Visa resultat för omröstning: Tjejer som kör Harley?

Antal röster
118. Du får inte rösta i den här omröstningen
  • Ja, det är coolt/sexigt!

    110 93,22%
  • Nej, de ska bara sitta på bönpallen.

    8 6,78%
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 21 till 40 av 51

Ämne: Fråga: Ska tjejer köra Harley?

  1. #21
    Tjejjer är faaan så mycke hårdare än killar. Det fick jag bevisat i helgen på Norrtälje. Speciellt söndagen, då det gällde att köra 70 mil i pissregn! Å det var ingen sportster!! Klart som faan dom ska köra!
    Senast redigerat av Flathead den 2012-06-08 klockan 22:15.

  2. #22
    Absolut.... min tjej körde min före detta Kawa mycket bättre än mig....

  3. #23
    Fråga sambon! Hon totalt vägrar att byta ut sin gamla slitna till något nyare

    Citat Ursprungligen postat av Flathead Visa inlägg
    Tjejjer är faaan så mycke hårdare än killar. Det fick jag bevisat i helgen på Norrtälje. Speciellt söndagen, då det gällde att köra 70 mil i pissregn! Å det var ingen sportster!! Klart som faan dom ska köra!
    Kan bara hålla med... det har aldrig hänt att Carola lipat när det varit kallt, regnat och j*vligt långt hem till värmen.... det har alltid hetat "men lägg av, kom igen nu för f*n, det är ju KUL att åka oavsett väder" och vad svarar man på det?


  4. #24
    V.I.B
    Reg.datum
    May 2012
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    328
    Tackad: 30
    Fler tanter på HD vore coolt!





    Själv sålde jag min gamla 100 rwhp 1200-motor till en dam som då var 70, hon ville ha ngt raskare i sin 4-pet 883 sportster som började dunka i veven.
    Det var 5 år sedan, hon kör än idag med 1200-snurran.
    Senast redigerat av Jörgen Karlsson den 2012-06-09 klockan 03:15.

  5. #25
    Det är skit sexigt med brudar som kör båge speciellt Harley
    Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda.
    (källa: Mark Twain)

  6. #26
    BOTM Moderator JohnnyRockers avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm Söderort
    Inlägg
    1 478
    Tackad: 0

    xbones: Ja,hade ju helst sluppit o ha passagerarsätet på crossbonesen
    Jag hade för mig att X-bena var reggade som solohoj från generalagenten, stämmer inte det?

    Tjejer som vill och kan ska självklart ha en Harley. Tjejer är sexiga oavsett var och vad dem sitter på.

    Heritage är perfekt för man behöver aldrig neka tjejer skjuts å den ser bra ut med skjutsadel. Obs! Jag sa inte att det är rolig körning med skjuts, det roliga får man efteråt

  7. #27
    V.I.B Jsons avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Limhamn, Skåne Län, Sweden, Sweden
    Inlägg
    180
    Tackad: 0

    Klart att dom skall ha ett eget styre att hålla i. Jag har i och för sig inget emot att skjutsa frun om hon mot förmodan skulle vilja åka. Att ha henne bredvid på sin Soft tail springer har dock högre coolhetfaktor.
    //Json

  8. #28
    Contributor royners avatar
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    Nöbbelöv Kristianstad
    Inlägg
    133
    Tackad: 0

    absolut !! My Lady håller just på med kortet, fick en lien riskokare, att träna på (tills koret är i hand) som sedan skall bytas upp till en sportster

  9. #29
    Har två bilder som etsat sig fast på näthinnan i år,första är en japansk tjej på en 48 sportster och den andra är en blond tjej på en ducati 1098, bägge i klädda i trivsamt tight läder ...så nej, det är trafik farligt när jag lär både spana o försöka framföra mitt fordon samtidigt

  10. #30
    Harley, SUV, buckliga Hondor...
    Det spelar ingen roll, kvinnor ska inte köra något med motor.
    Jo, jag vet att det finns kvinnor som kan köra både hoj och bil, men de är så få så majoriteten får bestämma, inför förbud mot kvinnor i trafiken.

    Ev. skulle dispens kunna fås om det sitter en full man i passagerarsätet som måste hem eller till nästa fest.

  11. #31
    Men om jag ska vara allvarlig så är svaret på frågan självklar, även om det är konstigt att den ens dyker upp.

    Självklart ska tjejer köra hoj, det är ju svinballt med tjejer som kör.

  12. #32
    Citat Ursprungligen postat av gronvit Visa inlägg
    Harley, SUV, buckliga Hondor...
    Det spelar ingen roll, kvinnor ska inte köra något med motor.
    Jo, jag vet att det finns kvinnor som kan köra både hoj och bil, men de är så få så majoriteten får bestämma, inför förbud mot kvinnor i trafiken.

    Ev. skulle dispens kunna fås om det sitter en full man i passagerarsätet som måste hem eller till nästa fest.

  13. #33
    V.I.B Sannizs avatar
    Reg.datum
    Apr 2012
    Ort
    Borås
    Inlägg
    3 333
    Tackad: 4

    Citat Ursprungligen postat av gronvit Visa inlägg
    Harley, SUV, buckliga Hondor...
    Det spelar ingen roll, kvinnor ska inte köra något med motor.
    Jo, jag vet att det finns kvinnor som kan köra både hoj och bil, men de är så få så majoriteten får bestämma, inför förbud mot kvinnor i trafiken.

    Ev. skulle dispens kunna fås om det sitter en full man i passagerarsätet som måste hem eller till nästa fest.
    Hoppas det vart tänkt som ett "skämt"..
    Finns massor med karlar, som även de borde hållas borta från allt vad fordon heter (med eller utan motor).
    Och de skador jag fått från trafikolyckor, är orsakade av just karlar...
    Sedan finns det ju något som heter "gubbar i keps"...


  14. #34
    V.I.B Contributor
    xboness avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gothenburg, Sweden
    Inlägg
    4 118
    Tackad: 1

    Citat Ursprungligen postat av JohnnyRocker Visa inlägg
    Jag hade för mig att X-bena var reggade som solohoj från generalagenten, stämmer inte det?

    Tjejer som vill och kan ska självklart ha en Harley. Tjejer är sexiga oavsett var och vad dem sitter på.

    Heritage är perfekt för man behöver aldrig neka tjejer skjuts å den ser bra ut med skjutsadel. Obs! Jag sa inte att det är rolig körning med skjuts, det roliga får man efteråt
    Jo,det stämmer och det märkte jag två månader efter jag köpte den. Ska väl regga den för två. Beställde original passagerarsadel,sizzy o fotpinnar vid köpet men ingen tala om att den var soloreggad. Märkte det på regbeviset senare.
    There are no problemsonly solutions

  15. #35
    V.I.B
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    1 127
    Tackad: 11
    Vi var på väg till en mc träff nån gång på åttiotalet och stannade vid en mack för att tanka.
    Utanför macken stod en hårig stelbens långgaffel med självmords koppling och vi undrade
    hur det var att köra med denna koppling.

    Efter ett par minuter kommer det ut en tjej med långt svart hår,hoppar igång choppern
    och brakar iväg från mackan.

    Fy fan då va man impad minst sagt

  16. #36
    Självklart att flickor ska köra Harley

  17. #37
    Citat Ursprungligen postat av Sanniz Visa inlägg
    Hoppas det vart tänkt som ett "skämt"..
    Finns massor med karlar, som även de borde hållas borta från allt vad fordon heter (med eller utan motor).
    Och de skador jag fått från trafikolyckor, är orsakade av just karlar...
    Sedan finns det ju något som heter "gubbar i keps"...

    Läste du nästa kommentar?

  18. #38
    V.I.B Super Contributor
    slyckes avatar
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Slycke utanför Linköping
    Inlägg
    1 094
    Tackad: 26

    Självklart ska dom köra själva
    Hatar att skjutsa
    Tyvärr har inte hustrun min körkort på hoj men så vill hon ju inte heller klänga bakpå (inte så ofta iaf)

  19. #39
    V.I.B Elexems avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Norrland
    Inlägg
    211
    Tackad: 0
    Min hustru har inget mc kort och hon vägrar att åka med, perfekt
    "Amicus certus in re incerta cernitur" - I nöden prövas vännen.

  20. #40
    V.I.B indy 500s avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Ödesböle Jämtland
    Inlägg
    570
    Tackad: 1
    Ja, det enda man får ha i fred är 2054 turbon!
    Det är inte kriminellt om det utförs med vänner.

Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista

Liknande ämnen

  1. Tjejer kan burna!
    Av admin i forum Harley-Davidson Bilder & Filmer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-07-01, 13:09

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •