Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Samma avgassystem Street Bob

  1. #1

    Samma avgassystem Street Bob

    Hej,

    Jag har hittat ett avgassystem från en Street Bob 2007 som jag skulle vilja köpa men jag vet inte om det skulle funka till min 2015 års modell. Vore grymt tacksam om någon som vet kan berätta för mig.. Eller om någon kan komma med tips på hur jag skall ta reda på det... mvh Janne


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  2. #2
    fungerar säkert om det finns urtag för lambda sonder

  3. #3
    Tack! Jag är van vid gamla hojar så det där med lambdsond har jag aldrig haft förut. Köpte tyvärr hojen med vanes Hines shortshots så nu sitter jag illa till vad det gäller besiktningen nästa gång. Då får jag ta och ta reda på var lambdasondanslutningen sitter på hojen


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  4. #4

  5. #5
    Tusen tack!!!


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  6. #6
    förmodligen bortkopplade då du har shortshots och kanske en Power commander inkopplad

  7. #7
    Japp precis så är det. Man kanske kan köpa främre rören och bygga ihop något själv inser jag nu. Har googlat som en galning men inte hittat främre rör (grenrör) någonstans men det verkar ju so om det går att köpa här...


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  8. #8
    Behöver man ha lambdasond vid besiktningenen tro? Älskar min nya hoj men fan vad mycket lättare livet är med min gamla Storsida och Knuckle


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

  9. #9
    Nej men byter du system och ska köra med det mer än till och ifrån besiktningen så får du mappa om hojen

  10. #10
    Ok, nej det var bara för att ta mig igenom besiktningen tänkte jag. Tycker i och för sig att den låter lite väl mycket men lite dämpning kan man väl lägga i shortpipesen utan att mapps om va? Skrämmer ju slaget på folk i radhusområdet


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

Liknande ämnen

  1. Avgassystem Street Bob
    Av Hardrockhair i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2016-07-11, 13:01
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-05-18, 23:46
  3. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2013-10-28, 21:37
  4. Avgassystem Fat Bob
    Av Erik Lundberg i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-12-26, 16:42
  5. Avgassystem Street Glide
    Av stefangranath i forum Harley-Davidson Touring
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-05-06, 19:44

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •