Sidan 281 av 297 FörstaFörsta ... 181231271279280281282283291 ... SistaSista
Resultat 5 601 till 5 620 av 5928

Ämne: Idag..

  1. #5601
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Ingen grusbus för mig under helgen men blev jättebra ändå..och lyckades hålla torrt !! Hoppas vi har fler fina dagar innan vintern =0)




















  2. #5602
    I dag vart det en tur till Täby och leverantörsbesök genom mitt jobb. Dagen började bra, fin frukost på vägen i örebro, svänger in på industriområdet leverantören ligger vid och får se att de ligger granne med Probike, ok fick bli en snabb visit in där när jag var klar med jobbet. Såg även i en folder att de hade med en tolle logga, så jag vart lite nyfiken, då visade det sig att de ägde tolle idag och. Hade detta lager av kronor och gafflar mm där. Ok, pep i väg hem mot värmland efter ett besök hos Probike och resan till Karlstad gick problemfritt. Släppte av kollegan och skulle köra hem... 200m. Hemifrån stod länsman vilket medförde att han hade synpunkter på hur jag framförde hyrbilen.😔 2800:- kostade eländet. Vad lär man sig av detta? Jo, att hur jävla bra en dag börjar kan det alltid skita sig innan dagen är slut.

    Skickat från min C6603 via Tapatalk

  3. #5603
    På väg hem från jobbet gick ett hjullager bak åt fanders på Electran,
    Får väl ta bil till o från jobb i fortsättningen, måste bara köpa mej en!

  4. #5604
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Jaha då sitter man på bilprovningen Carspect med hojen.
    Originaldämparna monterade så jävlar vad otäckt att ta sig hit när man inte hör maskinen.

    Så nu får vi snart se om det blir hissa eller dissa. ..........

  5. #5605
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Och vi hissar Carspect i Tornby Linköping.

    Vi ses om två år igen.

    Besiktningsingenjören sa en härlig sak
    -inte mycket som är original på den här.
    Efter det sa han
    -jag är nöjd med ett leende.
    Senast redigerat av slycke den 2014-10-16 klockan 15:08.

  6. #5606
    Citat Ursprungligen postat av slycke Visa inlägg
    Och vi hissar Carspect i Tornby Linköping.

    Vi ses om två år igen.

    Besiktningsingenjören sa en härlig sak
    -inte mycket som är original på den här.

    Efter det sa han
    -jag är nöjd med ett leende.
    Tummen upp
    Timeo Danaos Et Dona Ferentes

  7. #5607
    Citat Ursprungligen postat av haer72 Visa inlägg
    I dag vart det en tur till Täby och leverantörsbesök genom mitt jobb. Dagen började bra, fin frukost på vägen i örebro, svänger in på industriområdet leverantören ligger vid och får se att de ligger granne med Probike, ok fick bli en snabb visit in där när jag var klar med jobbet. Såg även i en folder att de hade med en tolle logga, så jag vart lite nyfiken, då visade det sig att de ägde tolle idag och. Hade detta lager av kronor och gafflar mm där. Ok, pep i väg hem mot värmland efter ett besök hos Probike och resan till Karlstad gick problemfritt. Släppte av kollegan och skulle köra hem... 200m. Hemifrån stod länsman vilket medförde att han hade synpunkter på hur jag framförde hyrbilen. 2800:- kostade eländet. Vad lär man sig av detta? Jo, att hur jävla bra en dag börjar kan det alltid skita sig innan dagen är slut.

    Skickat från min C6603 via Tapatalk
    Probike täby, om du hade spanat hade du säkert sett mitt gamla vrak i deras verkstad. Om dom inte hunnit rustat den och sålt såklart.

    Trist med böter men du fick ju besöka Sthlm


    Skickas från min iPhone via Tapatalk

  8. #5608
    Åfan och jag som trodde det var Benna Norén på UCC som ägde TOLLE?

  9. #5609
    Har man loggat in för första gången på ett tag då, började plötsligt loggas ut hela tiden och blev lite less.
    Sportstern har nu rullat 800 problemfria mil i min ägo och inte ens Biltemabatteriet har jävlats (peppar, peppar). Den har fått nya oljor och är inlåst för vintern, vinterdäcken är monterade på bilen och nu är det bara att genomlida vinterhelvetet.

    Vi syns i skåltråden..
    Jag köpte en Harley bara för att kunna fisa hur högt jag vill.

  10. #5610
    Hörru här är det 14 °C ute så nog blir det nån tur till
    Citat Ursprungligen postat av rakarör Visa inlägg
    Har man loggat in för första gången på ett tag då, började plötsligt loggas ut hela tiden och blev lite less.
    Sportstern har nu rullat 800 problemfria mil i min ägo och inte ens Biltemabatteriet har jävlats (peppar, peppar). Den har fått nya oljor och är inlåst för vintern, vinterdäcken är monterade på bilen och nu är det bara att genomlida vinterhelvetet.

    Vi syns i skåltråden..

  11. #5611
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av slycke Visa inlägg
    Och vi hissar Carspect i Tornby Linköping.

    Vi ses om två år igen.

    Besiktningsingenjören sa en härlig sak
    -inte mycket som är original på den här.
    Efter det sa han
    -jag är nöjd med ett leende.
    Nice med sjyssta besiktningsfolk
    There are no problemsonly solutions

  12. #5612
    Här var det 7-8 grader idag. Det blev en liten tur med gamla Electran, köpte lite fin ryggbiff och en liten bit häst på en Gårds/kött-butik. Sedan började det duggregna.... så då gav jag upp. Hoppas på uppehåll i morgon!

  13. #5613
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Idag har jag begravde min katt Morris, han dog fredag ​​efter en bil körde på honom framför mitt hus. Killar ska inte ha känslor när något sådant händer, det är bara en katt eller? Men de har dem faktiskt, jag och Fia kommer att sakna vår lilla vän mycket..
    RIP Morris

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_5469.jpg 
Visningar:	56 
Storlek:	80,3 KB 
Id:	15673

  14. #5614
    Varför får inte killar känna ? När min Labrador somnade in så var det min värsta dag i livet, satan så jag bölade


    Skickas från min iPhone via Tapatalk

  15. #5615
    Vad är detta för idioti, spam?

  16. #5616
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 128
    Tackad: 11
    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Killar ska inte ha känslor när något sådant händer, det är bara en katt eller?
    RIP Morris

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	IMG_5469.jpg 
Visningar:	56 
Storlek:	80,3 KB 
Id:	15673
    Om man inte har känslor när nåt sådant händer är det antagligen nåt fel inne i huvudet på den personen. RIP.
    Fuck cancer

  17. #5617
    Beklagar sorgen. Himla fin katt. Vi tog bort vår Grand danois för ett år sedan. hemskt. jobbigt när djur blir gamla och sjuka. Ännu värre när de blir överkörda.

  18. #5618
    V.I.B Contributor
    Casphers avatar
    Reg.datum
    Sep 2013
    Ort
    Södra Dalsland
    Inlägg
    606
    Tackad: 60

    Citat Ursprungligen postat av Bikebandit Visa inlägg
    Idag har jag begravde min katt Morris.......
    Beklagar det inträffade. Jag träffade både Morris och BB i somras. Fin och trevlig katt var det, och även jag vet hur pissjävligt det är när ens husdjur dör.
    Och ja, du var allt trevlig du med BB!!

  19. #5619
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    Thanks guys ...

  20. #5620
    Körde in till stan, kollade bakhjulet på en mack (pyser lite) ut igen brap brap bromsar in i en rondell
    hojen gasar själv,inte skoj!! Avancerad körteknik tar mig in på en parkering, kollar lite Choken fattas fan fan
    Börjar gå tillbaka i mörkret längs vägen och efter 8-900 m så ser jag i skenet från en bil, choken mitt på vägen!!
    Funderar en kort stund på en Indiana Jones manöver men ger upp tanken när tre bilar i rask takt närmar sig Fan igen.
    Alla bilar lyckas som genom ett under undvika att platta till min starhjälpsattiralj. Jag plockar lycklig upp den och vandrar tillbaka.
    Den är lite stukad och styrpinnen längst in är böjd, när jag böjer tillbaka den så går den av Fan Fan igen.
    Har allt varit förgäves? Men jag provar att sätta tilbaka den, startar och går som den ska yes yes yes.
    Åker till en kompis får lite kaffe och ståltråd fixar en låsning ifall den lossnar på hemvägen, men allt avlöper fint och nu står hon och vilar i garaget.
    Mvh Hasse

Sidan 281 av 297 FörstaFörsta ... 181231271279280281282283291 ... SistaSista

Liknande ämnen

  1. Hur är vädret i din del av Sverige idag??
    Av Bikebandit i forum Off Topic
    Svar: 263
    Senaste inlägg: 2012-10-13, 14:02
  2. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 12:43
  3. Bus med batten idag
    Av ViLa i forum Region Västra Götaland
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 02:04
  4. En lite kul logo jag snidade ihop idag..
    Av admin i forum Forumnyheter, önskemål, hjälp och synpunkter
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-21, 10:40
  5. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 10:18

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •