Sidan 19 av 19 FörstaFörsta ... 9171819
Resultat 361 till 374 av 374

Ämne: pyssel för långa vinterkvällar. steg för steg

  1. #361
    Tack axel! Blev nöjd själv trots den enkla designen. ... eller kanske just därför :-)
    Chop what u got

  2. #362
    ja ofta krånglar man till det mer än nödvändigt gissar att du gjorde dom i alu, annars kunde du ha mässingsborstat dom


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #363
    Ja det är alu. Har funderat på mässing, men jag har inga andra mässingsdetaljer så det skulle bli fel på den här hojen tror jag. Blev billigt iaf, 100 kr för 0.5 m alu :-)
    Chop what u got

  4. #364
    Snygga handtag!

  5. #365
    försöker undvika att tycka till om andras hojar då smaken är som baken men jag tycker inte sadeln följer stilen på resten av hojen

  6. #366
    Det är lugnt ironhead! Jag förväntar mig inte att alla ska gilla mina mer eller mindre vrickade idéer! Men jag tänker alltid igenom kritiken så jag skulle gärna vilja veta hur du skulle vilja ha det?
    Chop what u got

  7. #367
    Citat Ursprungligen postat av Machine head Visa inlägg
    Det är lugnt ironhead! Jag förväntar mig inte att alla ska gilla mina mer eller mindre vrickade idéer! Men jag tänker alltid igenom kritiken så jag skulle gärna vilja veta hur du skulle vilja ha det?
    Smaken e som du säger men för min del är det skaparglädjen och hantverket som är så jäkla kul att se! Där hamnar du högt på min lista :-) ett riktigt kul bygge med mkt egna ideer! Mvg!!!

  8. #368
    V.I.B Viking_Powers avatar
    Reg.datum
    Feb 2012
    Ort
    Krika vid Söderåsens sluttning
    Inlägg
    24
    Tackad: 0

    Jäklar vad najs bygge!!! Du e ju född med de "magiska fingrarna"
    Bad days never last forever, they are just bumps in the road to freedom...
    Only The Dead Have Freedom...

  9. #369
    Citat Ursprungligen postat av Machine head Visa inlägg
    Det är lugnt ironhead! Jag förväntar mig inte att alla ska gilla mina mer eller mindre vrickade idéer! Men jag tänker alltid igenom kritiken så jag skulle gärna vilja veta hur du skulle vilja ha det?
    Antingen en kompakt sadel som fyller ut hålet och smyger upp lite på bakskärmen, knacka till en sadelbotten och klä upp Ska du prompt ha en fjädrad så hade jag testat en typ Bates-modell. Jag har den där sadeln själv och den är jävligt skön och ger lite stöd bakom arslet men som sagt, tror att hojen skulle vinna i utseende med en annan en

  10. #370
    Fixat till den skabbiga kopplingskåpan. Gillar skrynkellack

    Chop what u got

  11. #371
    Kanon!!

  12. #372
    Hur går det med bygget?

  13. #373
    Ja det går ju inte supersnabbt precis. Håller på att dra sladdar. Borde gå snabbt men jag blir överöst med jobb av folk som vill ha balla grejjer till säsongen..... suck.... har börjat tacka nej till jobb nu

  14. #374
    Är hojjen färdig?

Sidan 19 av 19 FörstaFörsta ... 9171819

Liknande ämnen

  1. Byte munstycken i förgasare..förgasarsmällar??
    Av lpa1965 i forum Harley-Davidson Sportster
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-06-25, 22:54
  2. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-05-21, 20:28
  3. problem med förgasarsmällar
    Av zeb.lovehell i forum Harley-Davidson Dyna
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-05-07, 18:29

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •