Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: FY FAN!

  1. #1
    V.I.B Contributor Lars Nilssons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Utanför landskrona
    Inlägg
    1 539
    Tackad: 7

    FY FAN!

    Tittar ut...
    Iofs sol, men kallt satan.
    Och bet av en plomb igårkväll.
    Hojen står och längtar till att få komma ut.
    Köpte en ny väst och mössa på CBK i går och funderade vidare på vad man ska hitta på med hojen.
    Jag har en perfekt fungerande hoj, men funderar ändå på ombyggnader, e man sjuk eller?
    Precis när den blir "färdig" så försvinner lite intresse för hojen.
    Man vill fortsätta bygga och hålla på.
    Men framförallt vill jag ut o köra!!!!!!
    Det ska bli ner mot 15 minus på nätterna nu och våren känns avlägsen.
    Det är nog "tur" att jag inte har ett varmgarage, för då hade jag bott där nu.
    Fick nya motorcycle storehouse katalogen idag så jag tror jag lägger mig och drömmer med den ett tag på soffan.
    Ha det gött vänner så ses vi till våren på vägarna.
    Just nu är det seeeeeeeegt här.
    Respect
    Lars

  2. #2
    Sega på du det släpper snart , nu de ju nästan ljust när man kommer hem

  3. #3
    Joo bläddra i hoj tidningar,kataloger o filmer ger iallefall lite tröst o värme i vinterkölden

  4. #4
    Vi är nog flera (alltså, det är bara ett antagande men eftersom det här inte heter skidforum.se så tror jag mej ha rätt i det antagandet) som längtar ut på vägarna... Hojen har nu fått ett nytt garage å jag vill pilla å mecka med den men just nu är jag i Gällivare på jobb i två veckor.... Suckar... Å dina -15 räcker inte till här! ...det var -22 där jag var tidigare idag... Å nu har jag ingen aning om hur kallt det är men det är i alla fall myggfritt!!

  5. #5
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    Hmm, man kan ju se det som så - vi är ju iaf är närmare "ut å åka dagen" än "låsa in dagen" eller hur

    Hoj +1 & skidor +1 => hoj med skidor +3, undrar var han med den röda rostiga sporren med lika rostiga mcskidor utanför McDonalds mitti sommare är nu, någon som känner honom, han kanske kan muntra upp oss lite

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •