Visa resultat för omröstning: Fika?

Antal röster
6. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Ja, kommer!

    3 50,00%
  • Nej, kan inte.

    3 50,00%
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 21 till 40 av 60

Ämne: Afterwork kaffe onsdag nästa vecka?

  1. #21
    Citat Ursprungligen postat av mullemeck Visa inlägg
    Ja jag håller med! Vad händer? Tyckte det va en hel hög som va sugna för ett tag sen.... Jag är iaf på! Vad sägs? 17.30 på Hells vid strömpis.... Nu på tisdag?
    Jag är på!
    Kan även onsdag om det krävs......

  2. #22
    Bra initiativ för övrigt

  3. #23
    Okey, är det fler som kan på onsdag? Iof är det ju svårt att tajma in så att alla kan. Men det är ju kul om fler än jag dyker upp

  4. #24
    Eller starta veckan och ta i morgon?

  5. #25
    Jävlar i havet, snart behöver vi anlita ett mattesnille som kan räkna ut vilken dag vi blir flest Eller också går vi till Hälls varsin dag och skriver brev till han som kommer nästa dag... Som sagt jag kan måndag och tisdag. Kom igen Mulle, du får vara Diktator!

  6. #26
    Jag får nog börja öva på kommunikationen med frugan. Plötsligt ska hon aldrig vara hemma (och det skulle jag tydligen veta om) kan bara onsdag nu. Hoppas att jag kommer ihåg att hämta på dagis imorrn...

  7. #27
    Åh fy fan vad svårt det här verkar bli.. För att uppdatera mig. Vilken dag är det som gäller nu? Mina barn har drabbats av feber så nu ska jag vara hemma och vabba imorgon (Måndag) och om de fortfarande är sjuka vilket är troligt så ska min fru vara hemma tisdag och onsdag, så då öppnar sig en möjlighet för mig de två dagarna... suck! Jag är inte avundsjuk på dig Mullemeck att försöka dra igång det här, men jag tror iaf att intresset finns (iaf från mig).. Hatten av iaf för att du försöker ta tag i det.. Admin får nollställa mätarna om vi ska vela vidare

  8. #28
    Citat Ursprungligen postat av D-mann Visa inlägg
    Jävlar i havet, snart behöver vi anlita ett mattesnille som kan räkna ut vilken dag vi blir flest Eller också går vi till Hälls varsin dag och skriver brev till han som kommer nästa dag... Som sagt jag kan måndag och tisdag. Kom igen Mulle, du får vara Diktator!
    Håller med! Mulle ta täten och var diktator......lär ju säkert bli fler tillfällen för de som inte kan den här gånger.

  9. #29
    Okej, då säger jag som enväldig härskare att på tisdag kl 17.30 står jag utanför hälls mot strömpis och väntar att mina kumpaner ska komma och dricka kaffe och berätta sina mest osanna historier. Om ingen kommit efter typ 17.40 drar jag hem :-) är lätt att känna igen. Flint och skinnjacka

  10. #30
    Bra Mulle, vi behövde verkligen nån som pekar med hela handen Jag dyker upp komplett med skägg och skinnjacka

  11. #31
    Då får ni ha det så trevligt, vi får väl försöka pricka in något annat tillfälle framöver och hoppas på att fler har möjlighet!

  12. #32
    Ja då är vi 2 iaf :-)

  13. #33
    FAN!! Jag får backa ur på g av magsjuka..................

    Får hoppas på fler tillfällen.

  14. #34
    V.I.B
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    33
    Tackad: 0
    Syns vi imorgon då !

  15. #35
    Då är vi tre i alla fall Diktator-Mulle, Borgen och jag. Är PBMJ76 fortfarande med på banan? Finns det några fler Örebroare utan magsjuka? Spänningen stiger

  16. #36
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Kom igen gubbar! Få till en fikakvälDet är jävla roligt att träffa folket man gaggar med här på forat. Kolla Fikagrupp Gbg, nämner man ordet öl.........så är hela gänget med med hela hövvet
    There are no problemsonly solutions

  17. #37
    Ett rent ämnesfel, de har bara fel angreppsvinkel. om man skriver fika (underförstått ÖL ) så hade den här tråden varit tre inlägg kort,solklart kryssbena nu är bara frågan kommer Örebroarna ta till sig den här nya informationen och lösa problemet? Man undrar
    Citat Ursprungligen postat av xbones Visa inlägg
    Kom igen gubbar! Få till en fikakvälDet är jävla roligt att träffa folket man gaggar med här på forat. Kolla Fikagrupp Gbg, nämner man ordet öl.........så är hela gänget med med hela hövvet

  18. #38
    Tror att jag kan komma.. kan inte säga helt hundra men jag ska göra mitt bästa.. kommer det in en långhårig blondis och ser förvirrad ut så kan ni ju vinka lite

  19. #39
    V.I.B
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    33
    Tackad: 0
    Bah, måste avböja, tydligen lovat regeringen en middag imorgon, var visst något med alla-hjärtans dag... Man får välja sina strider :P Kan dock ons,tors,fre !

  20. #40
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Kom igen Gubbar! Få till en Fikakväll det är jävligt roligt att träffa folket man gaggar med här på Forat! kolla Fikagrupp Gbg,så fort man nämner ordet Ölkväll så är dom där med hela hövvetBra grupp! Men det kanske är skillnad på fika o Ölkväll?
    Senast redigerat av xbones den 2012-02-13 klockan 20:23.
    There are no problemsonly solutions

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •