Sidan 1 av 6 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 20 av 101

Ämne: ÖL-Tråden

  1. #1

    ÖL-Tråden

    varför ska ölburkarna vara så små för?? ...det är skitjobbigt att ha kylen ända borta i köket... hmmm... får nog bygga om mitt vardagsrumsbord så det får inbyggd öl-kyl...

  2. #2
    Hagis
    Guest
    Ja visst fan är det ett problem! Lättare är det när man sitter i garaget o kan skicka efter en öl från närmaste personen! Men nu får man ta ut 2 50 cl per gång! Suck...

  3. #3
    Hagis
    Guest

    ÖL TRÅDEN

    Här håller vi oss till allt skitsnack under alkoholens påverkan!
    Ordet är fritt! skål

  4. #4
    jag åkte på en siljabåt för hundra år sen... jaja, kanske inte riktigt hundra men åtminstone 15 år sen eller nåt... å där köpte jag massa 1-litersburkar med kronenburg som jag sen drack på power meet... varför finns inte såna nuförtiden???
    dom blev lite avslagna mot slutet men man slapp springa å hämta ny stup i kvarten i alla fall...

  5. #5
    YARR YARR.... s to our sinking ship mate!!

  6. #6
    Hagis
    Guest
    ska vi sänka skepp! Jag är lätt på!

  7. #7
    ja för fan... hehe... lätt!!

  8. #8
    Hagis
    Guest
    eller heter det "sänka minkar" i sverige

  9. #9
    hmmm... är det det veganerna håller på med på minkfarmerna?

  10. #10
    Hagis
    Guest
    nä fan dom idioterna släpper ju ut dom på motorvägen! Så det blir väll "Run a mink" spelet om man hade haft ett spel av det?!

  11. #11
    kan dom göra angry birds så borde man väl kunna tjäna pengar på en sån app oxå?

  12. #12
    Hagis
    Guest
    hahaha helt rätt! Fan det är bara du o jag vaken!
    Är du intresserad av den där sidan jag nämnde så säg till! då har du sjukt många serier att ögna igenom, tillräckligt många så du har att göra tills du dör i alla fall!

  13. #13
    ja för fan... jag är intresserad... ...jag har juh SÅÅÅÅÅ mycket problem att kolla serier när jag inte får se dom när jag vill... passa tider för att se tv är inte min grejj... Klicka på bilden för en större version. 

Namn:	tongue2.gif 
Visningar:	285 
Storlek:	2,0 KB 
Id:	2669

  14. #14
    Hagis
    Guest
    Då ska jag bli din GUD
    http://www.free-tv-video-online.me/
    gå in där men för fan lämna mig inte ensam på forat nu! Där har du allt du behöver! Filmer och framför allt en jävla massa kompletta serier!

  15. #15
    fuck jävlars!! ...man tackar å bockar!
    nä jag ska inte lämna dej ensam... men jag ska gå ur å frysa för jag är en sån där rökare... men eftersom jag är klok nog å bara kör med laptop nuförtiden så följer du med! ...i alla fall nån hjärncell man inte supit bort... hade varit jobbigt å kånka ut med en stationär dator...

  16. #16
    Hagis
    Guest
    hahah ja då är vi två rökare! Vad du röker behöver du inte skvallra om här då det är ett öppet forum hahah........
    Men det var så lite så! Jag hoppas du får nöje av länken för den är riktigt bra!
    Skål Broder

  17. #17
    hehe... så roligt har jag inte för det är ingen skoj-tobak i mina raketer... men jag tror jag kommer få mycket skoj med den länken!
    skål!!!! (springer ut i köket.... IGEN!!!!)

  18. #18
    Hagis
    Guest
    hahah nä hade du haft raketer hade du allt fått säga till, för grabben är starwars inspirerad som fan just nu! Allt är raketer och lasersvärd hahah...
    jag gör dig sällskap för mina 2 är fan slut dom med!

  19. #19
    *ASG* ...min lillgrabb pratar inte heller om nåt annat än count duku å lasersvärd... haha... jag har i alla fall lyckats få upp ett litet motorcykel-intresse hos han... köpte en eldriven historia som ser ut som en harley... å bara jag kunde hitta adressen igen så hade jag postat den här, en bild när han kör den... han är sex bast å terroriserar hela grannskapet... eller egentligen tycker hela grannskapet att han är skitcool när han kör omkring på den...

  20. #20
    Hagis
    Guest
    kolla i din internet historik
    Vi har en liknande med en motorsågs motor till lillgrabben på 5 år! Styvson men jaja, jag ser det inte som så!
    Du är från sollentuna ser jag! Kört sporthoj läste jag! Har vi träffats?

Sidan 1 av 6 123 ... SistaSista

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •