Resultat 1 till 13 av 13

Ämne: Cafe Memphis.

  1. #1

    Cafe Memphis.

    Har varit utan cykel nästan hela sommaren, men nu ska Bobbo komma hem...
    Tänkte fira det med en tur till Östmark med start i Sunne under nästa helg (första helgen i september).
    Finns det någon som vill hänga på?
    Senast redigerat av Lappen den 2011-08-28 klockan 03:58. Anledning: Kollat kalendern...

  2. #2
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 127
    Tackad: 11
    Lördag eller söndag ? Vi har varit på detta café några ggr och det är väl något överreklamerat (tycker vi) men det spelar
    ju inte så stor roll om åkturen är fin

    Den 10 september har väl HDCS nån fika träff i Kristinehamn på Picasso också.
    Senast redigerat av Noyen den 2011-08-28 klockan 11:29.

  3. #3
    Ja det spelar ju ingen roll vart det bär... Mest sugen på en tur. H-DCS turen får jag avstå då jag är på Svensexa detta datum.
    Men har du någon rutt som du hellre vill ta så spelar det mig ingen roll. Jag kastade mest ut tråden för att få igång något och kolla om det fanns några intressenter i denna del av Svedala.
    Men nu är vi iaf 2...
    Vi spinner vidare så får vi se, vilken del av Värmland utgår du ifrån? Själv är jag Fryksdaling med utgångspunkt Sunne.

  4. #4
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 127
    Tackad: 11
    Hej,vi ska kolla upp hur det passar,ev lördag kanske.Resmålet är ok,de e väl åkningen som är roligast.
    Kan meddela här eller via pm i slutet på veckan när vi vet mer.

    Men det är roligt att nån vill anordna en gemensam åkning,kanske nån mer hänger på också och det är väl bara skoj.

    PS.kärringen hänger nog på med sin harley också skulle jag tro.

  5. #5
    Bara nice om fler hänger på! Har dock inte hört något om min cykel, som skulle vara klar idag... Men det är långt kvar till helgen!
    Och det kommer ju fler dagar också
    Nu är denna delen av forumet igång...

  6. #6
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 127
    Tackad: 11
    Ja blir det inget till helgen så kommer det fler dagar Hoppas att fler värmlänningar hör av sej hit
    också.

  7. #7
    Har inte hört något om cykeln idag heller... Men den som väntar på något gott.. Ja vi får hoppas att fler hittar hit. Bra initiativ av grundaren till detta forum!

  8. #8
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 127
    Tackad: 11
    Hur har det gått med din hoj ?

  9. #9
    Hämtade den i lördags... Så nu är jag med i matchen igen! Till helgen har jag ingen chans... Men hösten är lång. Kollar här om något event dyker upp!

  10. #10
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 127
    Tackad: 11
    Tråden har ju haft över 600 visningar så det verkar ju finnas ett intresse för Värmland också,synd att inte fler reggar sej
    och skriver.Nu har det ju varit kanonväder en tid så det gäller att krama ur det sista av säsongen

  11. #11
    Har inte varit inne här på ett tag, men kul att intresset finns! Hoppas att det hänger i sig över vintern så kan vi cruisa till våren!!!

  12. #12
    en räkmacka i Värmskog är inte dumt kanske

  13. #13
    jag är inte så nogräknad, bra väder och trevligt sällskap så kan jag tycka att det är helt ok att åka till Statoil och fika....

Liknande ämnen

  1. Cafe sporre!
    Av robbbull i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-22, 21:12

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •