Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Metzeler 260 vs Avon/Dunlop 250

  1. #1

    Metzeler 260 vs Avon/Dunlop 250

    Hei
    Jeg bygger om min softail med Zodiac wide tire kit 45 mm offset, og skal nå bestille dekk til min 18X8,5 felg.
    Jeg har lyst til å bruke Metzeler dekke fram og bak, men vil ha et dekke som er så bredt som mulig, derfor vil jeg gjerne bruke Metzeler 260/40-18.
    I alle pairer står det at jeg kan bruke 250 bak dekk, men mener jeg har hørt at Metzeler 260 ikke er bredere enn et Avon eller Dunlop 250 når det er montert på 8,5 bred felg.
    Er det noen som kan bekrefte dette, eller har noen erfaringer rundt dette ??


    Norwegianviking

  2. #2
    Ingen erfarenhet dock, men har lusläst igenom 1130.com forumet! Och det kommer alltid vara en smaksak, men de flesta säger 250 däcket ser bredare ut!

    Skiljer inget i pris mellan dom så för mig blir det ett 260 däck, bara för att!
    Hoppas du blev lite klokare!

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Charles_ Visa inlägg
    Ingen erfarenhet dock, men har lusläst igenom 1130.com forumet! Och det kommer alltid vara en smaksak, men de flesta säger 250 däcket ser bredare ut!

    Skiljer inget i pris mellan dom så för mig blir det ett 260 däck, bara för att!
    Hoppas du blev lite klokare!
    Jeg vil gjerne kjøre på Metzeler, å da må jeg jo velge mellom 240 og 260, og jeg vil også gjerne bruke 260 "bare for at" hihihihi


    Norwegianviking

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Norwegianviking Visa inlägg
    Jeg vil gjerne kjøre på Metzeler, å da må jeg jo velge mellom 240 og 260, og jeg vil også gjerne bruke 260 "bare for at" hihihihi


    Norwegianviking
    Då har du svaret på frågan, 260 it is!

Liknande ämnen

  1. Artikel: Bredare Dunlop D401:or till nyare Sportsters
    Av admin i forum Artiklar från ForumBladet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-17, 22:17

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •