Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: ny på Harley

  1. #1
    V.I.B chrille64s avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Hudiksvall Hälsingland
    Inlägg
    101
    Tackad: 0

    ny på Harley

    Hej på er.
    Jag har efter några års funderande köpt en 99.a roadking. Hann med en tur på 45 mil enkel resa så totalt ca 90mil innan det var dags att ställa in för vintern. tänkte byta styret mot ett rakare men har ändrat mej efter resan, sitter riktigt bekvämt och avslappnat till skillnad mot min gammla hoj en GSX 1100 E från 82. hur som helst så är jag mycket nöjd med kingen och vi ses på vägarna till sommarn.

  2. #2
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Grattis till converteringen o välkommen till ett sjysst,informativt o varmt forum!
    There are no problemsonly solutions

  3. #3

  4. #4

  5. #5
    Välkommen!

  6. #6
    Hagis
    Guest
    Varmt välkommen till gemenskapen! Som du säkert redan listst ut så är det många här som konverterat från japanskt till amerikanskt! (även om få vill skylta om det efter konverteringen hehe)
    Hoppas du kommer trivas och något jag lärt mig är att här får man verkligen fråga vad man vill och är det inte massa osammanhängande dravell så får man alltid bra och vänliga svar! Dravell hålls i fylle trådarna haha

  7. #7
    V.I.B chrille64s avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Hudiksvall Hälsingland
    Inlägg
    101
    Tackad: 0

    Tackar, jag har ju märkt att det är ett trevligt forum och att man få hjälp med sina frågor, jag är tämligen säker på att jag kommer trivas.

  8. #8

  9. #9
    Välkommen! Å bra val av cykel förresten...

  10. #10
    Välkommen
    Live to ride, Ride to live.

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •