Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Bandanas med chochos

  1. #1
    Nykomling
    Reg.datum
    Aug 2011
    Ort
    hemma
    Inlägg
    24
    Tackad: 0

    Bandanas med chochos

    Söker bandana med conchos,har alerede chaps med bad ass skulls,undrer også på hvor jeg kan vaske hojen i göteborgstraktene.Har en bad ass skull edition FXZSHR og undrer på om den blir fin med pistol prylar i samband med mine skulls.Har noen tips på hvordan jeg kan feste fransar på higway pegsene,går det bra med kontakt lim.Undrer også på hvordan jeg fjerner prislappen på min pakistan tilverkade HD jakka som jeg kjöpte på et HOG meating hos dealeren,fantastik med HOG betalade bara 10.000 kronor.fikk reelt med rea Takk HOG.Sånn på slutet kan jag bruka sagkjede olje til transen,og klemma dit MM bultar istellet for tum.och hvor kan jeg få hansker uten fingre med döskaller og fransar for en bra pris.
    Ride free,

  2. #2
    Jättegrattis till FXZSHR, fin hoj den, bild önskas!

    Kolla på www.alibaba.com, där hittar du allt till dig och din FXZSHR till vrakpriser!

    Jadå, pistoler och skulls funkar klockrent tillsammans.
    Fransar fäster du lättast med silvertejp, ståltråd eller begagnade skäggsnoddar.

    Endast 10.000! Du måste mena danska kr?? jag gav själv 12.000SEK för min! Grattis till ett bra köp!

    Du kan tom använda massageolja i transen! Prova och återkom gärna med hur det gick!

    Eftersom du kör din Harley i Europa SKA du byta ut ALLA skruvar och bultar till mm(metric) enligt SFRO och bilprovning, lycka till!

    Ride even free-er!


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  3. #3
    V.I.B indy 500s avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Ödesböle Jämtland
    Inlägg
    570
    Tackad: 1

    Cool

    Början på en lång vinter? Ha Ha Ha.
    Det är inte kriminellt om det utförs med vänner.

  4. #4
    V.I.B Axmans avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    201
    Tackad: 0

    Du kan tom använda massageolja i transen!
    Whoa! Vilken... hemsk mening...

    Angående sågkedjeolja kom ihåg att om du inte använder den så ofta ta mineralbaserad. Vegetabilisk härsknar och gör att kedjan fastnar. På motorsågen då. I mc- sammanhang är det bäst till assless chaps och sadeln så man kan glida runt på sadeln i kurvorna.

  5. #5
    Hagis
    Guest
    Men vad ska jag då använda på min belt? Ska jag köra vegetabiliskt eller härsknar det med?

  6. #6
    V.I.B Axmans avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    201
    Tackad: 0

    Då skall det vara animaliskt fett från bältdjuret. Hoho! (ja jag är göteborgare)

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Axman Visa inlägg
    Då skall det vara animaliskt fett från bältdjuret. Hoho! (ja jag är göteborgare)


    VIKTIGT! Information gällande tekniska frågor!

    Inte medlem på HarleyForum.se? Registrera dig helt gratis här!


  8. #8
    Hagis
    Guest
    Citat Ursprungligen postat av Axman Visa inlägg
    Då skall det vara animaliskt fett från bältdjuret. Hoho! (ja jag är göteborgare)
    haha då vet jag

Bokmärken

Bokmärken

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •