Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: HDCS Internationella Träffen 2011

  1. #1
    V.I.B Contributor Bikebandits avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    3 125
    Tackad: 4

    HDCS Internationella Träffen 2011


  2. #2
    Ska bara lära mig att hantera hojen först,sedan tar jag sikte på sunne i aug
    If I need help I`ll ask you!If you need help call me!!

  3. #3
    Lägger upp "loggan" till HDCS Träffen 2011


  4. #4
    Nääääääää!Var i svenjunga 09 o där förstog jag att dom här jätte jippona är inget för migTacka vetja någon klubb som har fest vid klubb kåken på landet

  5. #5
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Finns det träffar i Västra Sverige i Maj -Juni? Sånna lagomträffar. Var i Ljungbyhed 2004 och tyckte att det var skit
    Senast redigerat av xbones den 2011-05-07 klockan 17:11.

  6. #6
    Jag var i Sunne och det var faktiskt trevligt. Det kom några skurar under helgen och vi fick köra genom monsunregn hem, men annars var det helt OK.
    Självklart kan man inte jämföra HDCS-träffar med väst-fester. Det kan bli lite "gubbigt" ibland, men jag tyckte inte det var så farligt i Sunne.
    Har man själv rätt inställning så trivs man lätt på ALLA sorters mc-träffar. Sedan kan man ju för säkerhets skull ta med sig eget umgänge.
    Ride hard or stay at home!


  7. #7
    V.I.B TCKalles avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Saltsjö-Boo, Nacka
    Inlägg
    686
    Tackad: 29

    Citat Ursprungligen postat av patrik151515 Visa inlägg
    Jag var i Sunne och det var faktiskt trevligt. Det kom några skurar under helgen och vi fick köra genom monsunregn hem, men annars var det helt OK.
    Självklart kan man inte jämföra HDCS-träffar med väst-fester. Det kan bli lite "gubbigt" ibland, men jag tyckte inte det var så farligt i Sunne.
    Har man själv rätt inställning så trivs man lätt på ALLA sorters mc-träffar. Sedan kan man ju för säkerhets skull ta med sig eget umgänge.
    Var där jag också och instämmer med föregående talare.

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •