Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Nya rymdlyktor från Harley USA.

  1. #1

    Nya rymdlyktor från Harley USA.

    Harley har släppt nya Touringlyktor som är rätt "rymdiga i looken":




  2. #2
    Undra hur dom lyser?
    If I need help I`ll ask you!If you need help call me!!

  3. #3
    Spaceeeeeeeeee! Kostar väll gratis om det skulle gå pajj!

  4. #4


    Kitet kostar 525 dollars....säkert "vanliga" glödlampor i dom.

    67700040 artikelnummer HD

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg


    Kitet kostar 525 dollars....säkert "vanliga" glödlampor i dom.

    67700040 artikelnummer HD
    JOOOO de smakar att va kung sedan måste man stuka om stilen å då blir de ännu dyrare!!
    If I need help I`ll ask you!If you need help call me!!

  6. #6
    Hupa! nightstern har sina bak blinkers som både blinkers,bakljus o bromsljus o det började spöka föra sommarn så jag hörde effter vad dom kossta 6000:-styckFick dom att funka igen effter lite pill o blåsande det hadde kommit in vatten,så nu har jag borrat dränerings hål i dom o knyter hundbajs påsar om när jag tvättar henne.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av robbbull Visa inlägg
    så nu har jag borrat dränerings hål i dom o knyter hundbajs påsar om när jag tvättar henne.
    party

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av robbbull Visa inlägg
    Hupa! nightstern har sina bak blinkers som både blinkers,bakljus o bromsljus o det började spöka föra sommarn så jag hörde effter vad dom kossta 6000:-styck
    Det stämmer säkert bra i Sverige. Men vi måste hitta artikelnummer och kolla priset i USA. Vill ha detta nightster-kit till ett framtida bygge.

  9. #9
    HOPP... finns till andra modeller oxo!

    Sportster, V-ROD, Dyna och Softail!!




    67700043

    MSRP US $399.95

    5 3/4" Headlamp - Gloss Black


    Fits '06-later VRSCD, VRSCDX, '04-later XL (except XL1200X), '09-later XR, '91-'05 Dyna® (except FXDWG), '84-later FXSTS, FLSTS, '00-'09 FXST, FXSTB, '07- later FXSTC, '00- later FXSTD and '05-later FLSTSB and FLSTSC models. Some models may require Vibration Damper P/N 67700059.

    http://www.harley-davidson.com/gma/g...bmLocale=en_US

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Det stämmer säkert bra i Sverige. Men vi måste hitta artikelnummer och kolla priset i USA. Vill ha detta nightster-kit till ett framtida bygge.
    Finns som mini blinkers allt i ett,bikeline o andra firmor säljer dom ca 1000:-st o dom är tydligen bes godkända.

Taggar för det här ämnet

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •