Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 21 till 40 av 101

Ämne: ÖL-Tråden

  1. #21
    nja, tror inte vi har träffats... eller ja, det kanske vi rent av gjort men jag känner inte igen dej på bilden du har....
    jag har bott i stockholm i ca 10 år... bodde tidigare i norrland (kalix)... å här nere har jag inte kört nåt förrän jag nyligen skaffade harleyn...
    jag har tänkt (ok, lovat) grabben en "riktig" hoj... så jag har sökt efter nån vettig mini chopper åt han... men jag tror det blir svårt för han att köra här i sollentuna i alla fall... håller juh på att försöka flytta isär från exet å planen är väl att skaffa hus nånstans med nya donnan sådär lite lantligt å då kan han nog köra....

    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	20110620274.jpg 
Visningar:	45 
Storlek:	22,1 KB 
Id:	2671

    hittade en bild...

  2. #22
    Hagis
    Guest
    klockrent! såg bilden! Så det ska se ut!
    Att få plats att köra.... du bor i norrort, oroa dig inte! vi fixar det!
    Så förutom att försöka fixa lya åt dig o grabben vad har du för planer utöver det? Nu blev jag lite nyfiken! sorry...
    EDIT:
    Behöver du hjälp med "en riktig hoj" så säg till så hjälper vi dig! Men tills dess, vi har 2 mini motors som din o vår grabb kan roa sig med tills dess

  3. #23
    hehe... den hade stödhjul från början så jag fick "trimma" den lite för att det skulle gå å köra på två hjul utan att rasa för att den gick så sakta från början...

    i övrigt har jag väl inte så stora planer... förutom att forsätta jobba på.... leta ny trummis till bandet å ut å turnera igen... se till att nya lyan har schysst garage... skaffa ny jänkare... hmmm... jag har nog en del planer när jag tänker efter...

  4. #24
    Hagis
    Guest
    haha ja stödhjuls race har jag sett tidigare på fillm! Men det är en bra början! Vi har sagt att lillen får inte köra hoj förens han kan cykla men nästa sommar är det full fart oavsett! Men styvpappa ska vara med
    Trummis sa du..... hmmm jag kanske kan hjälpa dig där men jag vågar inte lova något! Det jag kan erbjuda dig är en määäääängd demoskivor så får du lyssna själv! Men jag ska ha tillbaka varenda skiva brukade arangera rock kvällar här hemma i märsta för osignade band innan någon annan "stekare" tog hela konseptet o gjorde tävling av det! Känner honom dock så inga illa ord mellan oss!
    Men jag tror du o jag ska ta en öl någon dag Tror jag har lite saker som kan intressera dig!

  5. #25
    haha... ja, jag sa oxå så... när han kan cykla å kan cykla BRA så ska jag köpa en "riktig" chopper åt han... å då lärde han sej juh det rätt fort... ...jaja, man får väl stå sitt kast...

    var det du som höll i garage i märsta??? ...det var en tjej som jag känner som höll på att ragga band dit... å hon tyckte vi skulle spela där... fast det är inte direkt "rock" vi spelar... e; ...hehehe....

    men nä, vi ska inte ta EN öl nån dag... då blir man bara mer törstig... men jag ställer upp på att ta FLERA öl nån dag!
    ...å nu måste jag tamejfan springa till köket igen... helvette... det där kylskåpet i bordet känns rätt lockande att bygga nu faktiskt...

  6. #26
    Hagis
    Guest
    haha ja men du får säga sånt när inte grabben hör!
    Nä jag höll inte i garage, jag höll i bryggeriet men det är säkert 5 år sen!
    Du, har du facebook för medans du springer o hämtar öl så hinner jag ju somna

  7. #27
    hehehe... *kastar tomma ölburkar på så du vaknar* ...nä, jag har inte facebook... jag är nog den enda i världen som är med i "våga vägra facebook"-gruppen... en facebook-grupp som jag själv har skapat... å den är så anti facebook så den finns inte ens med på facebook...

  8. #28
    Hagis
    Guest
    haha okej point taken
    men då får du sluta springa efter öl hela tiden o skriva fortare

    Jag ska posta ett pm åt dig!

  9. #29
    Hagis
    Guest
    så där du har ett pm! O jag är fan snabb som fantomen!

  10. #30
    jag tycker du är skitlångsam! *fnissar* ...men nu har jag iaf upptäckt pm å vänlista å sånt grejjs...

  11. #31
    Hagis
    Guest
    haha ja du ser vad jag hinner lära dig på så kort tid! :d

  12. #32
    ja, men snart är alla mina öl slut så då blir jag väl en imbecill igen... suger getballe att ha varit borta så här länge... finns ingen som köper öl hemma då...

  13. #33
    Hagis
    Guest
    haha som sagt! läs det jag skrev till dig nyss! Det finns möjligheter!

  14. #34
    Hagis
    Guest
    Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	293230_287674611247432_276288065719420_1368079_809303705_n.jpg 
Visningar:	31 
Storlek:	21,5 KB 
Id:	2672
    Vaknar du med en sån här i handen så hoppas jag du går till läkaren!

  15. #35
    Hagis
    Guest
    Nä DeaDSexy nu börjar min kudde ropa efter mig!

  16. #36
    okay... natti på dej då...
    å vaknar jag med en sån i handen så... ja... vad fan ska man säga... då dör jag nog på riktigt...

  17. #37
    Hagis
    Guest
    haha ja det lär du nog göra! Om inte i natt så i morgon! för det där är inget som läkarna kan råda bot på

  18. #38
    Hagis
    Guest
    du har ett svar på ditt pm! Jag ska krypa ner tänkte jag, har en lång dag i morgon att kämpa mig igenom! Men fundera på det jag skrev och höra av dig!
    Tack för pratstunden i kväll

  19. #39
    tack själv!
    *sitter med sista ölen*
    ...imorrn ska jag sooooooooova...

  20. #40
    Hagis
    Guest
    tack för sällskapet igår! Var trevligt, men nu väntar ön och ett par kalla till i kväll...

Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •