Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Ljuddämpare

  1. #1

    Ljuddämpare

    Har någon beställt från tab performance direkt från USA? Funkar det bra?

  2. #2
    Tjena!

    Beställde ett slip-on från TAB Performance den 8/4-21 och det kom fram den 15/4-21. Gick mycket smidigt och bra - betalade tull och moms direkt på deras hemsida så det inte stannar upp onödigt länge på svensk mark innan det skickas till mig.
    Senast redigerat av vazzen den 2021-08-14 klockan 01:58. Anledning: Fixat till leveranstiden...:)

  3. #3
    V.I.B TCKalles avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Saltsjö-Boo, Nacka
    Inlägg
    685
    Tackad: 29

    4 månaders leveranstid?

  4. #4
    Har oxå tänkt o beställa ett tab med zombie baffles till min streetglide blir till hösten så har jag det förhoppningsvis till nästa säsong. Är du nöjd med det vazzen?
    Timeo Danaos Et Dona Ferentes

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av GonZa Visa inlägg
    Har oxå tänkt o beställa ett tab med zombie baffles till min streetglide blir till hösten så har jag det förhoppningsvis till nästa säsong. Är du nöjd med det vazzen?
    hmm, tror jag är nöjd - eller visst är jag nöjd. Problemet är att jag väntar på leverans av min 2021 Heritage Classic 114 som inte har kommit än. Jag beställde mina TAB med zombie baffles så vi får se(höra?) hur det låter.

    Men dom ser jättefina ut iallafall.

    (Redigerat leveranstiden i min post ovan)

  6. Följande användare tackar vazzen för detta inlägg:

    GonZa (2021-08-14)

  7. #6
    Har fått ihop ca 40mil med hojen sedan leverans (10 september) och försöker att vänja mig med TAB ljuddämparna - detta är första gången jag byter bort ett original för ett eftermarknads.
    Första intrycket var en liten shock - tyckte det lät väldigt mycket men efter några mil blev det mer acceptabelt. Vid jämn gas låter det inte värst men vrider man på grymtar det rejält.
    Så gasar man försiktigt och tänker på vad man gör kan man nästan "smyga" i ett villakvarter - men allt är relativt, det låter i alla lägen mycket mer än original.

    Totalt sett gillar jag ljudkaraktären från ljuddämparna - låter dova och arga men inte för skrikiga. Svårt att beskriva ljudupplevelser.

    Nåja, nu är det färdigkört för säsongen - skottar snö idag... längtar redan till nästa sommar.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to vazzen For This Useful Post:

    GonZa (2021-10-17), Jensa018 (2021-10-17)

Liknande ämnen

  1. Stötdämpare sissybar ljuddämpare slip on.
    Av kapsylen i forum Säljes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2018-05-21, 15:15
  2. Ljuddämpare
    Av Mats Holmberg i forum Motor, Luft, Buller ,Ventiler, Kammar, Förgasare
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2014-06-13, 12:02
  3. ljuddämpare
    Av captainwoodleg i forum Harley-Davidson Generellt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2014-06-01, 23:54
  4. Ljuddämpare
    Av chrilleroyal i forum Köpes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-04-27, 12:12
  5. ljuddämpare
    Av gschuler i forum Harley-Davidson Softail
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-21, 23:33

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •