Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Uppstart!

  1. #1

    Uppstart!

    Vi håller på att fixa och trixa lite med saker och funktioner på forumet, så det kan vara lite småförändingar hit och dit.

    Kommentera gärna om det är nåt som är kass, så ska vi försöka fixa till det!

    /Admin

  2. #2
    Tycker forumet funkar ovanligt bra för att vara ganska nytt, så jag kommenterar hellre sånt som kan bli ändå bättre.
    Förslag som underlättar:
    När man öppnar en tråd vore det kanon att komma direkt till de inlägg man inte läst tidigare.
    Oftast använder jag Nya inlägg, och om det då är en tråd jag läst allt utom sista inlägget, vill jag komma dit direkt utan scroll eller tryckning.

  3. #3
    Tack så mycket och visst sedaii.... ska genast kolla och leta i den överdrivet stora kontrollpanelen

    Meddelar när och om jag löser detta, men är med på vad du menar, och vet att det ska gå och har faktiskt oxo retat mig på detta.

    Mycket tacksam för alla synpukter!

    Keep up the good work!

  4. #4
    Tack så mycket och visst sedaii.... ska genast kolla och leta i den överdrivet stora kontrollpanelen

    Meddelar när och om jag löser detta, men är med på vad du menar, och vet att det ska gå och har faktiskt oxo retat mig på detta.

    Mycket tacksam för alla synpukter!

    Keep up the good work!

  5. #5
    Vore också kanon om man efter att ha tryckt Nya inlägg, hoppat till dom man inte läst, kunde trycka under det nedersta nya inlägget så man hoppar tillbaka till Nya inlägg.
    Kanon med en funktion att snabbt sortera ut egna trådar där man gjort inlägg, men även trådar man startat.
    Japp jag vet att jag är lat, men hatar Tillbaka knappen uppe i explorern.

    Micke
    Senast redigerat av sedaii den 2011-03-09 klockan 16:55.

  6. #6
    Du vet att du kan ställa in en del visningsalternativ och annat matnytingt under "Inställningar" uppe till höger!

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av sedaii Visa inlägg
    Japp jag vet att jag är lat, men hatar Tillbaka knappen uppe i explorern.
    OT men se till att byta läsare Google Chrome eller Firefox! Mycket snabbare än supersega IE!!

  8. #8

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av sedaii Visa inlägg
    Vore också kanon om man efter att ha tryckt Nya inlägg, hoppat till dom man inte läst, kunde trycka under det nedersta nya inlägget så man hoppar tillbaka till Nya inlägg.
    Kanon med en funktion att snabbt sortera ut egna trådar där man gjort inlägg, men även trådar man startat.
    Japp jag vet att jag är lat, men hatar Tillbaka knappen uppe i explorern.

    Micke
    Ska se vad man kan hitta på... man är ju rätt begränsad eftersom det är en färdig forummotor man köper... sen kommer det plug-ins som gör att man får extrafunktioner

    Men kanon med önskemål!

  10. #10
    Japp, jag vet, har kollat igenom inställningarna.
    Provade med nyast först, funker bra när man bara kollar igenom nya svar, men blir jobbigt när man skall läsa ny tråd.

    Jag är rätt ok på datorer, kan bygga dem och så vidare, men hatar att lära mig nya tekniska saker, typ ny webbläsare, ny mobil, inspelningsbar dvd
    Kör mer på try and error....

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •