Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Ingen action MEN att köra hoj i slutet av nov i Sverige... Hell yeah :D

  1. #1
    Hagis
    Guest

    Ingen action MEN att köra hoj i slutet av nov i Sverige... Hell yeah :D


  2. #2
    Gött! En bra början....


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  3. #3
    Hagis
    Guest
    Absolut! Förstå när jag får tag i Go Pro HD kameror till nästa säsong! För den som är nyfiken på skillnaden mellan Go Pro och Go Pro HD kolla denna länk http://www.harleyforum.se/showthread...ighlight=GoPro rätt långt ner på sidan! Ni hittar fler filmer från GoPro där! Goooood shit.

  4. #4
    Sicket asgrymt slut på året!!!!
    http://harleyforum.se

  5. #5

  6. #6
    Grymt. Vilken av Go pro modellerna har du? Ser att Motorsports Hero ligger under 3000 nu, den med sugkopp. Go pro HD Hero 960 ligger på 2289 på sportscam, men den går inte att filma i HD med trots namnet, men youtube klippet dom marknadsför med ser rätt ok ut, men man måste komma ihåg att dom filmar i optimala förhållanden där med. Har vart sugen på en liknande länge, är ut på en del Urban Exploration ibland, kul att ha en smidig kamera med. Men skulle vilja ha både med sugkopp och pannband, men det kanske går att köpa till.

  7. #7
    Hagis
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av Ozzy Visa inlägg
    Vilken av Go pro modellerna har du?
    Jag har inte någon Go pro kamera! Det jag spela in här ovan är med Iphone, dom två i länken jag la upp är som sagt både den vanliga Go Pro och Go Pro HD.

    Go Pro är helt okej, men den gav oss massa problem! Den spela inte in, den spela in och bröt mitt i körningen, bilden vart så där om ljuset inte var bra, den "laggar" "släpar" och hackar om ljuset inte är rätt och det går lite för fort i rörelserna för lincen (mycket träd osv i bild)
    Go Pro HD har helt klart bättre bild, klarare färger och den klarar fler bilder/sekund vilket gör att den inte hackar säg vid skogskörning! Men det krävs mer av din dator om du ska redigare filmerna!

    Jag kommer bygga ihop den stationära datorn jag har ståendes, några stora HD, snabba processorer osv. På så vis kan jag köra HD kameran och ändå inte ha problem med att jobba med filmerna

    Sugpropps fästet var det vi nyttja mest! Men jag vet folk som verkligen lagt ner tid och energi på att göra egna fästen som passar så gott som överallt på hojen!
    Senast redigerat av Hagis den 2011-11-28 klockan 14:32.

  8. #8
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Citat Ursprungligen postat av Hagis Visa inlägg
    Jag kommer bygga ihop den stationära datorn jag har ståendes, några stora HD, snabba processorer osv. På så vis kan jag köra HD kameran och ändå inte ha problem med att jobba med filmerna
    Blir det inte jobbigt att glida omkring med burken på hjälmen
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  9. #9
    Hagis
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av ViLa Visa inlägg
    Blir det inte jobbigt att glida omkring med burken på hjälmen
    På så vis kan jag köra HD kameran och ändå inte ha problem med att jobba med filmerna

  10. #10
    V.I.B Orxs avatar
    Reg.datum
    Feb 2011
    Ort
    Södra Dalarna
    Inlägg
    236
    Tackad: 0
    Gopro - HD Hero 2 har ju kommit ut nu, den ska ju bla ha bättrebild och vare mycket snabbare..

Liknande ämnen

  1. Ingen gnista
    Av Danne i forum El, Tändning, ECM, EFI, Tuner
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2012-05-02, 05:14
  2. Dont try this at home boys and girls (slutet är bäst)
    Av hasse diesel i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-11-20, 17:29
  3. Ingen som köpt 2011 Softail FXS Blackline än?
    Av admin i forum Harley-Davidson Softail
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-07-02, 08:40
  4. Ingen reklam i inlägg, hur?
    Av Maffan i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-06-29, 16:35
  5. Ingen som har en gammal 20mm pulley liggandes?
    Av ETER242 i forum Harley-Davidson Softail
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-20, 22:41

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •