Sidan 197 av 297 FörstaFörsta ... 97147187195196197198199207247 ... SistaSista
Resultat 3 921 till 3 940 av 5928

Ämne: Idag..

  1. #3921
    Citat Ursprungligen postat av Noyen Visa inlägg
    Jag är några cm längre än dej och lite tyngre,tyckte den nyare sportstern med gummiupphängd motor kändes
    lite bättre än -02,an när det gäller storleken.Personligen tyckte jag den nyare var helt överlägsen den äldre.

    Men prova olika hojar,för min del är big twin en klart bekvämare hoj men det är ju en smaksak.
    Var och provsatt en massa olika modeller idag.
    Givetvis så satt man ju bäst i dom modellerna som man inte har råd med har väl tänkt att jag ska lägga 60tkr som mest och då är det väl en sporre man får räkna med för dom pengarna.

  2. #3922
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Citat Ursprungligen postat av Sedition Visa inlägg
    Var och provsatt en massa olika modeller idag.
    Givetvis så satt man ju bäst i dom modellerna som man inte har råd med har väl tänkt att jag ska lägga 60tkr som mest och då är det väl en sporre man får räkna med för dom pengarna.
    Eller så putter du in 60 på en ny och tar resten på avb
    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  3. #3923

    Idag..

    Citat Ursprungligen postat av Lasse.S Visa inlägg
    Eller så putter du in 60 på en ny och tar resten på avb
    Ja så kan man ju också göra, men jag har redan lån på min bil så jag vill helst bara betala skiten och se glad ut. Slipper man vara belånad upp över öronen

  4. #3924
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Troll Visa inlägg
    .... drar vi till Fyn festivalen
    Ha en god tur Troll och alla andra
    There are no problemsonly solutions

  5. #3925
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Sedition Visa inlägg
    Var och provsatt en massa olika modeller idag.
    Givetvis så satt man ju bäst i dom modellerna som man inte har råd med har väl tänkt att jag ska lägga 60tkr som mest och då är det väl en sporre man får räkna med för dom pengarna.
    Iofs... Finns andra hojar till salu för runt 60 tkr också numera... Har sett dynor och andra då och då dyka upp på Blocket bl a för sådana summor.
    Misstänker att det vart trögt på hojmarknaden denna sommar. Och snart blir det ju höst- och vinterpriser...


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  6. #3926
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Sedition Visa inlägg
    Var och provsatt en massa olika modeller idag.
    Givetvis så satt man ju bäst i dom modellerna som man inte har råd med har väl tänkt att jag ska lägga 60tkr som mest och då är det väl en sporre man får räkna med för dom pengarna.
    Finns som sagt en del på Blocket... Men sedan beror det ju på hur gammalt man tänkt sig med.
    Och det behöver inte bli så mycket dyrare än det du tänkt dej max heller, för att få en "större" hoj...
    Visar lite exempel nedanför, som spänner från ditt maxtak ungefär och upp kanske typ 15 tkr till...
    Så glöm inte hålla ett getöga på Blocket också.

    Lite exempel:

    http://www.blocket.se/uppsala/Harley....htm?ca=15&w=3

    http://www.blocket.se/halland/Harley....htm?ca=15&w=3

    http://www.blocket.se/jonkoping/Harl....htm?ca=15&w=3

    http://www.blocket.se/blekinge/Stree....htm?ca=15&w=3

    http://www.blocket.se/stockholm/Harl....htm?ca=15&w=3


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  7. #3927
    Nu har man fått lite gratis frukost. Och som alla vet gratis är gott. Snart ska jag till badet för att tvätta min späda pojk kropp. Livet är fan i mej fantastiskt.
    Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
    (källa: Mark Twain)

  8. #3928
    V.I.B Contributor ViLas avatar
    Reg.datum
    Jul 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 443
    Tackad: 3

    Citat Ursprungligen postat av Troll Visa inlägg
    Snart ska jag till badet för att tvätta min späda pojk kropp.
    Du är ju bara för skön ha det sköj nu
    Fuck it,lets ride
    Go big or go home

  9. #3929
    V.I.B
    Reg.datum
    May 2013
    Ort
    Mariestad
    Inlägg
    108
    Tackad: 1

    Idag så klarade jag teorin för kortet, nu får jag bara hoppas att det finns någon uppkörningstid ledig så jag kan få köra min shovel innan det är dags för vinterdvala

  10. #3930
    Citat Ursprungligen postat av NevYn Visa inlägg
    Idag så klarade jag teorin för kortet, nu får jag bara hoppas att det finns någon uppkörningstid ledig så jag kan få köra min shovel innan det är dags för vinterdvala
    Grattis
    Nu är det bara att nöta på högfartsbanan och lågfartsbanan då innan uppkörning :P

    Själv fick jag vänta en månad på uppkörningen, räknade ut igår att det tog mig exakt två månader och sex dagar från det att jag skrev in mig på körskolan till jag hade fått mitt kära körkort.

  11. #3931
    V.I.B
    Reg.datum
    May 2013
    Ort
    Mariestad
    Inlägg
    108
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av Sedition Visa inlägg
    Grattis
    Nu är det bara att nöta på högfartsbanan och lågfartsbanan då innan uppkörning :P

    Själv fick jag vänta en månad på uppkörningen, räknade ut igår att det tog mig exakt två månader och sex dagar från det att jag skrev in mig på körskolan till jag hade fått mitt kära körkort.
    Tackar!
    Högfarten har jag rätt bra koll på, men lågfarten behöver jag nöta, sicket skitmoment :P

  12. #3932
    Citat Ursprungligen postat av NevYn Visa inlägg
    Tackar!
    Högfarten har jag rätt bra koll på, men lågfarten behöver jag nöta, sicket skitmoment :P
    Var samma sak för mig. Kunde utan problem köra högfarten i 60km på slutet och rev typ aldrig. Sen den dagen jag skulle köra upp så fick jag börja med säkerhetskontroll på bromsar och sen vidare till lågfartsbanan. Allt gick hur bra som helst och vi gick vidare till högfarten, rev en kona vid första försöket och då kom all nervositet rinnande över mig och allt gick åt helvete, körde fel på andra försöket vid vändningen, så då sa hon som var inspektör att hon hade stått och tittat på mig tidigare under dagen och sett att jag hade kört banan utan att riva flera ggr. Hon bad mig att andas, lugna ner mig och tänka tillbaka på hur jag hade kört på morgonen när hon såg mig träna. Så gav hon mig en chans till och jag klarade det utan problem, hade hon inte sagt så och gett mig en chans att lugna ner mig så hade jag inte klarat det tror jag. Så hon var helt underbart snällt och bra som gav mig den där extra chansen som dom inte behöver och dessutom pratade mig till rätta när hon såg hur jävla nervös jag var.

  13. #3933
    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Finns som sagt en del på Blocket... Men sedan beror det ju på hur gammalt man tänkt sig med.
    Och det behöver inte bli så mycket dyrare än det du tänkt dej max heller, för att få en "större" hoj...
    Visar lite exempel nedanför, som spänner från ditt maxtak ungefär och upp kanske typ 15 tkr till...
    Så glöm inte hålla ett getöga på Blocket också.
    Jag skulle väl kunna lägga lite mer egentligen, men det känns skönt att ha lite pengar sparade på kontot ifall något händer

    Ja, jag sitter och dammsuger blocket flera ggr om dagen efter någon hoj
    Ja för gammal vill jag inte ha heller, vill nog gärna ha slutet av 90-talet början på 2000-talet.

  14. #3934
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av Sedition Visa inlägg
    Jag skulle väl kunna lägga lite mer egentligen, men det känns skönt att ha lite pengar sparade på kontot ifall något händer

    Ja, jag sitter och dammsuger blocket flera ggr om dagen efter någon hoj
    Ja för gammal vill jag inte ha heller, vill nog gärna ha slutet av 90-talet början på 2000-talet.
    Slutet av 90 är ju skitgammalt för vissa.
    Men då har du ju ökat valmöjligheterna också.
    Bara dammsug fakta från gubbarna och gummorna här inne, plus att du skall bestämma dej för vad du vill ha.
    Håller en tumme, att du hittar drömåket!


    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  15. #3935
    Du ä äntä redig du

  16. #3936
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    ...äntligen klar med Vildvittrornas present, som de skall få imorgon.
    Då firar de goa gôteborgstöserna 10 år som klubb!



    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  17. #3937
    V.I.B Contributor Lasse.Ss avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Kärra, Västra Götalands Län, Sweden,
    Inlägg
    2 231
    Tackad: 32

    Kör Sportster som är på 1440 cc vid 1 bar och 2880 cc vid 2 bar
    http://www.facebook.com/pages/Deep-v...11216548967190

  18. #3938
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Idag har jag testat autosol och vax på bilens framlyktor, eftersom de var totalt bedrövliga...
    Blev rätt ok resultat. Misstänker, hade jag våtslipat och haft de "fina produktpaketen med diverse medel, slippapper och polertrissor",
    så hade de vart som nya.
    Då vet jag att det kan fungera i alla fall.



    ********* Bikerbabe, and proud of it! What´s your excuse? *********

  19. #3939
    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Idag har jag testat autosol och vax på bilens framlyktor, eftersom de var totalt bedrövliga...
    Blev rätt ok resultat. Misstänker, hade jag våtslipat och haft de "fina produktpaketen med diverse medel, slippapper och polertrissor",
    så hade de vart som nya.
    Då vet jag att det kan fungera i alla fall.

    Vart ju en jäkla skillnad. Tänkt att göra samma sak på min passat men vart för lat för att ta tag i det.
    Är det plast som dina lyktor är gjorda av?

  20. #3940
    Idag har jag kört hem en Suzuki Marauder från Nyköping åt tjejen som hon ska ha.

Sidan 197 av 297 FörstaFörsta ... 97147187195196197198199207247 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Hur är vädret i din del av Sverige idag??
    Av Bikebandit i forum Off Topic
    Svar: 263
    Senaste inlägg: 2012-10-13, 14:02
  2. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 12:43
  3. Bus med batten idag
    Av ViLa i forum Region Västra Götaland
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 02:04
  4. En lite kul logo jag snidade ihop idag..
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 10:40
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 10:18

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •