Resultat 1 till 16 av 16

Ämne: Harleyforum.se träffen

  1. #1
    Hagis
    Guest

    Harleyforum.se träffen

    Nu är då allt spikat och klart med harleyforumträffen! Och även om jag själv bor i närheten av Järfälla så tänkte jag om man skulle dra ihop ett pack med dom av er som passerar Arlanda/Märsta/Sigtuna området. Vi möts upp och jag vet att vissa har åkt många mil och många timmar, så ett stopp för att sträcka på benen och få i sig en kopp kaffe och en korv innan det bär av till slutmålet kanske kan locka!?

    Låter det intressant så lämna gärna en liten kommentar i tråden så styr jag ihop det hela! Jag kommer inte kunna ta hänsyn till allas önskemål om samlingstider osv, blir det många som sluter upp så sätter jag en tid och plats helt enkelt så får dom som kan sluta upp. Blir vi färre så försöker jag lösa det hela på något bra sätt.

    Min tanke är att vi i så fall äger vi vänster filen på E4an dom sista 2½-3 milen och glider mäktigt och imponerande fram så svensson svensson har något att prata om resten av kvällen

  2. #2
    Låter bra , mer väg = bättre .

  3. #3
    Iron horse i Nyköping är samma dag (den 30:e) och min förhoppning är att folk som tagit sej dit kommer sen vidare till Järfälla och träffas för att snacka om dagen... För att sen tälta å lyssna på musik, ta nån öl eller så... Käka en bit tillsammans... Å ha jävligt skoj!!!
    Kanske skulle försöka ordna en samkörning från Nyköpingshållet oxå?!?

  4. #4
    Folk får förresten gärna anmäla sej till träffen i ett PM till mej... Så kom igen, the more the merrier!!!

  5. #5
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Tjena! Nu pratar ni om lördagen va? Hoppas att vi blir ett gäng från Gbg. Ska själv in till Båging ett par dagar innan för att "justera lite". Kommer att köra från Lidköping på Lördag morgon om allt klaffar o Båging kan klämma in mitt ärende i dom dagarna innan! Ska passa på o bo på Läckö Strand under vistelsen hos Båging. Får se hur jag sammanstrålar med ev.resten av Gbgfolket.
    Senast redigerat av xbones den 2012-03-20 klockan 17:52.
    There are no problemsonly solutions

  6. #6
    Japp, lördagen handlar det om... Å kommer du söderifrån så är det Juh läge att stanna till på iron horse oxå innan vi drar vidare till träffen!

  7. #7
    V.I.B
    Reg.datum
    Dec 2011
    Ort
    Alunda,Östhammars kommun
    Inlägg
    185
    Tackad: 2

    Jag hakar gärna på från Arlanda nånstans.

    Eller Uppsala om nån kommer norrifrån...

  8. #8
    Hagis
    Guest
    Jag kommer dra ihop en körning från Arlanda/Märsta! Information kommer i sinom tid i denna tråd! Men det blir en transportsträcka längst motorvägen, ja jag vet att det suger men många av er kommer från långt håll och vill nog bara fram och knäcka en pilsner! Samt att om vi lägger oss i vänster filen och bara glider så kommer vi äga och få folk att surra en jävla massa särskilt om det är många HF tröjor i ledet

    Ni som ev kommer samlas i uppsala, hör gärna av er så kan vi stråla samman i märsta!
    Senast redigerat av Hagis den 2012-03-20 klockan 21:37.

  9. #9
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av DeaDSexY Visa inlägg
    Japp, lördagen handlar det om... Å kommer du söderifrån så är det Juh läge att stanna till på iron horse oxå innan vi drar vidare till träffen!
    Ja,varför inte
    There are no problemsonly solutions

  10. #10
    Jag hakar på ifrån Iron Horse, är hos polare i Nyköping från fredagen....

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    Nu är då allt spikat och klart med harleyforumträffen! Och även om jag själv bor i närheten av Järfälla så tänkte jag om man skulle dra ihop ett pack med dom av er som passerar Arlanda/Märsta/Sigtuna området. Vi möts upp och jag vet att vissa har åkt många mil och många timmar, så ett stopp för att sträcka på benen och få i sig en kopp kaffe och en korv innan det bär av till slutmålet kanske kan locka!?

    Låter det intressant så lämna gärna en liten kommentar i tråden så styr jag ihop det hela! Jag kommer inte kunna ta hänsyn till allas önskemål om samlingstider osv, blir det många som sluter upp så sätter jag en tid och plats helt enkelt så får dom som kan sluta upp. Blir vi färre så försöker jag lösa det hela på något bra sätt.

    Min tanke är att vi i så fall äger vi vänster filen på E4an dom sista 2½-3 milen och glider mäktigt och imponerande fram så svensson svensson har något att prata om resten av kvällen

    När var? Jag har inte riktigt hängt med på den här planeringen ;-)
    /Anna

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av Anna Visa inlägg
    När var? Jag har inte riktigt hängt med på den här planeringen ;-)
    /Anna
    30 juni, i Järfälla nånstans....vet att många åker till Nyköping för Iron Horse och sedan därifrån till Järfälla...och anmälan till Deadsexy via pm...

  13. #13
    Citat Ursprungligen postat av Vajtan Visa inlägg
    30 juni, i Järfälla nånstans....vet att många åker till Nyköping för Iron Horse och sedan därifrån till Järfälla...och anmälan till Deadsexy via pm...
    Meen gudars va nice...detta måste upplevas!!! kommer från Norrtäljehållet om nån hakar på därifrån ;-)

  14. #14
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    Anna, kolla med Hagis han håller i en samling norr om Stockholm om du inte ska ner till Nyköping innan träffen.
    Om du ska hänga på från Nyköping så håller DeaDsexy i samåkningen därifrån.

    Finns mer info i denna tråd också http://harleyforum.se/showthread.php...orum-se-träff

  15. #15
    Citat Ursprungligen postat av JohnnyRocker Visa inlägg
    Anna, kolla med Hagis han håller i en samling norr om Stockholm om du inte ska ner till Nyköping innan träffen.
    Om du ska hänga på från Nyköping så håller DeaDsexy i samåkningen därifrån.

    Finns mer info i denna tråd också http://harleyforum.se/showthread.php...orum-se-träff
    Johnny....Nyköping har jag åkt via förr...men då till Norrköping (Peking MC) Denna gång blir det nog bättre med genomfart via andra orter ;-)
    Jag snackar med med Hagis! Hoppas vi ses!

    /Anna

  16. #16
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    Förståligt, Peking har ju också en trevlig fest men HF-träffen kommer att bli minst lika ball var så säker. Klart vi ses om vi inte redan ses på Norrtäljeträffen, då behöver du inte åka via något iaf

Liknande ämnen

  1. Göjvträffen Jörn Västerbotten
    Av Norrland i forum Träffar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-06-10, 13:14
  2. Sista Löddeträffen
    Av janne 06 i forum Region Skåne
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-09-12, 11:15
  3. Tolneträffen, Danmark
    Av Vajtan i forum Träffar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-15, 21:57
  4. Laholmsträffen 2011-08-12
    Av Bikebandit i forum Träffar
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2011-08-10, 15:39
  5. Löddeträffen
    Av Foffo i forum Träffar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-19, 19:42

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •