Resultat 1 till 12 av 12

Ämne: Väska säljes (postväska?)

  1. #1

    Väska säljes (postväska?)

    Gjorde nyss en sån här tråd men det försvann eller så har jag postat den helt fel, försöker igen:

    Har hittat en väska som passar mig bättre så jag säljer iväg min andra ifall det finns intresse! Slänger upp den på blocket i morn eller nåt, men vill nån här ha den så är det första tjing till er! Tror den heter postväska, men inte så hemma på det. Det sitter en plåt på baksidan, ett hempul gjort av tidigare ägare, och det är riggat med hål för fästning. I övrigt hel och fin! Pris, ja ge mig ett bud då! Köparen står dock för frakten, kan skicka med bussgods eller post, eller hämtas i Borlänge.


  2. #2
    Hagis
    Guest
    Lägg in den i motorblocket! Jag plockar bort tråden så snart du okejar att du sett denna text!

  3. #3
    Haha det ska alltså vara i motorblocket då? Kan ni inte ta bort den här delen och bara köra motorblocket då, för enkelhetens skull! Sen får vi vara bra på att flagga när en vara är borta/köpt/bytt så kan ni ju ta bort tråden! Men jag flyttar den nu så denna kan raderas!

  4. #4
    Fick inte till det med visningsbild, nåt bugg. Den ligger i motorblocket iaf, kanske du kan hjälpa mig Hagis?

  5. #5
    Hagis
    Guest
    det är en liten miss från vår sida helt klart! Denna tråd kom upp när vi var tvungna att jobba med motorblocket och sen har vi helt enkelt glömt bort att den finns! Men det ska åtgärdas!

    Jo fast om någon klickar på knappen "köpt" så ska grejerna skötas automatiskt i motorblocket! Köper jag en pryl av dig så får du ett pm om att jag köper ditt stöd eller vad det än är. Och då ska annonsen automatiskt försvinna! Nu är motorblocket rätt nytt så vi får ge det lite tid innan folket har förstått alla funktioner!

    Men uppskattar att du belyste att tråden finns kvar!

  6. #6
    Hagis
    Guest
    Visst kan jag det! Vad ska jag göra?

  7. #7
    När jag går in på mb så står det att jag har en väska till salu, men missade en minatyrbild till vänster, åtgärden gick inte att genomföra eller vad det stod- den syns lite bättre med den lille bilden! Tacksam för hjälp!

  8. #8
    Hagis
    Guest
    ahhh okej, ska se om jag kan gå in och redigera det! Inte säkert men i så fall kan säkert admin fixa det! Motorblocket är en tilläggs applikation och jag har inte samma befogenheter som supermoderat som admin har! Men jag ska kolla.

  9. #9
    Hagis
    Guest
    så där

  10. #10
    Danke!

  11. #11
    Hagis
    Guest
    Inget att tacka för! Det är ju därför jag har min lilla titel ovanför avataren
    Jag kollade även mina möjligheter att raddera hela swap meet biten men jag har inte dom befogenheterna!

  12. #12
    Väskan är borta, tråd kan tas bort.

Liknande ämnen

  1. Postväska
    Av softailmike i forum Säljes
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-01-30, 10:39
  2. Liten solo postväska ?
    Av Tompa i forum Custom & Byggen
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-11-08, 11:37
  3. Sliten postväska
    Av DeaDSexY i forum Köpes
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-10-18, 23:13
  4. Säljes. Militär läderväska.
    Av ElMilagro. i forum Säljes
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-08, 22:31
  5. se 257 cams säljes .
    Av night train i forum Säljes
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-13, 22:00

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •