot HIF på råsunda! Och vi rörde inte någon (bokstavligt talat så rörde vi inte någon) men media målar upp det som "fotbolls huliganism"
    Senast redigerat av Hagis den 2012-03-22 klockan 23:01.

  14. #14
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    ahhh jo du har rätt! Jag är dock uppvuxen med många från sk firma och det är hyvens grabbar! Men dom får sota på samma sätt som vi får göra i media! Hypotes!

    OM 2 grupper av personer med menings skilljaktigheter möts på en bestämd tid på en bestämd plats och gör upp, vem lider av det?! Men media målar upp allt som händer runt en fotbolls/hockey match som hulliganer... Media är korrupt och säger vad dom vill och folk tror på det! Jag vet för jag har själv varit orsaken till två såna upplopp och det var fan inget som stämde i det dom skrev! Det dom utelämnar är att snuten startar hettset mot folkgrupp! Ena gången var i köpenham den andra var mot HIF på råsunda! Och vi rörde inte någon (bokstavligt talat så rörde vi inte någon) men media målar upp det som "fotbolls huliganism"
    Nja,sanning med modifikation! Det är ju en del som går på matcher bara för o bråka o jävlas men vi kör ju inte hoj för att jävlas med andra
    There are no problemsonly solutions

  15. #15
    Hagis
    Guest
    Precis men ändå ska vi brännas på bål och det är inte rätt!

  16. #16
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Well done Payback and all who signed or gave support

  17. #17
    Hagis
    Guest
    WORD

  18. #18
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    Precis men ändå ska vi brännas på bål och det är inte rätt!
    Ja,det är ju så men rötägg finns i alla grupperingar o då får ju hela gängen skulden o That's it
    There are no problemsonly solutions

  19. #19
    Hagis
    Guest
    Tja fast jag personligen är inte riktigt beredd att hålla med! För hur det än är och ja oavsett krig hit o dit så har inte någon myndighet i något land kunnat sätta åt någon klubb för brott! Att sen enskilda individer lever på sitt sätt ja men så är det i alla klubbar! Alla är inte snickare! Men om vi bortser från den frågan och ser till fakta, att ALLA hojåkare (HD) med väst ska straffas för något myndigheterna fått för sig, det är inte rätt! Det är som att ge sig på syföreningen bara för att vissa sticker ut! Myndigheterna har inte lyckats fälla en enda klubb, men många enskilda individer!

    EDIT:
    lästa försent exakt vad du skrev och jag håller med dig! Det är inte rätt att hela gänget får skulden! Sorry, dyslexin visade att du skrev "fuck them" i slutet mitt fel!
    Senast redigerat av Hagis den 2012-03-22 klockan 23:30.

  20. #20
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    Tja fast jag personligen är inte riktigt beredd att hålla med! För hur det än är och ja oavsett krig hit o dit så har inte någon myndighet i något land kunnat sätta åt någon klubb för brott! Att sen enskilda individer lever på sitt sätt ja men så är det i alla klubbar! Alla är inte snickare! Men om vi bortser från den frågan och ser till fakta, att ALLA hojåkare (HD) med väst ska straffas för något myndigheterna fått för sig, det är inte rätt! Det är som att ge sig på syföreningen bara för att vissa sticker ut! Myndigheterna har inte lyckats fälla en enda klubb, men många enskilda individer!

    EDIT:
    lästa försent exakt vad du skrev och jag håller med dig! Det är inte rätt att hela gänget får skulden! Sorry, dyslexin visade att du skrev "fuck them" i slutet mitt fel!
    Nema problema Hagis! Vi är ju på samma linje och tillhör en trakasserad grupp men vi skiter i vad andra tror,tycker o tänker för vi har ändå vår känsla o kärlek till FREEDOM
    There are no problemsonly solutions

Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande ämnen

  1. Dags att lyfta frågan om västförbud
    Av Hagis i forum Off Topic
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2012-02-29, 19:25
  2. Västförbud - ett öppet brev från Abate
    Av admin i forum Off Topic
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-13, 23:31
  3. Ytterligare en politiker och västförbud
    Av custombike i forum Off Topic
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-10-18, 16:57

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •