Resultat 1 till 14 av 14

Ämne: Roll Call

  1. #1
    V.I.B
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    33
    Tackad: 0

    Question Roll Call

    Vilka är vi ?

    Intresset verkar ju finnas för att träffas och ta ett par öl under vintern, åka under våren ! Är nyinflyttad så har som ingen koll på staden eller hojkulturen, skriv gärna en rad och upplys mig =)

    Vissa har kanske läst min presentationstråd, men lite kort om mig:

    Heter Marcus och flyttade hit i sommras med min fästmö. Tog tjänstledigt från ABB i Nyköping och studerar nu vid universitetet här i stan. Gick från triumph till harley i våras och håller på och arbetar lite på min SB så fort tillfälle ges, fick inte tag i garage här så måste till Nyköping om jag vill klappa på hojjen =(
    Bara att slänga upp ett förslag om tid och plats om vi ska träffas över en öl, så får vi se om det passar folk!

  2. #2
    Har varit lite av en ensamvarg i hojsvängen. Varit mest pga att man inte hittat någon att åka med. Jag nästan bara åkt glidare och choppers, några v-maxar osv. Verkar blivit mer än jag som är hyffsat ung (30) och åker harley. Kul. Vore kul med nån öl eller kaffe någon dag.

  3. #3
    36 år och bor i Kumla.. kör oftast själv också, men ska väl bli ändringar på det kommande säsong är tanken... Örebroarna får väl stämma träff när det drar ihop sig

  4. #4
    Har oxå flyttat från Örebro till Kumla kommun ;-) fast är lantis... Måste ju ha plats för hojar och maskiner :-) jag va i Kumla och svetsa avgassystem till en nyvunnen kompis sportster så det finns helt klart folk som mekar och åker i trakten

  5. #5
    Jag är ju som er, ensamvarg. Kör någon sväng ibland med farsan och hans japsar-vänner men numera oftast själv då jag flyttat från Lindesberg till Örebro/Ölmbrotorp så det vore ju skoj att åka ihop med både riktiga hojar och "mer" jämnåriga. (Är ju 24 själv) Även som det skrivits om, ta någon öl ihop kanske!

  6. #6
    Tjena! 34 bast och håller till i västraste Örebro med en dammig Wide Glide som får alldeles för lite uppmärksamhet pga svennelivet. Men dygnet får nog fler timmar i vår.
    Finns väl en hel del hojfolk i stan, både löst folk och klubbar. Det körs ju alltid en träff på 1:a maj tror jag det är från Genuine Bike Parts på Holmen och en vända runt bygden. Sen styr väl HDCS en del turer också men jag har fått för mig att det är lite pensionärsvarning på det...nej jag har inte åkt med

    Nämen vad fan...snart är det vår!

  7. #7
    V.I.B
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    33
    Tackad: 0
    Vad säger herrskapet om en kaffe/öl under nästa vecka ?

  8. #8
    Verkar som tråden tittas på för lite, jag får nog stå över. Ligger här hemma dyngförkyld och båda kidsen har vattenkoppor. Så får nog så snällt stanna hemma ett tag. Men vi får försöka ta nån gång längre fram!

  9. #9
    Hmmm...säger som BadAss, har tillsammans med fru och ungar ägnat senaste tiden åt en kombo av förkylning och magsjuka så ska nog undvika folk en stund till

  10. #10
    Bistra tider!

  11. #11
    Kaffe v 7 kanske? Man kan ju börja med nyktert så man kan tjöta lite?

  12. #12
    Har vi frisknat till så absolut!

  13. #13
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Bara jag och BigBob i mitt liv(förutom min son men det är en lång historia)

    Kommer ta ut BigBob i April om Perun vill och Båging blir klar och köra nonstop(hatar min bil).

    Kör varje dag oavsett väder,klart man kan hålla sig för skratt när det står som spön i backen kl0600 men så fort TCn dundrar igång så skiter jag i allt.

    Om ni har vägarna förbi GBG så en signal på 0708-528029 så maler vi lite asfalt...

    Gäller alla på detta forum som kör Harley oavsett modell.
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  14. #14
    V.I.B
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    33
    Tackad: 0
    Kaffe låter som en plan ! Funderar på att puttra ner till Metaltown i år, då slår jag en signal =)

Liknande ämnen

  1. XR = Xtrem Rock´n Roll
    Av JohnnyRocker i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-01-03, 09:25
  2. Rock n Roll-maskin....
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-08-04, 01:13
  3. Rock n Roll Banjo!
    Av robbbull i forum Off Topic
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-09, 21:31
  4. Rock n roll!
    Av robbbull i forum Off Topic
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-04-22, 20:37
  5. Wake up (close) call, det finns idioter i trafiken.
    Av Jason Brack i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-04, 15:04

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •